Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd ja, kan goed met de eigenaar opschieten.
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.
Extra knoflooksaus op je broodje.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Nee, doh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Laatst stond ik hele tijd in de rij naar hem en z'n kont te staren, hij begon wel gesprek de schat dat hij is.quote:
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.quote:
Excuus, ik had de indruk dat je een aanzienlijk deel van het horecapersoneel in de oost we'll eens had gedaan.quote:
Jij hebt al wel het genot gehad enkele prominente VS vriendjes te ontmoeten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.
De enige die mij met z'n verhalen kan doen kokhalzen is VS, maar dat is geheel wederzijds, als ik over bloedende kutjes begin.
GMTA, deze post sluit helemaal bij mijn post erboven aan. Held ben je, VS.quote:Op maandag 5 december 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt al wel het genot gehad enkele prominente VS vriendjes te ontmoeten.
Bloedende kutjesquote:Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.
De enige die mij met z'n verhalen kan doen kokhalzen is VS, maar dat is geheel wederzijds, als ik over bloedende kutjes begin.
Aura?quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das lekker likken jonge, een bloedende kut heeft een geheel eigen, unieke aura.
Terechtquote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die ageren tegen gemeentelijke nieuwsjaarsrecepties
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht
Ik wil ook een uitnodiging
quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GMTA, deze post sluit helemaal bij mijn post erboven aan. Held ben je, VS.
Werkelijk?quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.
Serveren ze ook orka?quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |