Ja, daarom zei ik ook met andere woorden: zó erg vinden ze hun leiders niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als man is het redelijk goed toeven lijkt me.
Splintergroepen zijn toch niet aan te pakken met militair geweld, het enige wat je doet is de Egyptische bevolking nog verbitterder maken. Je kan hooguit net als de Gaza strook het grensgebied gewoon veranderen in een wasteland.quote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doch niet als het een tweede Iran wordt en allerlei splintergroepen tegen Israel zou gaan steunen. Het is afwachten wat in die regio gebeurt. Ik sta niet negatief tegenover een militair ingrijpen mocht Egypte de verkeerde kant opgaan.
Ik moet bekennen dat die lui best ver gaan. Allerlei beschuldigingen mijn kant opsturen. En een van die gasten uit het orka-topic vond het nodig mijn FOK!-nick te verspreiden via Twitter.quote:Op maandag 5 december 2011 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet de Amsterdamse cavalerie u wederom uit de nood helpen?
Dat is een risico van hier posten.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat die lui best ver gaan. Allerlei beschuldigingen mijn kant opsturen. En een van die gasten uit het orka-topic vond het nodig mijn FOK!-nick te verspreiden via Twitter.
O jawel hoor. Mochten ze het bont maken, dan vragen ze er zelf om. Of de bevolking nou wel of niet verbitterder zal gaan worden, dat is niet van belang.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Splintergroepen zijn toch niet aan te pakken met militair geweld, het enige wat je doet is de Egyptische bevolking nog verbitterder maken.
Ik heb niet gezegd dat ze samen zouden werken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
Iran shia Egypte soenniet. Dat wordt niks
Iran aanvallen heeft weinig uit te staan met Hezbollah te steunen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
O jawel hoor. Mochten ze het bont maken, dan vragen ze er zelf om. Of de bevolking nou wel of niet verbitterder zal gaan worden, dat is niet van belang.
Zelfde met Iran waarbij een mogelijke militaire inval niet uit te sluiten is.
Dat zijn beste stakkers inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat die lui best ver gaan. Allerlei beschuldigingen mijn kant opsturen. En een van die gasten uit het orka-topic vond het nodig mijn FOK!-nick te verspreiden via Twitter.
Wellicht, maar een beetje fastoen kan geen kwaad, lijkt mij.quote:
Genoeg Arabische landen hebben ooit met het joodse Israel samengewerkt. Kwestie van buiten de media houden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
Iran shia Egypte soenniet. Dat wordt niks
Fatsoen? Op het internet?quote:Op maandag 5 december 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar een beetje fastoen kan geen kwaad, lijkt mij.
hahaquote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doch speelt het voor Israel een rol.quote:Op maandag 5 december 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iran aanvallen heeft weinig uit te staan met Hezbollah te steunen.
Don't mess with eco-hippies.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja maar Israel alleen heeft toch weinig te makken tegen een land als Iran, dus voordat er een aanval plaatsvindt moet er eerst toestemming komen van de NAVO en China en Rusland. Die kijken echter niet naar Hezbollah als argument.quote:Op maandag 5 december 2011 14:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doch speelt het voor Israel een rol.
Is het Israelische leger niet sterker dan Iran? Bovendien is het onzin om toestemming van de NAVO of de VN te verkrijgen. Irak kon je ook gewoon aanvallen met wat creatieve argumenten.quote:Op maandag 5 december 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar Israel alleen heeft toch weinig te makken tegen een land als Iran, dus voordat er een aanval plaatsvindt moet er eerst toestemming komen van de NAVO en China en Rusland. Die kijken echter niet naar Hezbollah als argument.
Het Israelische leger is sterker wellicht, maar niet op die afstand.quote:Op maandag 5 december 2011 14:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Is het Israelische leger niet sterker dan Iran? Bovendien is het onzin om toestemming van de NAVO of de VN te verkrijgen. Irak kon je ook gewoon aanvallen met wat creatieve argumenten.
Nou goed, het zal voor Israel niet moeilijk zijn om de VS aan haar zijde te scharen, mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het Israelische leger is sterker wellicht, maar niet op die afstand.
En het enige land dat eigenlijk 'round the clock' kan bombarderen is de VS.
Dat niet nee, maar als agressor wel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou goed, het zal voor Israel niet moeilijk zijn om de VS aan haar zijde te scharen.
Wat boeit dat? In zoveel gevallen tilt Israel richting het noemertje de agressor.quote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar als agressor wel.
Onzin. Dat je een staatsschuld van rond de 100% BBP hebt, wil niet zeggen dat je blut bent.quote:Amerika is blut.
Simpel, de Amerikanen zijn oorlogsmoe en ze hebben geen geld om weg te gooien als Federale overheid, waarom zouden ze dan honderden miljarden over de balk gooien om Iran plat te gooien? Het is geen klein landje wat je even zomaar omver gooit. En van de rest van de wereld hoef je ook niks te verwachten, Europa is veel te pacifistisch en China en Rusland willen sowieso niks geen geweld tegen Iran.quote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat boeit dat? In zoveel gevallen tilt Israel richting het noemertje de agressor.
[..]
Onzin. Dat je een staatsschuld van rond de 100% BBP hebt, wil niet zeggen dat je blut bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |