Ze leest mee, he?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben jaloers op Leo omdat hij zo'n leuke vrouw heeft. Ik ook trouwens, daar niet van.
Lijkt me wel he.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er nog mensen in leven die deze muziek luisteren?
Hij heeft alle soorten muziek uitgevondenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het toch dat ze bij 9 van de 10 muziekitempjes vroeg of laat weer bij Bob Dylan terecht komen?
Misschien kent Matthijs niet zoveel artiesten en Leo wil hem niet voor paal zetten...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het toch dat ze bij 9 van de 10 muziekitempjes vroeg of laat weer bij Bob Dylan terecht komen?
Geen idee, aan Matthijs ligt het niet, die vind dat volgens mij niks. (Of het was Leo die het niks vond).quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Nee Solomon Burkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |