Nette jongeman hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Hij heeft in ieder geval zijn neus even gesnoten.
+ Gijp (not srs)quote:Op maandag 28 november 2011 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Alleen Schelvis vrijdag ofwaaaaaaaaaaaaaa?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Extra lange VI met Boskampx10000000000000
homoquote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo een extra uitzending van VI ?omdat ajax gejank te bespreken ofwa?
Idd wat een sukkel.quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel terechte rode kaart daarentegen. (2e gele)
damescompetitie, Rene komt warmdraaienquote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo een extra uitzending van VI ?omdat ajax gejank te bespreken ofwa?
quote:Naar verluidt neemt Van Halst zijn piero mee.
Zoiets verwacht ik nu ook maar dan Gijp als zwartepiet zodat niemand hem herkent.quote:Op maandag 28 november 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het wel....ik herinner me nog een aflevering dat Gijpie zich als Sinterklaas verkleedde
Heeft die kerel twitter dan? Kan hem niet vinden iig..quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Wat een baas die simon, gelijk followen op twitter jwz
Ook al boeit al die ajax onzin me niet
Ohja, die is vast niet fake.quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/simonzwartkruis
Uhuh, bijzonder actief die jongen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/simonzwartkruis
quote:VI
@VI_nl VI
Na de 3-0 zege van @SCCambuurLwd op Almere City is @rodajckerkrade als enige club in het NLse profvoetbal nog zonder clean sheet.
Roda heeft als enige betaald voetbalclub geen wedstrijd de nul gehouden blijkbaarquote:
Thijs retweet soms wat onzin van hem, moe je even bij vi followen zoekenquote:Op maandag 28 november 2011 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft die kerel twitter dan? Kan hem niet vinden iig..
Thanksquote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef Olep het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a973e460c0c39c5b.mp4
Bedankt SigaarSnor.
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 28-11-2011 om 23:14:25Jaap de Groot meldt zojuist dat hij DENKT te weten dat de gehele RvC, dus ook Johan Cruijff, wordt ontbonden. Einde drama. #ajax reageer retweet
gehele RVC weg.quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Al wat bekend over Ajax/Ledenraad/Cruijff/Ten Have/RvC/Van Gaal??
quote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt!
Nou, dan ben ik benieuwd of het einde soap is wanneer Cruijff vertrekt, zullen de fans niet blij mee zijn me dunkt
Zwartkruis, die journalist van VI.quote:
Gaat um niet worden, dan maar met stream en op tv rtl7quote:
Met hoeveel meisjes spreek jij eigenlijk af op zo'n doordeweekse avond?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
In de veronderstelling dat groepsfase EL gewoon op donderdag gespeeld wordt afspraken gemaakt voor woensdagavond.
quote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef Olep het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a973e460c0c39c5b.mp4
Bedankt SigaarSnor.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:44 schreef Grifte het volgende:
Net thuis van het wek, was het weer en topshow?
quote:
Het is lastig te zien omdat zo'n bal rond is. Daar zou iemand als Blatter een keer wat aan moeten doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lastig , maar hij is dik over de lijn.
[ afbeelding ]
Wel even zijn neus snuiten voordat hij aanschuift.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef roepdeman het volgende:
Simon![]()
Die moet ook maar eens een keer aan tafel gaan zitten als hij dit soort uitspraken blijft doen
Johan Derksen zou hierop zeggen: 'Vrouwen horen niet te imiteren, vrouwen horen alleen in de keuken'quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
Hadden jullie de vrouwen-parodie op Voetbal International van het satirische BNN-programma Vrijdag op Maandag al gezien?
Nog slechter dan die koefnoen parodie, knap.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
Hadden jullie de vrouwen-parodie op Voetbal International van het satirische BNN-programma Vrijdag op Maandag al gezien?
Ik zag het in DWDD. Toen wist ik al dat ook dat programma keihard gaat falenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:32 schreef pberends het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:23 schreef Roffamannetje het volgende:
Is de uitzending het terugkijken waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |