Zeker. Een deel vd moskeeen in Europa wordt met oliedollars gefinancieerd. En dan klagen als een deel vd Westerse moslims extremistische denkbeelden erop na houdt, door de indoctrinatie van de extremistische versie uit de Arabische olielanden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Intussen verpesten ze het hele midden oosten met hun extremisme.
Daar kunnen wij ook last van ondervinden.
Ja ach, die vertegenwoordiger op het journaal was ook grappig, "zelfs zonder alcohol en andere genotsmiddelen of uitingen van affectie in het openbaar blijven toeristen wel komen denken we, en de sharia straffen? Ach, die paar gevallen van doodstraf voor overspel vallen toch in het niet".quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef De_Nuance het volgende:
Toch jammer voor die liberale studenten in Egypte die eigenlijk de revolutie zijn begonnen.
Ze worden enorm onderdrukt , die gasten hebben een enorm leger en wapenarsenaal. Tevens hebben ze het wel aardig goed, het is het niet waard om dat allemaal op het spel te zetten denk ik voor hen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan niet in opstand als ze hun leider zó graag weg willen? In Egypte, Libie, Tunesie gingen de mensen je voor.
Tja, het Marokkaanse imperialisme is onverwoestbaar.quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch grappig, het is niet eens Marokkaans grondgebied, het wordt bezet door het Marokkaanse leger en als geannexeerd beschouwd door de Marokkaanse regering.
Ik ben wel voor militair ingrijpen mocht Egypte een extremistisch bolwerk worden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och die ervaring komt snel genoeg, en daarna de ervaring van NAVO bommen op je land of lekker sterven van de armoe omdat toeristen wegblijven en je land gebukt gaat onder boycots.
Ja maar het is wel een modern en geavanceerd land waar het goed leven is, jwtz.quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, het Marokkaanse imperialisme is onverwoestbaar.
Egypte kan me geen moer schelen, als het Suez kanaal maar open blijft voor onze marines en tankers.quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben wel voor militair ingrijpen mocht Egypte een extremistisch bolwerk worden.
En de onderdanen in NL maar klagen over het "imperialistische Israel".quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, het Marokkaanse imperialisme is onverwoestbaar.
Och, als Egypte gek gaat doen dan is het imperialistische Israel wel weer onze redding in nood.quote:Op maandag 5 december 2011 13:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En de onderdanen in NL maar klagen over het "imperialistische Israel".
Dat sowieso. Handel en welvaart op plek nummero 1.quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Egypte kan me geen moer schelen, als het Suez kanaal maar open blijft voor onze marines en tankers.
Mwoah. Zolang ze andere landen met rust laten, vind ik dat we Egypte zn gang moeten laten gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben wel voor militair ingrijpen mocht Egypte een extremistisch bolwerk worden.
Dus met andere woorden: zó erg vinden ze hun Saoedische leiders niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze worden enorm onderdrukt , die gasten hebben een enorm leger en wapenarsenaal. Tevens hebben ze het wel aardig goed, het is het niet waard om dat allemaal op het spel te zetten denk ik voor hen.
Dat valt dus te betwijfelen als extremisten in Egypte aan de macht komen. Denk aan Israel etc.quote:Op maandag 5 december 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Zolang ze andere landen met rust laten, vind ik dat we Egypte zn gang moeten laten gaan.
Blaffende honden bijten niet. Egypte met zn shit ass leger.quote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat valt dus te betwijfelen als extremisten in Egypte aan de macht komen. Denk aan Israel etc.
Geopolitiek gezien is de creatie van Israel een meesterzet: creeer een vijandig landje in een woelige regio en die houden de boel wel koest.quote:Op maandag 5 december 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, als Egypte gek gaat doen dan is het imperialistische Israel wel weer onze redding in nood.
Die houden toch de hele regio koest.
Je bekijkt het natuurlijk vanuit het land waarin je woont en je je welvaart opbouwt. Israel is in ons belang. Egypte niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef De_Nuance het volgende:
Egypte kan ons geen moer schelen , maar Israël wel.
Typisch
Israel vermorzelt ze nog met hun kleine teen, daar hoeven wij niet bang voor te zijn of ons mee te bemoeien.quote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat valt dus te betwijfelen als extremisten in Egypte aan de macht komen. Denk aan Israel etc.
Ze zullen echt niet 1 op 1 Israel aanvallen. Het gaat meer om dat het regime aldaar mogelijk extremistische splintergroepen die tegen Israel gericht zijn, zou kunnen gaan steunen. Denk aan Hezbollah dat steun van Iran verkrijgt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet. Egypte met zn shit ass leger.
Ja je moet het toch in perspectief zien hè.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef De_Nuance het volgende:
Egypte kan ons geen moer schelen , maar Israël wel.
Typisch
Als man is het redelijk goed toeven lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: zó erg vinden ze hun Saoedische leiders niet.
Anders zouden ze wel in opstand komen, lijkt me.
Precies, de halve bevolking daar is toch een of andere prins.quote:Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als man is het redelijk goed toeven lijkt me.
Moet de Amsterdamse cavalerie u wederom uit de nood helpen?quote:Op maandag 5 december 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
Hmm, ik word op Twitter lastiggevallen door orka-mafketels.
Doch niet als het een tweede Iran wordt en allerlei splintergroepen tegen Israel zou gaan steunen. Het is afwachten wat in die regio gebeurt. Ik sta niet negatief tegenover een militair ingrijpen mocht Egypte de verkeerde kant opgaan.quote:Op maandag 5 december 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Israel vermorzelt ze nog met hun kleine teen, daar hoeven wij niet bang voor te zijn of ons mee te bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |