Ik communiceer gewoon op het zelfde niveau.quote:Op maandag 5 december 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het toejuichen van zijn liegen over z'n leeftijd, documenten en heel het land een beetje lopen op te jutten met leugens en tranen niet achterlijk is?
Lichtbruin meer denk ik.quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind dat je wel erg zwartgallig bent VS.
Racist, zwarten voldoen niet aan stereotypen. En die Nigerianen kunnen ook prima blank zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat Mauro gewoon aan de stereotypen voldoet.
Maar ga ook maar gerust op Ebay of Marktplaats zaken doen met Nigerianen ofzo hoor, mij heb je er niet mee.
Oh, volgens mij noemde ik hem gewoon Mauro.quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik communiceer gewoon op het zelfde niveau.
Jullie lijken mij niet uit op een serieuze discussie met termen als 'bosneger' etc
Negers zijn lui. Zonder slavernij hadden ze nooit wat constructiefs neergezet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alleen omdat jij getuige bent geweest van een dodelijke roofoverval , zijn niet alle donkere mensen overvallers.
Tijd om dat uit je hoofd te halen lijkt me.
Waarom zouden wij niet zoveel welvaart hebben, als er genoeg is voor iedereen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is er geen schaarste meer
Mensen moeten honger lijen, anders hebben wij niet zoveel welvaart.
In DLD zijn er neonazi's dus alle mensen met die tint huidskleur zijn kut.quote:Op maandag 5 december 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat Mauro gewoon aan de stereotypen voldoet.
Maar ga ook maar gerust op Ebay of Marktplaats zaken doen met Nigerianen ofzo hoor, mij heb je er niet mee.
Aan de schandpaal met hem, op de Dam, ik pak de rotte tomaten wel.quote:Op maandag 5 december 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
Youp van 't Hek had het over scharrelende hongernegers.
Het is toch ook een bosneger?quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik communiceer gewoon op het zelfde niveau.
Jullie lijken mij niet uit op een serieuze discussie met termen als 'bosneger' etc
Je mag me best kut noemen omdat ik blank ben hoor, ben ik toch wel gewend onderhand.quote:Op maandag 5 december 2011 13:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
In DLD zijn er neonazi's dus alle mensen met die tint huidskleur zijn kut.
Zelfde argumentatie
Omdat niemand zin heeft om dingen te doen als er genoeg is.quote:Op maandag 5 december 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zouden wij niet zoveel welvaart hebben, als er genoeg is voor iedereen?
Het is wel zijn naam en Manuel is achternaam van zijn ma.quote:Op maandag 5 december 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, volgens mij noemde ik hem gewoon Mauro.
Ook al is dat z'n naam niet.
Oh ja, ik pik 'm wel op bij een carpool parking gebied in het donker.quote:Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
Is Mauro niks voor jou, VS? Zo'n zwarte boytoy.
Waarom zou ik dat doen als ik dat niet vind ?quote:Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag me best kut noemen omdat ik blank ben hoor, ben ik toch wel gewend onderhand.
Kudo’s als jij zo’n type ziet op een onverlichte carpool parking.quote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, ik pik 'm wel op bij een carpool parking gebied in het donker.
En dan naar Schiphol brengen.
Hoe kan iemand die zich uit de naad werkt lui zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi altijd wanneer Nederlandse studentjes mensen die omkomen van de honger en zich uit de naad werken zonder resultaat, lui noemen.
Alsof er in Nederland iemand bestaat die zich wel uit de naad werktquote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi altijd wanneer Nederlandse studentjes mensen die omkomen van de honger en zich uit de naad werken zonder resultaat, lui noemen.
Waarom zegt het ministerie dan dat die naam niet klopt?quote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is wel zijn naam en Manuel is achternaam van zijn ma.
Maar goed zo gauw het woord sub sahara neger valt slaan bij jou de stoppen door..
Lui zijn is prima, maar op je luie gat blijven zitten als je jezelf niet kan voeden is niet prima.quote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Nee dat doet het niet, huidskleur zal me een rotzorg zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 13:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik dat niet vind ?
Bijna al mijn vrienden zijn 'blank' voorzover dat iets betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |