quote:
Zich achter hetgeen scheren waar ze zeer op tegen zijn? Lijkt me straf, zo dom zijn alleen Amerikanen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik acht ze niet slim genoeg, ik denk dat een aanval van de Joodse duivel heel wat van die idioten achter de Ayatollahs laat scharen.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij het te nieuwerwets vind.
Een organiser-horloge.
Zolang 70% van Egypte op een Islamitische dictatuur stemt als de weg naar de democratie acht ik ze daar dom genoeg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zich achter hetgeen scheren waar ze zeer op tegen zijn? Lijkt me straf, zo dom zijn alleen Amerikanen.
Nee, meer 2.0quote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Je kan hem ook met noodantenne krijgen
Oke. En nu?quote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt, nu is hij even niet onder ede
Maar hij zo groot.
Jij bent daar maar een pinkeltje bij
Ik volg liever politiek op Fok.quote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wou dat ik de hele dag tijd had om politiek te volgen op TV.
Niets. Een vaststelling, meer niet.quote:
Wat ben jij een saaie lul zeg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niets. Een vaststelling, meer niet.
Dit is veel leuker dan alle voetbalwedstrijden bij elkaar opgeteld. Wat is dit leuk
Wat houdt het project eigenlijk in? Is het al in een vergevorderd stadium en het gaat om de exploitatie of doe je echt vanaf de tekentafel.quote:
Ik vond de eredivisie dit weekend best grappig eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niets. Een vaststelling, meer niet.
Dit is veel leuker dan alle voetbalwedstrijden bij elkaar opgeteld. Wat is dit leuk
Ik niet, koeien, dat zijn toch die dingen die op pakken melk staan?quote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar Erik, heb jij nooit een koe van achter gezien?
In stukjes gesneden op mijn bord.quote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet, koeien, dat zijn toch die dingen die op pakken melk staan?
Helemaal niet. Dit is veel leuker want dit gaat echt ergens overquote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben jij een saaie lul zeg.
De moeder van Koos?quote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar Erik, heb jij nooit een koe van achter gezien?
Jah joh, Bos voor een commissie is echt het hoogtepunt van vermaak.quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is veel leuker want dit gaat echt ergens over
De lasten werden juist wel verricht.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
Ik meen mij nog de Algemene Beschouwingen 2008 te herinneren waarin Bos vol trots verklaarde dat de crisis wel aan Nederland voorbij zou trekken, we hadden immers een begrotingsoverschot van 2%.
En wat deed men met dat overschot? In plaats van de lasten te verlichten zodat die nu weer omhoog konden om de klappen op te vangen, liet men die op hetzelfde niveau en stegen de uitgaven, waardoor de speelruimte reeds bij aanvang enorm beperkt was.
Nee, wat dat betreft een absolute misser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |