Mwah, de grootste graanvelden en dergelijke waar ze op kunnen werken worden gecultiveerd door dure machines van Westerse bedrijven en daarna wordt het voedsel verscheept naar ons of Azie.quote:Op maandag 5 december 2011 13:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Lui zijn is prima, maar op je luie gat blijven zitten als je jezelf niet kan voeden is niet prima.
Negergrapjes zijn wel leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn echt stoer hoor met jullie negergrapjes!!
Maakt verder totaal geen indruk.
Beweer ik dat dan?quote:Op maandag 5 december 2011 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof er in Nederland iemand bestaat die zich wel uit de naad werkt
Was Rhodesie niet onder blanke heerschappij een netto exporteur van graan en nu de koelie's de macht hebben overgenomen komen ze er om van de honger?quote:Op maandag 5 december 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, de grootste graanvelden en dergelijke waar ze op kunnen werken worden gecultiveerd door dure machines van Westerse bedrijven en daarna wordt het voedsel verscheept naar ons of Azie.
Dus ook al zouden ze willen..
Nee, maar daarom maakt het ook geen fuck uit welke Nederlander het zegt, student of parttime-werkend.quote:
Oeh als jij m relaxt vindt dan maak ik me wel zorgenquote:Op maandag 5 december 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
Een Angelose collega van mij is we'll een relaxte gast, z'n pa heeft hem ook gewoon op het vliegtuig naar NL gezet en eenmaal hier heeft ie een Nederlandse zwanger gemaakt en is met haar getrouwd.
Patsboem en hij mocht blijven.
Het voeren van zulk liberaal beleid is een keuze van de overheid. Er zijn zat landen waar de vraag naar voedsel op de eigen markt keurig in de gaten wordt gehouden en moet worden voldaan voordat er exporteert mag worden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, de grootste graanvelden en dergelijke waar ze op kunnen werken worden gecultiveerd door dure machines van Westerse bedrijven en daarna wordt het voedsel verscheept naar ons of Azie.
Dus ook al zouden ze willen..
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 5 december 2011 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Negergrapjes zijn wel leuk.
Zelfs donkere mensen kunnen er om lachen, die zijn vaak nog kleurgeorienteerder dan wij.
Yup.quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was Rhodesie niet onder blanke heerschappij een netto exporteur van graan en nu de koelie's de macht hebben overgenomen komen ze er om van de honger?
We zijn allemaal mensen, vergeet dat niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oeh als jij m relaxt vindt dan maak ik me wel zorgen
Dat doen ze hier ook, maar dan met wiet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het voeren van zulk liberaal beleid is een keuze van de overheid. Er zijn zat landen waar de vraag naar voedsel op de eigen markt keurig in de gaten wordt gehouden en moet worden voldaan voordat er exporteert mag worden.
Bovendien kunnen personen ook thuiskweken.
Klopt, maar als een student het zegt is het extra lachwekkend.quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar daarom maakt het ook geen fuck uit welke Nederlander het zegt, student of parttime-werkend.
Dat is het ook, je kan hier als neger beter over straat dan in Afrika als blanke.quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef waht het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso.
Maar dat is prima. Als rijke westerling een neger neger noemen is anders dan als arme niet-westerling een blanke blanke noemen. Terecht overigens gezien onze geschiedenis. Maar doen alsof wij de grote racisten zijn is volslagen nonsens.
Mens zijn brengt bepaalde rechten met zich mee en ook bepaalde plichten.quote:Op maandag 5 december 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zijn allemaal mensen, vergeet dat niet.
Studenten zijn sowieso lachwekkend.quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar als een student het zegt is het extra lachwekkend.
En over een paar jaar moet jij luisteren naar een van die studenten.quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar als een student het zegt is het extra lachwekkend.
Dat is niet altijd zo geweest, nu is het inderdaad hier goed en daar kut.quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het ook, je kan hier als neger beter over straat dan in Afrika als blanke.
Maar slechts details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |