Ga weg danquote:Op maandag 5 december 2011 15:44 schreef Nautilus. het volgende:
Aankomst in Rotterdam, sinister als altijd. Junks, graffiti, studenten met de haartjes glad naar achteren in de tunnel onder de perrons, sissende frisdrankautomaten, knetterend koperdraad, het krrt krrt van een koffer op wieltjes, niksende Mocro's met hun straatremixes, een stationsklok herinnert aan het voortschrijden der tijd.
Zeg, ik doe tenminste nog m'n best.quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
haha, goed werk jongens, komt er een keer iets met tieten wordt ze meteen weggejaagd.
Ook dan met bloed hoop ik? Want dan blijf ikquote:Op maandag 5 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, soms gaat het ook over het doorpalen van lekkere jongens.
We hebben een user die er een affaire met een orka op heeft nagehouden, eentje die allerhande huisdieren wil opeten, eentje die al het barpersoneel (mannelijk!) In oost-nederland heeft geneukt, een bol hok dat zich kostelijk amuseert over kansloze amsterdammers en ga zo maar door.quote:
Kijk!quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ook dan met bloed hoop ik? Want dan blijf ik
En dan is dit dus wat ervan komt...quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi. Dames zijn een schaars goed in deze krocht van het FOK!forum.
Ligt eraan hoeveel glijmiddel men gebruikt he, dus voor jou kunnen we het achterwege laten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ook dan met bloed hoop ik? Want dan blijf ik
Dat klinkt als een locatie voor de POL Partypoopersmeet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.
Talentjes!quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
haha, goed werk jongens, komt er een keer iets met tieten wordt ze meteen weggejaagd.
Leave it to the gay to get you girls.quote:
Lees POL-verkiezingen, 2011 [] even door, daar straat beschreven hoe we hier over elkaar denken, vermakelijk leesvoerquote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
En dan is dit dus wat ervan komt...
Kom kom nou, dat blonde jochie was toch best leuk?quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben een user die er een affaire met een orka op heeft nagehouden, eentje die allerhande huisdieren wil opeten, eentje die al het barpersoneel (mannelijk!) In oost-nederland heeft geneukt, een bol hok dat zich kostelijk amuseert over kansloze amsterdammers en ga zo maar door.
De mensen op het station zitten me nu pas echt raar aan te kijken, nu ik zoveel lol om Pol heb.quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb eens een orkapiemel gezien, dus dat begrijp ik wel!quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben een user die er een affaire met een orka op heeft nagehouden, eentje die allerhande huisdieren wil opeten, eentje die al het barpersoneel (mannelijk!) In oost-nederland heeft geneukt, een bol hok dat zich kostelijk amuseert over kansloze amsterdammers en ga zo maar door.
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:quote:
Haha, wel een leuk polmeet. Een random gemeente uitkiezen en hun nieuwjaarsborrel thrashen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt als een locatie voor de POL Partypoopersmeet.
Gij nymfomane!quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik heb eens een orkapiemel gezien, dus dat begrijp ik wel!Wat de rest betreft... je beschrijft gewoon Fok
Laat je fantasietjes maar achterwege, viespeuk.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:
Ben jij pot?
Nu was ik php bijna vergeten, moet jij het weer oprakelen, dat jij eeuwig tussen de bloedige kutjes mag verblijven.quote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom kom nou, dat blonde jochie was toch best leuk?
Wassenaar lijkt me wel een goeie gemeente daarvoor.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, wel een leuk polmeet. Een random gemeente uitkiezen en hun nieuwjaarsborrel thrashen.
Ze houdt van bloed, dus ze is sowieso van mij.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:
Ben jij pot?
En ik maar denken dat hun mond al erg genoeg was, maar hun tieten praten dus ook nog?quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
Tieten aan het woord en gelijk schiet het topic vol.
Het ging over jongensquote:Op maandag 5 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel glijmiddel men gebruikt he, dus voor jou kunnen we het achterwege laten.
P.S. wat vind je van Taylor Lautner?
Voor jou een mooi setje rugvinnen:quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
Tieten aan het woord en gelijk schiet het topic vol.
Doe me een plezier een google images hem.quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het ging over jongens
P.s.: Wie?
Niet elke gemeente heeft een openbare receptie overigens, de meeste wel. Maar Wassenaar is wel een mooie idd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wassenaar lijkt me wel een goeie gemeente daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |