Man in nadeel, by far.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Welke mongool kiest dit nou ook als battle nummer.
Graagquote:
Hij is nog in staat Margarita te nemenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Welke mongool kiest dit nou ook als battle nummer.
En niet door Iris.quote:
ik weet het niet hoorquote:
Logisch. Dit nummer voor een manquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach. Zij maakte hem gewoon keihard kapot
Ze hebben hem nog net geen Kate Bush nummer laten zingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Echt een kutnummer voor hem. Wiklden ze niet dat hij doorging?
nahquote:
Jepquote:
Het nummer lag haar ook wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hoefde niet eens haar best te doen. Debiel van een Marcoquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is de mannelijke Ansjquote:
Songkeuze had daar teveel invloed op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Een reclameblok zonder reclame? Hoe tof
De TV ook.quote:
WTF?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Een reclameblok zonder reclame? Hoe tof
Precies!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond die gast wel een aparte stem hebben.
Die gasten van SYTYCD zeker. Wat een faalhazenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:08 schreef jcdragon het volgende:
Wegens bezuinigingen stagiair aan de knoppen
Nee. Maar nu welquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Whut was er geen reclame? Ik had gezapt
Eerst was het er wel en toen was het er niet en toen kwam het toch.....dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Whut was er geen reclame? Ik had gezapt
De Pieten zijn in ieder geval vermist.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Gaan ze dat morgen ook bij de Sint doen: dan komt ie wel, dan weer niet, dan weer wel?
Allemaal jankende kindertjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Gaan ze dat morgen ook bij de Sint doen: dan komt ie wel, dan weer niet, dan weer wel?
PO heeft geen reclame tijdens uitzendingen, zou wel heel stom zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Misschien herhalen ze het momentje nog even.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor jou niet, maar voor Marco.....:')
Hoop het niet, dan sta ik te wachtenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, de sluikreclame zal weer niet van de lucht zijn. Stoomstrijkijzers van Philips, schmink van Paris Ici en The Red Boat, gesponsord door Vodafone. En het boek van Sinterklaas is een Samsung Galaxy tablet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
PO heeft geen reclame tijdens uitzendingen, zou wel heel stom zijn.
risquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef UltraR het volgende:
Wat was de thuiscoach uitslag bij Iris vs Miguel?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan sta ik te wachten
Boodschappen van de Plus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, de sluikreclame zal weer niet van de lucht zijn. Stoomstrijkijzers van Philips, schmink van Paris Ici en The Red Boat, gesponsord door Vodafone. En het boek van Sinterklaas is een Samsung Galaxy tablet.
Alles is beter dan die pleuris auditiesquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
Is het leuker dan vorige week ? Vond de aflevering van vorige week echt oersaai
Oh die de boel staat onder te kotsen op de Red Boat natuurlijk!quote:
Dat kun je ook zien?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk dat Ultra de percentages bedoelt?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh die de boel staat onder te kotsen op de Red Boat natuurlijk!
*fapquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Christina heeft haar realistische Sarah kroos omvang in haar nieuwe parfumreclame
Rolletjes grijpenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk dat Ultra de percentages bedoelt?
quote:
Beetje flauw om te spotten met haar gewichtquote:
Ik dacht van wel toch? Of was dat alleen in de voorrondes...quote:
Waarom twittert hij dat nou?quote:
quote:
whahahahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje flauw om te spotten met haar gewicht
quote:
Misschien kun je jouwes tijdens het bellen flashen naar mequote:
Zo'n grote ipad heb je niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je jouwes tijdens het bellen flashen naar me
True. Daar word ik strontziek van!quote:
Nope. Teamverdeling is vrijwel allemaal 50-50quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen duel, ik heb het idee dat het 80% vrouwen zijn in de battles, maar dat klopt vast niet...
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ali B? Whut? Alsof deze goed uitziende jongen daar op lijkt
Roel heeft iets meer vrouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Teamverdeling is vrijwel allemaal 50-50
Marco ookquote:
Neh enkel ronde glinsterende ogen, hij heeft geen hakenneus of el maroc kopquote:
Ze moeten nog beginnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik weet neit wie ik moet kiezen#thuiscoach
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de variatie hoop ik dat de hanenkam doorgaat
Stoned, hij mist Wendy.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:20 schreef Mama_Mia het volgende:
WTF Martijn
hij geeft muziekles in het huis van bewaring, wat geheel op toeval berust want de rest van de tijd houdt hij zich bezig met muziek.
Dit duel of de rechter?quote:
Dat was een experimenteel shot van de stagiair.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef Laysa het volgende:
Inzoemen op de kraters van martijn...en bedankt
Als ik 20 jaar jonger was geweestquote:
Nouquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dat was een experimenteel shot van de stagiair.
Ik heb AliB gekozen, omdat die andere meneer een eng hoofd heeftquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik weet neit wie ik moet kiezen#thuiscoach
Wat een vertruttingquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb AliB gekozen, omdat die andere meneer een eng hoofd heeft
Dat was dus ook mijn ideequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb AliB gekozen, omdat die andere meneer een eng hoofd heeft
Dat kan Evers niet aan. En het geld voor een goede liveband hebben ze niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Te zeikerig, ik hoor liever een wat steviger nummer.
Jemig, nou!quote:
Vorig duel was zweten, hij deed een Ansjequote:
Moet ie terug naar Marokko?quote:
Hij is vast heel liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Qua zang was het allebei driewerf kut imho
Die enge man kan eruit in de sing-off
Nah echt ik kan bijna turven hoe vaak hier 'ohh enge man' geroepen wordtquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Qua zang was het allebei driewerf kut imho
Die enge man kan eruit in de sing-off
quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Die gaat wel door. Maakt niet uit wie er tegenover staat.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig duel was zweten, hij deed een Ansje
Precies, eentje die je toch kwijt wilt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap Ansj twijfel niet. Tegenover Erwin zet je de aller- aller- allerslechtste
Anne?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Die Carmen lijkt op dat grietje van Jeroen van dr Boom vorig jaar, die toen best ver kwam in de liveshows.
nee want hij woont hier al een aantal jaar... O wachtquote:
Meike?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Die Carmen lijkt op dat grietje van Jeroen van dr Boom vorig jaar, die toen best ver kwam in de liveshows.
Gelukkig ben ik al getrouwd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Carmen, weer zo'n leuke dames voor je bruiloftsband.
Nee die donkerharigequote:
Ik heb wel weer punten gescoord!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klonk wel heel erg schoojufachtig hè
Dat zei dat vrouwke net.quote:
zelfs ik ken het nrquote:
Excuusboerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Whehehe... "ik ben een boer...."
Waarschijnlijk kent ze alle jankalbums van Adele welquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Pheno het volgende:
Je een zangeres noemen en deze muziek niet kennenEcht, ga op een paal zitten in Oezbekistan of zo
Zeg,quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent ze alle jankalbums van Adele wel
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof Marco en Ansj dat zelf bedenkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een kutcoaches, Ansj en Marco... Adele voor Iris, Springsteen voor Erwin
Muziekkennis en kunnen zingen zijn 2 verschillende dingen hequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Pheno het volgende:
Je een zangeres noemen en deze muziek niet kennenEcht, ga op een paal zitten in Oezbekistan of zo
Ja moet je alle 10 afleveringen van de audities kijken, dan kun je geen Adele meer horenquote:
Ze doen niet eens hun best om het te verbergen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een kutcoaches, Ansj en Marco... Adele voor Iris, Springsteen voor Erwin
Alsof iemand ook maar 1% in de buurt kwamquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja moet je alle 10 afleveringen van de audities kijken, dan kun je geen Adele meer horen
Het is zo dom, ik zie ze er wel voor aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Marco en Ansj dat zelf bedenken
Shit ik moet duidelijker posten, ik bedoelde dat zij dat zeiquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef Day het volgende:
Karina, serieus?!![]()
Of wordt ik gewoon oud?![]()
Ik druk alvast voor Erwin.
zo 1 is ze wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit ik moet duidelijker posten, ik bedoelde dat zij dat zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |