Dat is waar, toen wij er nog zaten was het daar wat beter.quote:Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo geweest, nu is het inderdaad hier goed en daar kut.
Hoofdredacteuren zijn doorgaans oude, grijze mannetjes. Dus nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En over een paar jaar moet jij luisteren naar een van die studenten.
Whahahahahahaha
Niet tijdens het koloniale tijdperk nee, wel anno 2010/11.quote:Op maandag 5 december 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
'wij'
Jij zat daar niet in ieder geval.
Dus je bedoelt dan dat het in 2010 beter was dan nu ?quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet tijdens het koloniale tijdperk nee, wel anno 2010/11.
Ik ben hoofdredacteur geweest. Haha.quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoofdredacteuren zijn doorgaans oude, grijze mannetjes. Dus nee, dat denk ik niet.
Jij vergeet dat kranten over 10 jaar failliet zijn en jij dus ander werk moet zoeken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoofdredacteuren zijn doorgaans oude, grijze mannetjes. Dus nee, dat denk ik niet.
Ja ook dat.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dan dat het in 2010 beter was dan nu ?
Oh dus ik mag alleen over iets oordelen als ik aan de bakermat van beleid sta?quote:Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
VS de blanke waakhond der persvrijheid in het achterlijke Afrika.
Zoiets ?
Is wel enigszins terecht toch? Wij zijn moreel superieur aan menig woestijnvolk. Voornamelijk door betere behandeling van eigen burgers, meer oog voor mensenrechten, etc.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Zienswijze het volgende:
Over land grab gesproken: die lui in het Midden-Oosten doen ook aardig mee, met Saoedi-Arabie als toppertje. En maar naar het Westen wijzen dat men hier immoreel is.
[ afbeelding ]
Ik vind het een tikkeltje hypocriet dat die lui in het Midden-Oosten altijd naar anderen wijzen hoe immoreel anderen wel niet zijn, en dan in het bijzonder Israel, terwijl zij zelf geen haar beter zijn. Dat laat dat kaartje wel zien.quote:Op maandag 5 december 2011 13:26 schreef waht het volgende:
[..]
Is wel enigszins terecht toch? Wij zijn moreel superieur aan menig woestijnvolk. Voornamelijk door betere behandeling van eigen burgers, meer oog voor mensenrechten, etc.
Hehe al die honderdduizenden hectares voor "bio-fuel" van Europese landen, hoeveel monden worden er niet gevoed om die achterlijke hippie-auto's op de weg te houden?quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Zienswijze het volgende:
Over land grab gesproken: die lui in het Midden-Oosten doen ook aardig mee, met Saoedi-Arabie als toppertje. En maar naar het Westen wijzen dat men hier immoreel is.
[ afbeelding ]
De Europeanen leveren net zo hard wapens hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef De_Nuance het volgende:
Saoedie Arabië is de bron van het kwaad in het midden-oosten.
De meest arrogante debiele extreme (wahabieten) familie die zelf wel aan seksfeesten doen en het land naar zichzelf hebben genoemd (de Sauds) worden in het zadel gehouden door westerse oliedollars en Amerikaanse wapens.
Afrika heeft genoeg land, dus dat mogen ze best delen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe al die honderdduizenden hectares voor "bio-fuel" van Europese landen, hoeveel monden worden er niet gevoed om die achterlijke hippie-auto's op de weg te houden?
Ach ja, daar moeten we mee leren leven. Macht corrumpeert is de rode draad door dit verhaal.quote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vind het een tikkeltje hypocriet dat die lui in het Midden-Oosten altijd naar anderen wijzen hoe immoreel anderen wel niet zijn, en dan in het bijzonder Israel, terwijl zij zelf geen haar beter zijn.
SA is vriendjes met VS en Israël.quote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vind het een tikkeltje hypocriet dat die lui in het Midden-Oosten altijd naar anderen wijzen hoe immoreel anderen wel niet zijn, en dan in het bijzonder Israel, terwijl zij zelf geen haar beter zijn. Dat laat dat kaartje wel zien.
Een enigszins vreemde vraagstelling, maar waarschijnlijk de monden van productiemedewerkers van Toyota.quote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe al die honderdduizenden hectares voor "bio-fuel" van Europese landen, hoeveel monden worden er niet gevoed om die achterlijke hippie-auto's op de weg te houden?
Ja ach, de mensen daar verhongeren en de "groenen" in Europa en de VS en China rijden vrolijk rond met hun vierwielers met hun neus omhoog want ze redden de planeet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Afrika heeft genoeg land, dus dat mogen ze best delen.
Dat het meeste van die projectjes voor de linkse hippies gebruikt wordt, is dan wel weer ironisch.
Kijk, dit bedoel ik: altijd naar anderen wijzen. Alsof SA geheel door de VS en Israel gedomineerd wordt, en de leiders en de bevolking aldaar zélf geen enkele verantwoordelijkheid heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
SA is vriendjes met VS en Israël.
'Die lui in het midden-oosten' slaat dan ook nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |