Nette jongeman hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Hij heeft in ieder geval zijn neus even gesnoten.
+ Gijp (not srs)quote:Op maandag 28 november 2011 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Alleen Schelvis vrijdag ofwaaaaaaaaaaaaaa?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Extra lange VI met Boskampx10000000000000
homoquote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo een extra uitzending van VI ?omdat ajax gejank te bespreken ofwa?
Idd wat een sukkel.quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel terechte rode kaart daarentegen. (2e gele)
damescompetitie, Rene komt warmdraaienquote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo een extra uitzending van VI ?omdat ajax gejank te bespreken ofwa?
quote:Naar verluidt neemt Van Halst zijn piero mee.
Zoiets verwacht ik nu ook maar dan Gijp als zwartepiet zodat niemand hem herkent.quote:Op maandag 28 november 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het wel....ik herinner me nog een aflevering dat Gijpie zich als Sinterklaas verkleedde
Heeft die kerel twitter dan? Kan hem niet vinden iig..quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Wat een baas die simon, gelijk followen op twitter jwz
Ook al boeit al die ajax onzin me niet
Ohja, die is vast niet fake.quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/simonzwartkruis
Uhuh, bijzonder actief die jongen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/simonzwartkruis
quote:VI
@VI_nl VI
Na de 3-0 zege van @SCCambuurLwd op Almere City is @rodajckerkrade als enige club in het NLse profvoetbal nog zonder clean sheet.
Roda heeft als enige betaald voetbalclub geen wedstrijd de nul gehouden blijkbaarquote:
Thijs retweet soms wat onzin van hem, moe je even bij vi followen zoekenquote:Op maandag 28 november 2011 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft die kerel twitter dan? Kan hem niet vinden iig..
Thanksquote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef Olep het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a973e460c0c39c5b.mp4
Bedankt SigaarSnor.
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 28-11-2011 om 23:14:25Jaap de Groot meldt zojuist dat hij DENKT te weten dat de gehele RvC, dus ook Johan Cruijff, wordt ontbonden. Einde drama. #ajax reageer retweet
gehele RVC weg.quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Al wat bekend over Ajax/Ledenraad/Cruijff/Ten Have/RvC/Van Gaal??
quote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt!
Nou, dan ben ik benieuwd of het einde soap is wanneer Cruijff vertrekt, zullen de fans niet blij mee zijn me dunkt
Zwartkruis, die journalist van VI.quote:
Gaat um niet worden, dan maar met stream en op tv rtl7quote:
Met hoeveel meisjes spreek jij eigenlijk af op zo'n doordeweekse avond?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
In de veronderstelling dat groepsfase EL gewoon op donderdag gespeeld wordt afspraken gemaakt voor woensdagavond.
quote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef Olep het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a973e460c0c39c5b.mp4
Bedankt SigaarSnor.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:44 schreef Grifte het volgende:
Net thuis van het wek, was het weer en topshow?
quote:
Het is lastig te zien omdat zo'n bal rond is. Daar zou iemand als Blatter een keer wat aan moeten doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lastig , maar hij is dik over de lijn.
[ afbeelding ]
Wel even zijn neus snuiten voordat hij aanschuift.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef roepdeman het volgende:
Simon![]()
Die moet ook maar eens een keer aan tafel gaan zitten als hij dit soort uitspraken blijft doen
Johan Derksen zou hierop zeggen: 'Vrouwen horen niet te imiteren, vrouwen horen alleen in de keuken'quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
Hadden jullie de vrouwen-parodie op Voetbal International van het satirische BNN-programma Vrijdag op Maandag al gezien?
Nog slechter dan die koefnoen parodie, knap.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
Hadden jullie de vrouwen-parodie op Voetbal International van het satirische BNN-programma Vrijdag op Maandag al gezien?
Ik zag het in DWDD. Toen wist ik al dat ook dat programma keihard gaat falenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:23 schreef Roffamannetje het volgende:
Is de uitzending het terugkijken waard?
En ze verwarren Gijp een beetje met Boskamp, dat handtastelijke getimmerquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:39 schreef Rickazio het volgende:
^ slechte poging om grappig te doen,
idee = +1 uitvoering = -1
Zo'n goede uitzending was het niet; als de beste grap van fucking Simon Zwartkruis moet komen dan weet je wel hoe laat het is.quote:
typisch België weer zo'n actiequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lastig , maar hij is dik over de lijn.
[ afbeelding ]
Derksen moet oppassen, hij is al op z'n vingers getikt na die actie met de NEMquote:
http://www.parool.nl/paro(...)in-reclamespot.dhtmlquote:Smeets: Derksen is briljant in reclamespot
Mart Smeets is er van overtuigd dat Johan Derksen niet voor het geld meespeelt in de televisiereclame van de Nederlandse Energie Maatschappij. In 'Eva Jinek op zondag' zei de presentator dat Derksen met zijn optreden wil provoceren. Nederland zou dat volgens Smeets niet door hebben.
'Hij provoceert altijd. Dit is zijn laatste stap van provoceren', legt Smeets uit. 'Het is enig als je het door hebt, maar blijkbaar heeft Nederland het niet door. Iedereen roept: 'hij vult zijn zakken.' Nee, hij laat ons zien hoe perfide ons systeem is: dat als je bekend bent van televisie, je ook te koop bent voor de commercie. Ik kan daar vreselijk om lachen. Ik vind het geniaal.'
Volgens Radar-presentatrice Antoinette Hertsenberg, die ook te gast was in het praatprogramma, maakt het provoceren van Johan Derksen de reclame niet minder irritant. Hij zou dan ook grote kans maken op het winnen van een Loden Leeuw. (Redactie)
Dat zou het nog begrijpelijk maken. Als dit puur voor eigen fortuin is vind ik het echt te ver gaan.quote:
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:44 schreef YazooW het volgende:
Derksen en Genee in de studio
http://www.telegraaf.nl/p(...)voorbij__.html?p=9,1
Die grap van Verlinde aan het eind inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Door Kwalbert gebashd worden lijkt me het ergste wat je kan overkomen.
Sorry tong, maar dan zitten we live voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef tong80 het volgende:
Om half elf Johan Derksen met Genée in Pownnieuws
Hoezowquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry tong, maar dan zitten we live voetbal te kijken
Barca - Rayo of Arsenal - Man City uiteraardquote:
Wat en waar ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry tong, maar dan zitten we live voetbal te kijken
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Barca - Rayo of Arsenal - Man City uiteraard
Ik kijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef tong80 het volgende:
Om half elf Johan Derksen met Genée in Pownnieuws
Ok. Over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén post boven jouw post. Sport 1.
Hansie en Gijpie hebben ook singletjes opgenomen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
Wel zielig dat ze zich verlagen tot het Vermeegen-niveau door een singletje op te nemen.
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie en Gijpie hebben ook singletjes opgenomen...
Domino D-Day, Sex voor de Buch, eigen weerbericht...alles is mogelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:08 schreef Veerboot het volgende:
Vraag me serieus wel af waar dit gaat eindigen. Ze kunnen zich op dit moment alles permitteren. Komen overal mee weg.
AnsieAnsie is wel lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
Die facepalm ook van Genee daarnaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:02 schreef pberends het volgende:
Ik voel een gifje aankomen van die dansmove van Derksen in de laatste seconden...
heel slechtquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
Wanneer komen vrouwen er een keer achter dat ze nooit bewust grappig zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
Hopelijk komt het in de uitzending nog voorbijquote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
Jezus wat humorloos zeg dat vrouwen international
Qua maniertjes klopt het redelijk inderdaad, maar het is te makkelijk. En niet grappig bovendien.quote:
Wim Kieft zit er vanavond naast. Emile is er vrijdag weerquote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef Differentis het volgende:
Ik hoop dat Emiel Scheelvis, de sprekende pop van de gefrustreerde rotterdammer, eens thuis blijft.
Wanneer je jezelf afvraagt waarom Wim toch zoveel water drinkt tijdens een uitzending, denk dan eens of het wel echt water is.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wim Kieft zit er vanavond naast. Emile is er vrijdag weer
Wie nog meer? Barbara Boobra?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wim Kieft zit er vanavond naast. Emile is er vrijdag weer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nee maar zonder de cutout filter look mag welquote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij wilt die Rimpel-snor in blu-ray?
quote:
quote:
De Gijp-imitatie van Carlo Boszhard is best goed, hoewel ook niet echt grappig. Dat is echter een ziekte die al die Nederlandse typetjesprogramma's tegenwoordig hebben. Misschien is het valse nostalgie, maar ik moest vroeger wel altijd lachen om Kopsijkers en Studio Spaan. Tegenwoordig regeert de middelmaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb zonet dat item van dat Vrouwen International gezien, blijkbaar ben ik de enige, maar ik vond het best geslaagd, beter als Koefnoen ofzo.
In dit topic zag ik slechts een stukje van 1 minuut ofzo, maar het hele item duurt 4 minuten, maar ik vond het best vermakelijk. Vooral gebaartjes zijn goed, en hoe Ans Kraaij nooit aan het woord komt, behalve aan het eind, dan wordt uitgelachen, dan boos wordt over Ans Kraaij Senior, ik vond het wel een goede typering.
Wat er slecht aan is is die René van der Gijp immitatie, maar dat blijkt altijd moeilijk te zijn, want ik vond die van de TV Kantine ook niet zo goed.
http://sigaarsnor.blogspo(...)onal-parodie-in.html
haha het ging gewoon op de maat van de muziek die ik op hadquote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij wilt die Rimpel-snor in blu-ray?
Studio Spaan was episch met imitaties van Harry van Raaij, Jan Mulder, Anton Geesink etc.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef Veerboot het volgende:
[..]
De Gijp-imitatie van Carlo Boszhard is best goed, hoewel ook niet echt grappig. Dat is echter een ziekte die al die Nederlandse typetjesprogramma's tegenwoordig hebben. Misschien is het valse nostalgie, maar ik moest vroeger wel altijd lachen om Kopsijkers en Studio Spaan. Tegenwoordig regeert de middelmaat.
Maar om even terug te komen op deze imitatie. Het is allemaal veel te clichématig: Derksen met een sigaar in zijn mond (dat heeft hij al negen jaar niet meer op tv), Derksen die over de föhn van Genee begint (dat is alleen grappig als ze het in VI zelf doen), etc. Kortom: beter maar niet meer doen wat mij betreft...
-edit: Misschien is het grote probleem eigenlijk wel dat Voetbal International zelf al één grote parodie is. Dat valt nauwelijks nog uit te vergroten.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wat een rare vraag? Natuurlijk!
De handjes in de lucht, allemaal!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:42 schreef BobW het volgende:
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?
Vervelend inderdaad!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Stevenzenl het volgende:
JEUUUUUUJ! Operation Repo, jammer dat daarna er de hele avond VI is
Eh, jawel. Dus jij kijkt er steeds maar 2 per week?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Anno2012 het volgende:
Waarom is er ook op woensdag een VI?
Ok, er zijn wedstrijden, maar normaal is er dan toch geen VI?
Ik heb het ook opstaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee telt af bij 3FM, over 30 seconden gaat ie live.
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef arucard het volgende:
[..]
Eh, jawel. Dus jij kijkt er steeds maar 2 per week?
Waterreus pesten.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Geo3kant het volgende:
Waarom een extra VI? Waaorm niet PSV uitzenden?
Omdat op Eredivisie Livequote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Geo3kant het volgende:
Omdat die wedstrijd nergens meer over gaatquote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, het kan altijd erger.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef franklop het volgende:
Het einde van de promo doet me pijn: 'je zal maar als hobby grensrechter zijn'
Vind het juist leuk om te doen !
ja idd of 5e of 6e manquote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger.
4e man
Idd al kreeg ik geld toequote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef franklop het volgende:
kan me niet voorstellen dat er mensen naar Match 64 gaan kijken
Is al een keer op de belg geweest, je ziet nauwelijks iets van de wedstrijd, kort even de goal. Vooral de chaos er omheen, Webb in de kleedkamer met rust. Shakira backstage en stuk over die kinderen die de vlag mochten dragen naar het veld.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef franklop het volgende:
kan me niet voorstellen dat er mensen naar Match 64 gaan kijken
Weinig boeiends dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is al een keer op de belg geweest, je ziet nauwelijks iets van de wedstrijd, kort even de goal. Vooral de chaos er omheen, Webb in de kleedkamer met rust. Shakira backstage en stuk over die kinderen die de vlag mochten dragen naar het veld.
Shakira is wel okquote:
Vies wijf die Shakira, zou m'n hond er nog vanaf sleurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef rubbereend het volgende:
Ja dat is koffiedik kijken
Ja daar zitten we hiervoor
Samequote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom zie ik niets?
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)ticles/el_loting.xml
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Deze werkt wel: http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insb.xml
Waarschijnlijk omdat ze de rechten niet hebben op PSV (die is dan ook op EL), en ze moeten toch dat gat tussen deze pot en de samenvatting van PSV opvullen...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom eigenlijk extra aflevering? En met wie?
Waarom niet moet de vraag zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen PSV...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komt nog...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dacht eigenlijk dat Boskamp kwam?
staat buiten op het parkeerterrein nog wat koekies uit te delenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dacht eigenlijk dat Boskamp kwam?
Toch niet zo verkeerd, dat vrijgezelle student zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 19:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Vrouwlief gaat me terugpakken... Dat wordt weer GTST en grenzeloos verlieft kijken
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Albertoooo het volgende:
wedstrijd is net zo boeiend als dit topic?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef Anno2012 het volgende:
Ja jongens, nog eventjes! Eten bij de hand, drinken bij de hand, voeten omhoog,en genieten! Word een topshow!! jaha, zeg dat wel inderdaad!
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef Falco het volgende:
Het kan niet op, gewoon een extra uitzending van VI
En voor de EL finale tussen PSV en Sporting / Porto / Valencia / Napoli/City een uurtje en na de wedstrijd een uurtje zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, wist niet waarom het vandaag was, maar nu wel. Toch leuk, 2 uurtjes en daarna gewoon nog samenvattingen. Avondje weer vol.
Vervroegd Sinterklaas! (vorig jaar rond deze tijd was er ook een extra uitzending, maar dan op donderdag, kan ik me herinneren)quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef Falco het volgende:
Het kan niet op, gewoon een extra uitzending van VI
Lijkt net op een jochie wat op vrijdagavond na het bad nog even op mag blijven om tv te kijken in zijn pyama.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef julian6 het volgende:
boskamp heeft een likje gel in zijn haar gedaan?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Lijkt net op een jochie wat op vrijdagavond na het bad nog even op mag blijven om tv te kijken in zijn pyama.
Zo zit hij er nu ook bij ja.. Hij mag vandaag tot 23:00 uur opblijvenquote:
Gelukkig snap jij hem welquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zo zit hij er nu ook bij ja.. Hij mag vandaag tot 23:00 uur opblijven
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit Wim Kieft alles van zijn blaadje af te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |