SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(4/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(6/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(6/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 03-12-2011 10:24:59 ]![]()
anders duurt het tot de zomerquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom gaan er nou weer 2 uit? Is de show te duur of zo?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Alles gaat in tempo versneld, Erland raffelt dit ook in een paar weken af.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom gaan er nou weer 2 uit? Is de show te duur of zo?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Jammer, vond Gino beter dan Daniël.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
WhiskeyOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wendy was ook maar 4 en halve maand zwanger deze keerquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles gaat in tempo versneld, Erland raffelt dit ook in een paar weken af.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Chris, fake tussenstanden altijd![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat er ooit nog een duetten uitzending komt. En dat Chris dan met zijn zusje mag zingen.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Jij ook Laysa!quote:
JADanjel
idd, obvious ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er ooit nog een duetten uitzending komt. En dat Chris dan met zijn zusje mag zingen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Danjil, terecht door!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Marloes door vermoed ik.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Is Lenny al door?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Karina, ik rook teveel vanavond
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Jomy, wildcard, logisch
De kat vermoord mijn tv, zegt genoeg toch?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Die was wel goed iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Jomy? Die deed het toch niet zo slecht?![]()
![]()
En idd chago smoelwerk terwijl je met Lenny mag zingen, toedeloe meid
dus er gaat er 1 direct uit en de overige 2 doen een sing-off en daarvan gaat er nog 1 naar huis?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
er moet een kerel winnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Jomy? Die deed het toch niet zo slecht?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Laat ian_nick weer naar zijn poes gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
De kat vermoord mijn tv, zegt genoeg toch?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
reclameweer gaat gamen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Lopen ze dit seizoen ook elke aflevering gewoon een half uur uit? Was vorig seizoen ook elke week raak volgens mij. Ik vind TVOH erg leuk, maar van 20.30 tot 00.00 pfff...![]()
Dat is inderdaad standaard. En erg irritant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lopen ze dit seizoen ook elke aflevering gewoon een half uur uit? Was vorig seizoen ook elke week raak volgens mij. Ik vind TVOH erg leuk, maar van 20.30 tot 00.00 pfff...Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
pffft trek het zowat niet meerquote:![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Vorig seizoen deden de meesten het met gemak, maar het is nu ff hard doorwerken lijkt hetquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lopen ze dit seizoen ook elke aflevering gewoon een half uur uit? Was vorig seizoen ook elke week raak volgens mij. Ik vind TVOH erg leuk, maar van 20.30 tot 00.00 pfff...Ik vind het ook te lang.
Nou inderdaad oeps, je zal er maar een winkeltje hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Dat hele winkelcentrum wordt gesloopt
Oeps![]()
![]()
een typisch Nederlands bouwprojectquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Dat hele winkelcentrum wordt gesloopt
Oeps
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wie was er ook alweer straks jarig?I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Straksquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ian_nick weer naar zijn poes gaan.
Het begon natuurlijk ook later. M'n pa heeft tot tien over half9 tussen GTST en wat anders zitten zappen voordat TVOH eindelijk eens begon. Plannen is niet het sterkste van RTL4 geloof ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lopen ze dit seizoen ook elke aflevering gewoon een half uur uit? Was vorig seizoen ook elke week raak volgens mij. Ik vind TVOH erg leuk, maar van 20.30 tot 00.00 pfff...I reject reality and substitute my own![]()
Ik denk dat ik naar mijn nest ga. Het interesseert me ook geen hol wie van deze gasten alsnog door mag. Het gaat toch om Charly
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
4 weg in totaal inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef MissJ het volgende:
dus er gaat er 1 direct uit en de overige 2 doen een sing-off en daarvan gaat er nog 1 naar huis?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ah ok danquote:
Hoeveel kandidaten waren het ook alweer totaal? Niet gek dat er al een paar weg moeten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
24quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel kandidaten waren het ook alweer totaal? Niet gek dat er al een paar weg moeten.![]()
4 x 12 volgens mij!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel kandidaten waren het ook alweer totaal? Niet gek dat er al een paar weg moeten.![]()
4x 6quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
24?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel kandidaten waren het ook alweer totaal? Niet gek dat er al een paar weg moeten.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
volgende week weer 4 weg, zijn er nog 16 over. hoe het daarna gaat geen ideequote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
TvoH is een kijkcijfer hit. Dit moet heel diep uitgemolken worden. Dat is een heleboel pingping voor RTLquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lopen ze dit seizoen ook elke aflevering gewoon een half uur uit? Was vorig seizoen ook elke week raak volgens mij. Ik vind TVOH erg leuk, maar van 20.30 tot 00.00 pfff...![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:37 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik naar mijn nest ga. Het interesseert me ook geen hol wie van deze gasten alsnog door mag. Het gaat toch om Charly
Dat waren er 4x 16quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was van vóór de battles![]()
Zeker, maar op een bepaald punt haakt het publiek toch wel af denk ik. Hier thuis 3 uit 3 in elk gevalquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
TvoH is een kijkcijfer hit. Dit moet heel diep uitgemolken worden. Dat is een heleboel pingping voor RTL![]()
![]()
denk dat het dit jaar nog prima scoort, volgend jaar zal de klad er wel in gaan komenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zeker, maar op een bepaald punt haakt het publiek toch wel af denk ik. Hier thuis 3 uit 3 in elk gevalSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jij bent dus zo'n sufferd die op hem gestemd heeft. We zaten hier al af te vragen hoe dat mogelijk was. Zo groot had ik zijn familie en vriendenkring niet verwacht.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ja hij gaat vast door als 1 iemand extra stemt. Was je ook al bang voor hem?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n sufferd die op hem gestemd heeft. We zaten hier al af te vragen hoe dat mogelijk was. Zo groot had ik zijn familie en vriendenkring niet verwacht.
Charly, ik hoop dat er wel gekeken wordt naar zijn kwaliteiten en niet als de echtgenoot van..... Vond vorig seizoen wel storend dat het zusje van..... überhaupt de liveshow haalde.![]()
Och wat doet Tanja Jess dan nu voor werelds? Soapmiepquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef HalloLobbes het volgende:
Charly, ik hoop dat er wel gekeken wordt naar zijn kwaliteiten en niet als de echtgenoot van..... Vond vorig seizoen wel storend dat het zusje van..... überhaupt de liveshow haalde.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij gaat vast door als 1 iemand extra stemt. Was je ook al bang voor hem?
Niet haten jullie
Nu heb je het broertje vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef HalloLobbes het volgende:
Charly, ik hoop dat er wel gekeken wordt naar zijn kwaliteiten en niet als de echtgenoot van..... Vond vorig seizoen wel storend dat het zusje van..... überhaupt de liveshow haalde.![]()
![]()
Deze mag naar huis, geen idee of hij een ander nummer beter kan brengen, maar wie dit verzonnen heeft...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Uhhh is hij echtgenoot van dan? Ik ga er iig niet door stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef HalloLobbes het volgende:
Charly, ik hoop dat er wel gekeken wordt naar zijn kwaliteiten en niet als de echtgenoot van..... Vond vorig seizoen wel storend dat het zusje van..... überhaupt de liveshow haalde.
Daniël moet weg, lijkt te veel op Erlands favoriet.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
dit is idd te erg.... de uithaal probeert ie niet eensquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Deze mag naar huis, geen idee of hij een ander nummer beter kan brengen, maar wie dit verzonnen heeft...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zap weg. Uit protest tegen het uitstellen. Heb al 10 minuten TV kantine moeten kijken
Occupy Nederland 1.![]()
echt rampzalig dit. Hele nummer verneukt. Waarom een vent dit nummer laten zingen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Deze mag naar huis, geen idee of hij een ander nummer beter kan brengen, maar wie dit verzonnen heeft...![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef MilaNL het volgende:
Ik zap weg. Uit protest tegen het uitstellen. Heb al 10 minuten TV kantine moeten kijken
Occupy Nederland 1.
alleen mama spelen volgens mij nu tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och wat doet Tanja Jess dan nu voor werelds? Soapmiep
Same shit, different day
SC hopper present![]()
uberhaupt al te gek voor woorden dat zij in de sing-off staatSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gaarnequote:
Wie is Erlands favoriet dan.... is dat die man van zonet die de mooie stukken van het Queen liedje mocht zingen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Daniël moet weg, lijkt te veel op Erlands favoriet.![]()
Hij is gewoon zwaar genaaid door Ang. Van al haar kandidaten had hij het nummer dat 't minst bij zijn stem past.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen mama spelen volgens mij nu toch
Ik had bij Charly juist het idee "och die moet zo nodig", maar hij bleek echt te kunnen zingen, volgens mij hebben dat wel meer mensen...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef OreO het volgende:
Ik vond die gast van het trainz liedje toch slechterSame shit, different day
SC hopper present![]()
O de man die naar voren wordt geduwd zodat hij de winnaar zeker zal wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Wie is Erlands favoriet dan.... is dat die man van zonet die de mooie stukken van het Queen liedje mocht zingen?
Ja eens, hij kan best behoorlijk zingen dat liedje past gewoon totaal niet bij hem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Day het volgende:
Hij is gewoon zwaar genaaid door Ang. Van al haar kandidaten had hij het nummer dat 't minst bij zijn stem past.![]()
Yep, charly.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Wie is Erlands favoriet dan.... is dat die man van zonet die de mooie stukken van het Queen liedje mocht zingen?I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Vreselijk nummer, maar ze brengt het prima (op de uithalen na)
nee hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee
Ik had bij Charly juist het idee "och die moet zo nodig", maar hij bleek echt te kunnen zingen, volgens mij hebben dat wel meer mensen...
En Guy volgende week ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
O de man die naar voren wordt geduwd zodat hij de winnaar zeker zal worden
Ja, dit is echt wel beter dan Daniel.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Dat krakende bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vreselijk nummer, maar ze brengt het prima (op de uithalen na)
![]()
Jaquote:
Zo jammer dat het publiek niet echt echt mag stemmen
nee en de dansers waren ook naar huisquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
Vorig seizoen was er tijdens de sing-off geen bandje toch?![]()
![]()
extra geld gevondenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee en de dansers waren ook naar huis
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou ja meer dat gekrijs, bijna een leeuw die vals brult, de rest is echt prima gezongen..quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee dus... jammer!quote:Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
ok mooi, Angela is dus ook overduidelijk in haar keuze.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Je bedoelt Timor?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
Zou DE danser ooit nog een keer voorbijkomen? Ik weet zijn naam niet eens meer
En Daniel eruit....Terecht naar mijn mening![]()
Nah op Fok springen die 2 er voor velen ook uit hoor, van wat ik in de topics zie...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Zo jammer dat het publiek niet echt echt mag stemmenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja meer dat gekrijs, bijna een leeuw die vals brult, de rest is echt prima gezongen..![]()
![]()
Die mother die.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet het nummer die wordt gespeeld bij het verlaten van de kandidaat?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ja ik ben raar ik weet hetquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah op Fok springen die 2 er voor velen ook uit hoor, van wat ik in de topics zie...
Adele liedje
behoorlijk ja!quote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Emmanuel kan zich net zo goed de moeite besparen, Marloes gaat toch door.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
quote:
Ah nu, Emmanuel, de voetballer uit Ghana, nou, als hij echt een voetballer zou zijn, dan moet ie zich daar maar bij houden. Dit is gewoon niet goed jongen![]()
Oh, ik ben mijn tanden aan het poetsen. Wie het ook is, die moet er uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik vind Charly leuk, maar geen halelujah ofzo, Guy heb ik niks mee, dat kakkerige engels kan ik niet doorheen prikken, maar het is een prima zanger.quote:
Ik kijk sowieso voor de SC's
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ben mijn tanden aan het poetsen. Wie het ook is, die moet er uit.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij mag wel bij mij een balletje komen trappen in de achtertuinquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:49 schreef HalloLobbes het volgende:
Ah nu, Emmanuel, de voetballer uit Ghana, nou, als hij echt een voetballer zou zijn, dan moet ie zich daar maar bij houden. Dit is gewoon niet goed jongen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Amanda Marshal, Beautiful goodbye? Weet even niet meer wat het was, te kort gehoord en vergeten, ben gaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet het nummer die wordt gespeeld bij het verlaten van de kandidaat?
quote:
Die jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amanda Marshal, Beautiful goodbye? Weet even niet meer wat het was, te kort gehoord en vergeten, ben gaar![]()
![]()
Oh nog meer r&b geneuzel
Marloes door graag!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
dat dus... ken het nummer niet, vreselijke jurk, maar ze zingt het goedquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil er eentje die echt entertaint, hoeft niet eens de beste zanger te zijn, maar dat je ervoor wil gaan zitten, ik zie ze nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Charly leuk, maar geen halelujah ofzo, Guy heb ik niks mee, dat kakkerige engels kan ik niet doorheen prikken, maar het is een prima zanger.
Ik kijk sowieso voor de SC's
Waarom mag die Marloes niet Beyonces jurk dragen. Zij zingt toch een liedje van haar. Nu draagt zij een jurk in de stijl van Adele....Begrijp er niks meer van...![]()
Met haar kerstengel outfitquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Wat zingt zij raar!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Marloes door, als ze belooft dat ze niet elke week r&b meuk gaat jodelen
Paulquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die echt entertaint, hoeft niet eens de beste zanger te zijn, maar dat je ervoor wil gaan zitten, ik zie ze niet![]()
Nou, nee hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef OreO het volgende:
Als ik haar op de radio zou horen, zou ik denken dat het een negerin wasI don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Eerst live zienquote:
Ze heeft zo'n mieperig stemmetje, ik hou er niet van. Dan klonk Jomy prettiger, alleen kan die gewoon veel minder goed zingen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou nou poeh wie zal het worden
ken je het nummer nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus... ken het nummer niet, vreselijke jurk, maar ze zingt het goed![]()
![]()
Hij weet al hoe laat het isOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
C_A is op dreefquote:
Misschien meer een whigger. Simon lul toch niet zo langquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef OreO het volgende:
Als ik haar op de radio zou horen, zou ik denken dat het een negerin was![]()
Mijn god wat is die jurk toch lelijk
Over 2 weken dan exit
Eigenlijk hadden zij ook allebei wel naar huis gemogen. Nouja.I reject reality and substitute my own![]()
kerels genoeg nog, wij willen ook nog wat te kijken hebbenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
DAT DACHT IK WELquote:
Ik ga charly downloaden, of hebben ze weer zo'n seasonm pass? Of is dat pas bijde finale?![]()
Echt lekkere kerels zijn er niet, as usual.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerels genoeg nog, wij willen ook nog wat te kijken hebben![]()
Zo applaus voor ons zelf, wat een lange zit
Nope. Je kan apart voor 1,29 downloaden. Of het hele album voor 6,99quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DAT DACHT IK WEL
Ik ga charly downloaden, of hebben ze weer zo'n seasonm pass? Of is dat pas bijde finale?![]()
maar voor het eerst wel zwaar in de meerderheidquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt lekkere kerels zijn er niet, as usual.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hoop nog op morgen, al is dan weer 90% homoquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Beautiful Goodbye, weet alleen niet meer wie het zingt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet het nummer die wordt gespeeld bij het verlaten van de kandidaat?![]()
Nou het is al bijna 3 december onderhandquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo applaus voor ons zelf, wat een lange zit![]()
Naast me welquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kaartje goedkoop wasquote:
Nou Charly toch...oh ja, hij is getrouwd, jammer danquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt lekkere kerels zijn er niet, as usual.![]()
Ohquote:
Wantquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kaartje goedkoop was?
![]()
Ik leen niet uit hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]ik ben jaloers. Ik zit in mijn uppie.
Nah, die vind ik niet echt een lekker ding.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nou Charly toch...oh ja, hij is getrouwd, jammer dan![]()
ok thxquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Je kan apart voor 1,29 downloaden. Of het hele album voor 6,99![]()
![]()
OK, nu ga ik gezellig met mijn geduldige vent naar de laatste theatershow van Hans Teeuwen kijken.
Tot volgende week, wordt leuker, denk ik!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Charly is toch geen lekker ding ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nou Charly toch...oh ja, hij is getrouwd, jammer danGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Wat is daar lekker aan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nou Charly toch...oh ja, hij is getrouwd, jammer dan
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]Zou ik ook niet willen. Ik heb aan de andere kant gezeten, niet fijn
Maar hij is wel Erlands favorietquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah, die vind ik niet echt een lekker ding.![]()
Dat het vanavond voor mij zoveel tegenvallers waren, hopelijk dan wel een toffe goede showquote:
ja, dat mag erg duidelijk wezenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Maar hij is wel Erlands favorietSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat maakt hem geen lekker dingquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Maar hij is wel Erlands favorietYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij denken alleen de mannen dat Charley een lekker ding is voor de vrouwen.
ik pak een biertjequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga even nog een serie kijkenTot volgende week
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ciaotjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Day het volgende:
OK, nu ga ik gezellig met mijn geduldige vent naar de laatste theatershow van Hans Teeuwen kijken.
Tot volgende week, wordt leuker, denk ik!
Maar wanneer snappen mannen het welquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij denken alleen de mannen dat Charley een lekker ding is voor de vrouwen.![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga even nog een serie kijkenTot volgende week
![]()
3,5 uur is ook echt van de gekkequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het morgen wel vlotter gaat. Niet zoveel filmpjes en zo tussendoor.
Of hij wordt ongelofelijk gehyped, zodat meneer Luske in principe al een enkeltje halve finale heeft...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij denken alleen de mannen dat Charley een lekker ding is voor de vrouwen.![]()
wat is er morgen danquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het morgen wel vlotter gaat. Niet zoveel filmpjes en zo tussendoor.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hij stond ook voor op de Veronica gidsquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Of hij wordt ongelofelijk gehyped, zodat meneer Luske in principe al een enkeltje halve finale heeft...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij stond ook voor op de Veronica gids
Zo'n sufferd als in 'een van de'.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij gaat vast door als 1 iemand extra stemt. Was je ook al bang voor hem?Maar ik was niet bang dat hij door zou gaan, ik ging er van uit dat hij kansloos was. Hij had sowieso niet de sing-off van Jody moeten winnen. Jody was zo goed.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
nope, maar in de musical wereld is het vrij normaalquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Sunday Night Fever
John Travolta was ECHT geen homo
en ook van John Travolta blijven ze roepen dat ie nog in de kast zit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb vooral van jullie genoten, volgende keer verder
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nou ja, het is niet alsof ik hem ga ontmoeten, het oog wil ook watquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar in de musical wereld is het vrij normaal![]()
![]()
John is nog steeds geen homo toch?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
ach, ik zie ook wel eens mooie potten, dus geheid dat er ook wel mooie homo's zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof ik hem ga ontmoeten, het oog wil ook wat
maar nichten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slaap ze voor straksquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef just me het volgende:
Ik heb vooral van jullie genoten, volgende keer verder
Dat dertien-in-een-dozijn Marloes het wint van die mooie klank van Emmanuel snap ik ook niet trouwens. Iedereen heeft op de middelbare school toch bij een Marloes in de klas gezeten?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat weet ik niet meer, te lang geledenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef Ugjerke het volgende:
Dat dertien-in-een-dozijn Marloes het wint van die mooie klank van Emmanuel snap ik ook niet trouwens. Iedereen heeft op de middelbare school toch bij een Marloes in de klas gezeten?
Ik snap in ieder geval wel het begrip 'KUTNIJD' als ik zie dat er door de over het algemeen sms-ende jonge meisjes 2x iemand (allebei vrouwen) die totaal niet in een sing-off moest komen door hen daarin geplaatst is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Maar wanneer snappen mannen het wel![]()
Gelukkig hebben de coaches dat weer even hersteld.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Maar goed, ik snap sowieso de keuzes niet zo goed
Dus dan is dat programma ook maar meteen een homoparty?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar in de musical wereld is het vrij normaal
en ook van John Travolta blijven ze roepen dat ie nog in de kast zit![]()
![]()
Sowieso stemmenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap in ieder geval wel het begrip 'KUTNIJD' als ik zie dat er door de over het algemeen sms-ende jonge meisjes 2x iemand (allebei vrouwen) die totaal niet in een sing-off moest komen door hen daarin geplaatst is.
Gelukkig hebben de coaches dat weer even hersteld.
Ik zou zeggen /care, al zijn het wel homo's, ik hou ervanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dan is dat programma ook maar meteen een homoparty?
Patrique waar ben je?
Ja, dus dat. Ik ga niet kijken.quote:I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
dat valt wel mee, maar ik heb nooit zoveel met 'op zoek naar' musical programma'squote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dan is dat programma ook maar meteen een homoparty?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als je dat zegt heb je last van kutnijd, maar ik denk hetzelfde jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef Ugjerke het volgende:
Dat dertien-in-een-dozijn Marloes het wint van die mooie klank van Emmanuel snap ik ook niet trouwens. Iedereen heeft op de middelbare school toch bij een Marloes in de klas gezeten?
Anyways, tot volgende week
Dus bij voorbaat omdat er 'maar' 2 miepjes zijn moeten ze blijven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap in ieder geval wel het begrip 'KUTNIJD' als ik zie dat er door de over het algemeen sms-ende jonge meisjes 2x iemand (allebei vrouwen) die totaal niet in een sing-off moest komen door hen daarin geplaatst is.
Gelukkig hebben de coaches dat weer even hersteld.
En meiden smsen nou eenmaal meer hoor...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Emmanuel had nou ook niet echt wat bijzondersquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef Ugjerke het volgende:
Dat dertien-in-een-dozijn Marloes het wint van die mooie klank van Emmanuel snap ik ook niet trouwens. Iedereen heeft op de middelbare school toch bij een Marloes in de klas gezeten?![]()
![]()
Vraag maar aan die stroopwafeleter van je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, te lang geleden
en aan het eind is het SMS tegoed op dus maken meiden toch kans de finale te winnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus bij voorbaat omdat er 'maar' 2 miepjes zijn moeten ze blijven?
En meiden smsen nou eenmaal meer hoor...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat wordt nog leuk volgende week. Als er maar 4(zo uit mijn hoofd) mannen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de coaches dat weer even hersteld.![]()
![]()
Ik vond hem een hele mooie donkere klank in zijn stem hebben. Echt iets waar je in het zonnetje op het balkon naar kan luisteren. Hij had alleen meer training nodig, maar met zo'n stem mag je van mij foutjes maken. Iemand met een stem als Marloes kan dat niet veroorloven aangezien die het juist moet hebben van het halen van de juiste noten en het juiste volume.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Emmanuel had nou ook niet echt wat bijzondersOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
edit: deze post had in een ander forum moeten staan,
multitasken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoi!quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en aan het eind is het SMS tegoed op dus maken meiden toch kans de finale te winnenWas je even weg? Hallotjesquote:
whehequote:
Ben benieuwd naar de Dag top 10quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Bijna 10 topics er doorheen gejast vanavond![]()
Ik ben kapot, ik verlang naar het mandje
Trusten jongens
truste meissiequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben kapot, ik verlang naar het mandje
Trusten jongens![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
slechter kan de show volgende week idd niet wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond de show een tegenvaller, maar het gezelschap hier maakte veel goed
Same shit, different day
SC hopper present![]()
net ff bij de cdpresentatie van Anne Hoogendoorn geweest (van voice vorig jaar). En ik zou nog ff een updateje doen. We moesten er ff filmen. Tis in sneek in De Walrus. Wel leuk knus allemaal. Net of heb je een paar vrienden uitgenodigd voor een leuk feestje. Dat idee. Jan Douwe Kroeske overhandigde haar t album en gooide er wat 'grapjes' tegenaan dat het net Paradiso leek. En steeds roepen 'hey, paradiso! Shut the fuck up!'
![]()
Anne zelf rockte weer en swingde over t podium enzo. Haar band bestaat uit drummer, toetsenist, gitarist en 3 achtergrondzangeressen. Vind dat laatste niet zo passen in een stevig rocknummer, maar goedDe hele nationale pers was er niet op afgekomen. Paar lui fotografeerden en paar filmden, waaronder wij dus.
Hoop dat de beelden gelukt zijn. We zijn geen filmcrew. Die konden zelf niet en we wilden toch ff de opnames hebben
Maar OT: Niels Geusebroek zit er nog in? Nice!
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Das dan mooi meegenomen dat het gezelschap het ook leuk vond.... Of heb je er eigenlijk niets van gezien ..?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond de show een tegenvaller, maar het gezelschap hier maakte veel goed![]()
Ik dacht dat je gister een grapje maakte, ik twiijfelde nogquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:52 schreef Apotheose het volgende:
net ff bij de cdpresentatie van Anne Hoogendoorn geweest (van voice vorig jaar).!
Leuk zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:52 schreef Apotheose het volgende:
net ff bij de cdpresentatie van Anne Hoogendoorn geweestIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ja dat dus! En ik lag gisteravond in bed en dacht "damn 3,5 uur, hoe doe ik dat de volgende week", maar dan zijn er gelukkig weer andere kandidatenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond de show een tegenvaller, maar het gezelschap hier maakte veel goed
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: