Survival of the fittest.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu zullen V_P en remlof wel weer een paar uur naar de SC aan het zoeken zijn.
Opgelost, slotjequote:
Hoezo zou ik er zo lang naar zoeken, tot nu toe ben ik de SC nooit kwijt geweest.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu zullen V_P en remlof wel weer een paar uur naar de SC aan het zoeken zijn.
Maar zou ik dan gelukkig zijn geweest?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je haar met je half-dronken kop in een cafe was tegengekomen, zou je de volgende ochtend wel een lekker stuk taart bij de koffie hebben gehad.
Die vent zegt dat iedereen failliet moet gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
RTL Z: "100% kans op nieuwe crisis".
Dan is 't toch geen kans meer?
Dat maakt de vereffening wel een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vent zegt dat iedereen failliet moet gaan.
Fetisjquote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Cerbie, vanwaar die obsessie met die orka?
Vind misschien in haar wel troost.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen met Europa door het riool gespoeld gaan worden. Met het kapitalisme is het over en uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
Voetbalquote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef Sayex het volgende:
Haha, geniaal. Cruijf for president!!
Cruijf weigert op te stappen: "ik bepaal zelf wat ik doe".
de arrogantie
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat maakt de vereffening wel een stuk makkelijker.
Het blijft een kans.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
Sporten vind ik sowieso niksquote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Trouwens schaatsen vind ik dan nog 100 x erger.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het blijft een kans.
De kans op een getal onder de zeven als je een dobbelsteen gooit is ook een kans.
quote:
Deze kwam langs in de TT-terreur van gisteravond.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Hallo EGquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind misschien in haar wel troost.
IT stereotype confirmed once again, hurrah!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sporten vind ik sowieso niks
Of mensen die een IT-studie doen, zoals ikquote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Vind ik meer een opmerking voor verzuurde dertigers of anarchisten zoals B_A.
Ik heb heel lang aan fitness gedaan hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
IT stereotype confirmed once again, hurrah!
Nerds, bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of mensen die een IT-studie doen, zoals ik
Ben je wel een beetje gelukkig?quote:
Zit maar te grappen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb heel lang aan fitness gedaan hoor
Ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sporten vind ik sowieso niks
En dan te bedenken dat ik hier de zuurpruim ben, volgens EG.quote:
Zonder nerds geen Deathstar.quote:
Koos, met jou wil ik het glas heffen.quote:
Oke, gelukkig maar.quote:
Nou, til ook weer niet te zwaar aan je nominatie.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier de zuurpruim ben, volgens EG.
I know I am.quote:
* Cerbie opent POLverkiezingenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier de zuurpruim ben, volgens EG.
Uiteraard.quote:
Altijd.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:43 schreef betyar het volgende:
Kijken jullie ook naar het Sinterklaas journaal?
Je kan ook besluiten je gewoon niet te verzekeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, die premies van de zorgverzekeringen.
Alles om HRA en pensioen/AOW besluiten maar naar een volgende kabinetsperiode te verschuiven.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, die premies van de zorgverzekeringen.
Dat kan dus niet, althans de basisverzekering is nl verplicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan ook besluiten je gewoon niet te verzekeren.
Basisverzekering is verplicht, als je daarintegen niet besluit te betalen heeft ziekenverzorgend personeel altijd nog iets van een zorgplicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, althans de basisverzekering is nl verplicht.
Toch?!
Dat snap ik, hij wil liever een overlevende ZP in de schoorsteen die geen verbrande kado's aflevert.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
We mogen de kachel niet aanstoken van ons zoontje.
Maar de schuld aan premies raak je dan toch niet kwijtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Basisverzekering is verplicht, als je daarintegen niet besluit te betalen heeft ziekenverzorgend personeel altijd nog iets van een zorgplicht.
Zorgelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles om HRA en pensioen/AOW besluiten maar naar een volgende kabinetsperiode te verschuiven.
Hij gelooft er ook niet in dat Sinterklaas onstervelijk is, en dat dat vuurtje er juist voor zorgt dat zn billetjes er niet af vriezen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
We mogen de kachel niet aanstoken van ons zoontje.
Dat niet, dus er zal op den duur wel een incasso-bureau voor je deur staan, ze kunnen je alleen niet uit de verzekering zetten, men kan hooguit adviseren om een andere te nemen als je wanbetaler bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar de schuld aan premies raak je dan toch niet kwijt
Ik zal van de week Sint eens opzetten zijn we van die flauwekul ook af.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij gelooft er ook niet in dat Sinterklaas onstervelijk is, en dat dat vuurtje er juist voor zorgt dat zn billetjes er niet af vriezen?
Is ie dan al op een leeftijd dat hij er alleen maar in gelooft omdat cadeatjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal van de week Sint eens opzetten zijn we van die flauwekul ook af.![]()
![]()
Nee, maar de goedheiligman is in die film geen goedheiligman.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is ie dan al op een leeftijd dat hij er alleen maar in gelooft omdat cadeatjes?
Ik was vroeger bang voor sinterklaas, zwarte pieten daarintegen gaven je snoep zonder wederdienst of iets wat op opbiechten leek, dus dat waren meer mijn brothers.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, maar de goedheiligman is in die film geen goedheiligman.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was vroeger bang voor sinterklaas, zwarte pieten daarintegen gaven je snoep zonder wederdienst of iets wat op opbiechten leek, dus dat waren meer mijn brothers.
Telefoons verbieden!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heb ik een hekel de automagische telefooncentralehel.
Per wet verbieden, nu!
Of een (tweede) mobiele pre-paid kopen en deze gebruiken voor alle internet/post dingetjes waar een nummer voor verplicht is en deze de rest van de week uit in de lader zetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heb ik een hekel de automagische telefooncentralehel.
Per wet verbieden, nu!
Nee, ik bedoel nummers zo nu het activeren van mobiel bankieren, dat je door zo'n menu heen moet en allemaal codes in moet voeren die je per post hebt gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een (tweede) mobiele pre-paid kopen en deze gebruiken voor alle internet/post dingetjes waar een nummer voor verplicht is en deze de rest van de week uit in de lader zetten.
Rock Lobster!quote:
Doe dan maar de B52s.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=19553
Neger.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
Een Orka bij het klokhuis zap ik net langs
Dat kan je uitzetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
Best wel irritant dat google-ads weet dat ik een Marokkaanse Nederlander ben. Ik word op elke website doodgegooid met allerlei advertenties van goedkope vliegtickets naar Marokko en/of prepaid kaarten waarmee je goedkoop kan bellen naar het buitenland.
Google-ads is slim, dat programma weet toch dat jullie nooit wat anders doen en toch niet werken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
Best wel irritant dat google-ads weet dat ik een Marokkaanse Nederlander ben. Ik word op elke website doodgegooid met allerlei advertenties van goedkope vliegtickets naar Marokko en/of prepaid kaarten waarmee je goedkoop kan bellen naar het buitenland.
Je weet dat je ads kan blokkeren, of ben je zo kapitalistisch ingesteld dat je ze van jezelf moet zien?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ik krijg op YouTube altijd een of andere advertentie van een grijze "Wim" die geïnteresseerd in me is.
Ik vraag me af waarom ik een uitvaartreclame voor me krijg.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou ik ze blokkeren, kijk er toch nooit naar.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je ads kan blokkeren, of ben je zo kapitalistisch ingesteld dat je ze van jezelf moet zien?
Dank u.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef Disana het volgende:
http://www.networkadvertising.org/managing/opt_out.asp
Ik zou me wel zorgen maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik een uitvaartreclame voor me krijg.
Ik heb een baard en een ivycap die ik standaard draag. Skinnyjeans gaan mij alleen niet passen.quote:
Opschepper.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een ivycap die ik standaard draag. Skinnyjeans gaan mij alleen niet passen.
Gelukkig maar anders zou ik gaan denken dat je misschien blaudzun bentquote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een ivycap die ik standaard draag. Skinnyjeans gaan mij alleen niet passen.
Tellen stoppelbaardjes ook?quote:
Krijg je niet allemaal reclame voor neusringen?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ik krijg op YT meestal reclame van BMW of Audi, kan ads soms ook op mijn bankrekeningen kijken ofzo?
Voor de afdeling cockringen moet je ergens anders zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Krijg je niet allemaal reclame voor neusringen?
Jij hebt toch helemaal geen ads.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vertel niks over adds dat is privë
Bedoel je niet Tourist?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kijk nu TRT1 omdat het kan.
The Turist met Angelina Jolie in het Turks gedubd
Met prachtige Turkse voice-over.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik nam automagisch de Turkse schrijfwijze over
Tourist inderdaad
Tut-tut-tut, Angolina Jolie in het Turks, wat zal dat krakkemikkig klinken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik nam automagisch de Turkse schrijfwijze over
Tourist inderdaad
Nou die van Angelina is best te doen qua stemquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met prachtige Turkse voice-over.
Sowieso gedubde filmsquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tut-tut-tut, Angolina Jolie in het Turks, wat zal dat krakkemikkig klinken.
Doet ze ook dat gekke "yalalalalalalalalaliiiiiiiiii" als ze gaat vechten?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet ze ook dat gekke "yalalalalalalalalaliiiiiiiiii" als ze gaat vechten?
Nee , is dat Turks dan ?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet ze ook dat gekke "yalalalalalalalalaliiiiiiiiii" als ze gaat vechten?
Turks, moslims, een pot nat.quote:
Ik heb nog nooit een moslim dat horen doen tijdens of voor een gevecht.quote:
TRT 1 t/m 6 en en dan nog 5 thema TRT zenders.quote:
Ook goed, dan komt Angelina maar in beeld met een bomgordel en schreeuwt ze "Allahu Akhbar!"quote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een moslim dat horen doen tijdens of voor een gevecht.
Fixed.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turks, Marokkaans, Hongaars, een pot nat.
Zo Erikquote:
Moet je nagaan, ik ben er elke dag en heb nooit ruzie.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo de hell. Ik was weer even in die tyfusmaasstad vandaag. Gelijk weer bonje
Wat een pestzooitje.
Oh en een mooi filmpje weer voor onze genuanceerde broeders: http://www.liveleak.com/view?i=ae5_1320786379
Ook goed, Hongaren zijn ook mafklappers.quote:
Niet echt. Alleen Dr.Nikita.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, Hongaren zijn ook mafklappers.
Ken je veel Hongaren dan ?quote:
Hofstadtgruppe schijnt bierblikjes naar moslima's te gooien. Althans dat heeft hij zelf eens verteld. Ik denk dat dit een antwoord is op je vraag.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik ben er elke dag en heb nooit ruzie.
Toch even nadenken wat er mis is met je dan ?
Betyar is ook aardig gek, en die vrouw van Wilders is toch ook Hongaars? Wie wil er nou met hem trouwen.quote:
Jij bent dan ook onder je medemensen daar. Ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik ben er elke dag en heb nooit ruzie.
Toch even nadenken wat er mis is met je dan ?
Misschien laat ze zich wel elke dag nemen door de spierbundels die bij hem lopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betyar is ook aardig gek, en die vrouw van Wilders is toch ook Hongaars? Wie wil er nou met hem trouwen.
Perv.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb samengewerkt met een Hongaarse toen ik op de uni werkte.
Aha hij vormt een ander soort mens?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onder je medemensen daar. Ik niet.
Als de kinderen er niet uitzien als mini-Mozart's dan weten we het zeker.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien laat ze zich wel elke dag nemen door de spierbundels die bij hem lopen.
Oeeeeehoeeeeeeeeeeh.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ik had deze al gezien in de bios in Leiden op een leuke avond
Ah daar heb je de mede-Murk om gelijk voor zijn mattie in de bres te springen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hofstadtgruppe schijnt bierblikjes naar moslima's te gooien. Althans dat heeft hij zelf eens verteld. Ik denk dat dit een antwoord is op je vraag.
Oja ? Er zijn meer autochtonen in Rotterdam dan mensen die jij 'mijn medemensen noemt' tevens zie ik autochtonen ook als mijn medemensen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onder je medemensen daar. Ik niet.
Over de exacte Homo-soort valt te discussiëren.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha hij vormt een ander soort mens?
Wollah, jij hebt kaaskoppen als vrienden?! Ewaaaa da kan toch niej swaaa. >:(quote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja ? Er zijn meer autochtonen in Rotterdam dan mensen die jij 'mijn medemensen noemt' tevens zie ik autochtonen ook als mijn medemensen.
Sterker nog ze vormen mijn vriendenkring, maar ik zie ze toch in de eerste plaats als vrienden als je het niet erg vindt.
Lolquote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Over de exacte Homo-soort valt te discussiëren.
Tja ik weet niet of je hier ooit bent geweest maar dat is best normaal allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wollah, jij hebt kaaskoppen als vrienden?! Ewaaaa da kan toch niej swaaa. >:(
Dat heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel leuk in R'dam. Elke dag lijkt alsof je op vakantie bent.
Ik heb Rotterdam eigenlijk altijd vermeden, ga altijd naar Amsterdam.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja ik weet niet of je hier ooit bent geweest maar dat is best normaal allemaal.
Maandje nog maar: http://www.elsevier.nl/we(...)-2012-allochtoon.htmquote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja ? Er zijn meer autochtonen in Rotterdam dan mensen die jij 'mijn medemensen noemt' tevens zie ik autochtonen ook als mijn medemensen.
Pffft. Sinds jij de hoogstaande NLe keuken hebt afgekraakt terwijl jij helemaal gaan mamma had die in staat was een heerlijke Witlof-salade met stoofpeertjes en varkensrollade klaar te maken, mag ik jou helemaal niet meer!!!!!11!1!! Einz!!!quote:Sterker nog ze vormen mijn vriendenkring, maar ik zie ze toch in de eerste plaats als vrienden als je het niet erg vindt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe zelf eens normaal man. Sjongejonge.
Dat is waar. Want ik kwam geen jongens van Jan de Wit meer tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel leuk in R'dam. Elke dag lijkt alsof je op vakantie bent.
Arme jongen toch. Wat heb je het zwaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah daar heb je de mede-Murk om gelijk voor zijn mattie in de bres te springen.
Maar goed, wat kan ik er aan doen dat zo'n K******-Marokkaan z'n verschrikkelijk irritante muziek niet zachter wilde zetten in het OV en gelijk pislink wordt als je er wat van zegt?
Blij toe dat ik alleen m'n auto op hoefde te halen en ik normaal gesproken nooit in het OV zit. Weet gelijk weer waarom.
Allochtonen zijn trouwens een diverse groep. Moet ik je even op wijzen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maandje nog maar: http://www.elsevier.nl/we(...)-2012-allochtoon.htm
Dat zijn gewoon grapjes. En dan maken zij grapjes over vrouwen met snorren en schapen en is iedereen weer tevreden.quote:Pffft. Sinds jij de hoogstaande NLe keuken hebt afgekraakt terwijl jij helemaal gaan mamma had die in staat was een heerlijke Witlof-salade met stoofpeertjes en varkensrollade klaar te maken, mag ik jou helemaal niet meer!!!!!11!1!! Einz!!!
Nou op zich is bevestiging natuurlijk wel weer goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Arme jongen toch. Wat heb je het zwaar.
Erik in de Oost?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
Ik was vandaag in de Oost. Daar kreeg je op een "prettige dag" nog insgelijks terug en een vriendelijk knikje op straat.
Kom daarin Amsterdam nog maar eens om. Alhoewel het hier ook wel meevalt eigenlijk
Moet je ook eens uit Slotervaart vertrekken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werk in Amsterdam. En ik heb nog nooit iemand op straat Nederlands horen praten.
Nederland heeft Voorpost.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jammer dat er in NL geen groepering als de EDL is.
Je vindt altijd de bevestiging die je zoekt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou op zich is bevestiging natuurlijk wel weer goed.
Ik zit niet in Slotervaart.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet je ook eens uit Slotervaart vertrekken.
Je moeder. Ik maakte natuurlijk weer de blits door vrouwen voor te laten gaan her en der.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik in de Oost?
Hah, welke zondvloed dwong u het hogerop te zoeken?
AEL, EDL wat maakt het nog uit?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Shoot. Noord?quote:
Ja-ja, date met php zeker.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moeder. Ik maakte natuurlijk weer de blits door vrouwen voor te laten gaan her en der.
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij is dat typisch voor grote steden wereldwijd, dat mensen elkaar niet groeten.
Er zijn genoeg white trash kaalkopjes bijeenkomsten, en dat weet jij vast ook welquote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je wilde fantasieen maken je jaloers. Zonde.quote:
In de Bijlmer tussen onze voormalige slaven?quote:
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.quote:
Nouja, een vriendelijk knikje moet kunnen. Of als iemand hallo zegt, dan zeg je het uiteraard terug.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.
Goh wat vreemd zeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.
Kom ik nooit.quote:
Precies, de directe buren en mensen in de straat groet ik wel, maar ik ga niet in de metro iedereen begroeten of in de stadquote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben Voorpost en de NVU. Eén pot nat.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Daarom geloof jij ook in sprookjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je vindt altijd de bevestiging die je zoekt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die je tegenkomt groen op straat lijkt mij dan wel weer humor.quote:
Leuk hè Geenstijl ?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.
Dat is de EDL niet. Die hebben gewoon gelijk, kijk dit bv: http://www.liveleak.com/view?i=ae5_1320786379
Die gaan oa die mongolen van MAC tegen het lijf en dat lijkt me toch heerlijk.
Nee de EDL roeleert. Niet te vergelijken met die neo-nazistische uitkeringtrekkende LBO-ers van Voorpost en NVU.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
We hebben Voorpost en de NVU. Eén pot nat.
Mja, de zeldzame keren dat ik in alle vroegte naar mijn werk moet en het bijna uitgestorven is, vind ik een goedemorgen wel verfrissendquote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die je tegenkomt groen op straat lijkt mij dan wel weer humor.
Sure.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee de EDL roeleert. Niet te vergelijken met die neo-nazistische uitkeringtrekkende LBO-ers van Voorpost en NVU.
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom geloof jij ook in sprookjes.
Dan duurt het wel weer even voordat je thuis bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die je tegenkomt groen op straat lijkt mij dan wel weer humor.
Interessant filmpje.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.
Dat is de EDL niet. Die hebben gewoon gelijk, kijk dit bv: http://www.liveleak.com/view?i=ae5_1320786379
Die gaan oa die mongolen van MAC tegen het lijf en dat lijkt me toch heerlijk.
Zal wel enorm op de onderbuik inspelen.quote:
Bazenspellenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Picchia het volgende:
Wil iemand mijn Impulse account met:
Supreme Commander Forged Alliance
Sins of a Solar Empire Trinity
Galactic Civilizations 2
Ik speel het niet meer en heb al teveel accounts.
Laat gewoon zien hoe het is. Nuanceer dat maar eens. Dan vind ik het heerlijk als je een filmpje ziet waar die baardgasten een pak slaag krijgen van de EDL. Leren ze dat Europeanen niet alles hoeven te pikken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zal wel enorm op de onderbuik inspelen.
Geen zin in om zulke filmpjes te kijken en hou je geweldfantasieen aub voor je raar figuur.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat gewoon zien hoe het is. Nuanceer dat maar eens. Dan vind ik het heerlijk als je een filmpje ziet waar die baardgasten een pak slaag krijgen van de EDL. Leren ze dat Europeanen niet alles hoeven te pikken.
Technisch gezien kreeg die vent van de EDL in dat filmpje een klap van die moslim.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat gewoon zien hoe het is. Nuanceer dat maar eens. Dan vind ik het heerlijk als je een filmpje ziet waar die baardgasten een pak slaag krijgen van de EDL. Leren ze dat Europeanen niet alles hoeven te pikken.
Dat klopt, maar er zijn genoeg andere waarop EDL haatbaarden beukt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien kreeg die vent van de EDL in dat filmpje een klap van die moslim.
Krijg jij harde plasser van hè.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn genoeg andere waarop EDL haatbaarden beukt.
Nee stel je voor dat je genuanceerde fantastieverhaaltje ingehaald wordt door de realiteitquote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen zin in om zulke filmpjes te kijken
Nee.quote:en hou je geweldfantasieen aub voor je raar figuur.
En dan huilen over het LBO-gehalte van voorpost, dat is toch precies wat je wiltquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat filmpje speelt juist hartstikke in op de onderbuikgevoelens. Die mannen op slippers wilden alleen maar hun nieuwe kledinglijn verkopenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk trouwens die gozer met zeggen dat hij niet in zijn eentje uit kon stappen, want er kwamen gelijk meer van die jurken op slippers aan.
Yep.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Krijg jij harde plasser van hè.
Oh gaan we op die toer? Ok, maar mijn moeder had tenminste geen snor!quote:Je vader was vast en zeker een enorme lul.
Nou nee hoor. Je hebt wel voetvolk nodig natuurlijk, maar het moet er niet alleen uit bestaan. Du'h.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan huilen over het LBO-gehalte van voorpost, dat is toch precies wat je wilt
Ja en jou als een fundamentalistische moslim-Marokkaan. Het is onmogelijk een redelijke conversatie te voeren met een gelovige.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
We kennen X-Ray nu al jaren als een extreem rechts, gewelddadig figuur. Waarom zou je dan nog happen op zijn retoriek? Doesn't make sense. Does it. Het is net zoiets als pogen een redelijke conversatie met Breivik te voeren.
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een niveau weer, sinds wanneer zijn de sluizen van NWS geopend?
Klopt, mijn foutquote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
We kennen X-Ray nu al jaren als een extreem rechts, gewelddadig figuur. Waarom zou je dan nog happen op zijn retoriek? Doesn't make sense. Does it. Het is net zoiets als pogen een redelijke conversatie met Breivik te voeren.
Hear-hear.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Mohammed Bouyeri dan ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.
Welke voetbalclub speelde er?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
Hier nog een filmpje van current TV over de EDL:
Zelfs George Michael zag er op zijn hoogtepunt mannelijker uitquote:
Alleen maar omdat iemand een misdaad heeft begaan is ie niet meteen een zwakbegaafde mongool, vooral omdat ze (beide) een afwijkende ideologie hebben zijn ze vaak intelligent en een interessante tegenover.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mohammed Bouyeri dan ook.
Hoewel hij qua aangericht leed niet in de buurt van Breivik komt natuurlijk
Beiden gewoon zieke personen
Volgens mij niet. Dat blijkt uit de wijze van redeneren in zijn geschreven stukken en de dogmatische houding.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.
Broertjes van de JDL. Je weet wel, de Joodse tegenhanger van Hamas.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
Hier nog een filmpje van current TV over de EDL:
Vast niet, maar dat jij zulke mensen interessant vindt vind ik geen goede ontwikkelingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen maar omdat iemand een misdaad heeft begaan is ie niet meteen een zwakbegaafde mongool, vooral omdat ze (beide) een afwijkende ideologie hebben zijn ze vaak intelligent en een interessante tegenover.
Ik vind jouw rare opvattingen over democratie geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vast niet, maar dat jij zulke mensen interessant vindt vind ik geen goede ontwikkeling
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind jouw rare opvattingen over democratie geen goede ontwikkeling.
Ja?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je verwijzen naar een goede psychiater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, intelligentie is in staat om complexe situatie's te analyseren en tijdig in te grijpen, ingrijpen kan tot geweld leiden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens zou intelligentie in mijn opvatting/interpretatie nooit kunnen leiden tot geweld. Derhalve is zo'n figuur als Bouyeri of Breivik nooit intelligent te noemen.
.....quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onzin, intelligentie is in staat om complexe situatie's te analyseren en tijdig in te grijpen, ingrijpen kan tot geweld leiden.
Onze "democratische" (westerse) overheid doen het regelmatig, dus ik snap niet wat je probleem is.quote:
En bij Breivik ging het meteen al verkeerd in de analyse. Daarnaast heb je ingrijpen en ingrijpen. En dat is dus meteen het dogmatische denken waar ik het net al over had. Nee. Breivik is eigenlijk een zeer onintelligent figuur.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onzin, intelligentie is in staat om complexe situatie's te analyseren en tijdig in te grijpen, ingrijpen kan tot geweld leiden.
Wat is je probleemquote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onze "democratische" (westerse) overheid doen het regelmatig, dus ik snap niet wat je probleem is.
Als je geweld moet gaan gebruiken heb je behoorlijk gefaald in je analyseren .quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liever 1 gek dan alle volgelingen van een idiote ideologie.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En bij Breivik ging het meteen al verkeerd in de analyse. Daarnaast heb je ingrijpen en ingrijpen. En dat is dus meteen het dogmatische denken waar ik het net al over had. Nee. Breivik is eigenlijk een zeer onintelligent figuur.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Liever 1 gek dan alle volgelingen van een idiote ideologie.
Past niet in je nuance en draaierij, ik begrijp het.quote:
Ach, het veelvoorkomende defensiemechanisme van de mens, het wegzetten van een dader als zijnde een beest om zo een confrontie met diens idealen te vermijden, omdat men bang is overeenkomsten tussen de dader en zichzelf te ontdekken.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En bij Breivik ging het meteen al verkeerd in de analyse. Daarnaast heb je ingrijpen en ingrijpen. En dat is dus meteen het dogmatische denken waar ik het net al over had. Nee. Breivik is eigenlijk een zeer onintelligent figuur.
Kijk naar wat de Israeli's in 1967 gedaan hebben, door de situatie scherp te analyseren en het gebruik van geweld hebben ze een eventuele vernietiging van hun staat voorkomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je geweld moet gaan gebruiken heb je behoorlijk gefaald in je analyseren .
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Liever 1 gek dan alle volgelingen van een idiote ideologie.
Nergens is er hier gesproken over Breivik als zijnde een beest. Ik betwist zijn door jou toegeschreven hoge intelligentieniveau. Mede op basis van zijn slappe schrijfsels en daaruit voortkomende conclusies en handelingen. Ik heb een groot deel van zijn crap moeten lezen omdat ik enorm nieuwsgierig was naar zijn (waan)idee. De coherentie is ver te zoeken, in de conclusies vallen gaten en hij spreekt zichzelf aan de lopende band tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach, het veelvoorkomende defensiemechanisme van de mens, het wegzetten van een dader als zijnde een beest om zo een confrontie met diens idealen te vermijden, omdat men bang is overeenkomsten tussen de dader en zichzelf te ontdekken.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach, het veelvoorkomende defensiemechanisme van de mens, het wegzetten van een dader als zijnde een beest om zo een confrontie met diens idealen te vermijden, omdat men bang is overeenkomsten tussen de dader en zichzelf te ontdekken.
Als je iets wilt doorgronden moet je jezelf ervoor openstellen en vanuit andere invalshoeken dan de eigen kunnen redeneren, dan kun je pas een echt afgewogen oordeel maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:12 schreef De_Nuance het volgende:
Er is geen waarheid, enkel perceptie
Ik kan niet merken dat jij dat hier nu daadwerkelijk doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je iets wilt doorgronden moet je jezelf ervoor openstellen en vanuit andere invalshoeken dan de eigen kunnen redeneren, dan kun je pas een echt afgewogen oordeel maken.
Kom nou, nog even en je gaat zeggen dat het een terechte daad wasquote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je iets wilt doorgronden moet je jezelf ervoor openstellen en vanuit andere invalshoeken dan de eigen kunnen redeneren, dan kun je pas een echt afgewogen oordeel maken.
Dat stel ik nergens, dat jij het uit een andere invalshoek benaderen meteen gelijkstelt aan het "ermee eens zijn" siert je niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kom nou, nog even en je gaat zeggen dat het een terechte daad was
Dus omdat Israël landje pik ging doen hebben ze tijdig geanalyseerd dat andere landen boos zouden worden? En zo meer geweld ging toepassen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk naar wat de Israeli's in 1967 gedaan hebben, door de situatie scherp te analyseren en het gebruik van geweld hebben ze een eventuele vernietiging van hun staat voorkomen.
Net zo'n analyse die Bush gaf zeker................. Speculeren.quote:Kijk naar was de Israeli's in 1983 hebben gedaan, door een scherpe analyse hebben ze Saddam Hussein de toegang tot kernwapens ontnomen, en daarmee ook de mogelijkheid om een onevenredig grote invloed op de regio uit te oefenen.
Lafheid vereist soms moed.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Picchia het volgende:
Ik verkies geweld boven lafheid. Maar om je tegen geweld te keren kan ook moedig zijn.
Ik snap niet welk doel dat anders dient ?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat stel ik nergens, dat jij het uit een andere invalshoek benaderen meteen gelijkstelt aan het "ermee eens zijn" siert je niet.
Lafheid, zoals jij dat noemt, is een lastigere keuze om te maken dan geweld. Geweld is meestal niet de verstandigste.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Picchia het volgende:
Ik verkies geweld boven lafheid. Maar om je tegen geweld te keren kan ook moedig zijn.
Iemand die een (massa)moord pleegt hoeft niet per definitie "gek" (psychiatrisch ontoerekeningsvatbaar) te zijn. Iemand kan worden gedreven door een zeer rationele manier van denken, en het is juist interessant om die te doorgronden. Want dan kan je de daad zelf ook beter begrijpen i.p.v. meteen "gek" te roepen en iemand zo weg te zetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap niet welk doel dat anders dient ?
Dit slaat echt nergens op. Leuk dat je een eigen definitie aan intelligentie hebt gegeven.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens zou intelligentie in mijn opvatting/interpretatie nooit kunnen leiden tot geweld. Derhalve is zo'n figuur als Bouyeri of Breivik nooit intelligent te noemen.
Dachten er maar meer mensen zo over.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Geweld is een "last resort". In mijn ogen dan. En dat kan in mijn ogen alleen het geval zijn als je eigen lichamelijke integriteit wordt aangetast of er concreet essentiele mensenrechten worden geschonden.
Zo ben ik overtuigd pacifistquote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Picchia het volgende:
Geen probleem.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Leuk dat je een eigen definitie aan intelligentie hebt gegeven.
Eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Geweld is een "last resort". In mijn ogen dan. En dat kan in mijn ogen alleen het geval zijn als je eigen lichamelijke integriteit wordt aangetast of er concreet essentiele mensenrechten worden geschonden.
Wat je echter geheel niet aanstipt is de 'first blood' methode of uit wraak, of uit voorkomen van... (aanslag op hitler bijv.)quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
Iemand die een (massa)moord pleegt hoeft niet per definitie "gek" (psychiatrisch ontoerekeningsvatbaar) te zijn.
So you think you can dance?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef Cerbie het volgende:
Maargoed, tijd voor de wekelijkse dansles
Verdiep je nog eens in de achtergronden van de zesdaagse oorlog zou ik zeggen, dan kunnen we hier een serieuze discussie over voeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus omdat Israël landje pik ging doen hebben ze tijdig geanalyseerd dat andere landen boos zouden worden? En zo meer geweld ging toepassen?
Israël heeft verkeerd geanalyseerd door dat grondgebied te betreden en te veroveren.
Chamberlain gaf 1938 ook een analyse en deed niets, tsja, de gevolgen ervan hebben we zelf mogen ondervinden.quote:Net zo'n analyse die Bush gaf zeker................. Speculeren.
Kijken of ik een naaldhak tussen mijn tenen kan ontwijken.quote:
Het motief is nu juist waar het om gaat in deze discussie. En dat is ook in eerste instantie waarom ik hem niet als intellect kan zien. De wijze waarop hij denkt, de conclusies heeft getrokken om zo te moeten handelen wijst op zichzelf al niet echt op een positieve wijze naar zijn intellect.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat je echter geheel niet aanstipt is de 'first blood' methode of uit wraak, of uit voorkomen van... (aanslag op hitler bijv.)
a.k.a. motief.
Dat is wat ik bedoelde met "rationele manier van denken", maar dat is niet automatisch een rechtvaardiging voor het gebruik van geweld.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat je echter geheel niet aanstipt is de 'first blood' methode of uit wraak, of uit voorkomen van... (aanslag op hitler bijv.)
a.k.a. motief.
In dat geval zou je ook iedereen die welke vorm van religie aanhangt als onintelligente bosmongool kunnen neerzetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het motief is nu juist waar het om gaat in deze discussie. En dat is ook in eerste instantie waarom ik Breivik al reden nummer 1 waarom ik hem niet als intellect kan zien. De wijze waarop hij denkt, de conclusies heeft getrokken om zo te moeten handelen wijst op zichzelf al niet echt op een positieve wijze naar zijn intellect.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kijken of ik een naaldhak tussen mijn tenen kan ontwijken.
Dat is natuurlijk ook gewoon zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval zou je ook iedereen die welke vorm van religie aanhangt als onintelligente bosmongool kunnen neerzetten.
Dus de Arabieren waren ook al scherp analytisch bezig. Want die voorzagen de potentiele dreiging van Israël als regionale grootmacht. Dus de Arabieren waren enorm slim? Zoiets?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Verdiep je nog eens in de achtergronden van de zesdaagse oorlog zou ik zeggen, dan kunnen we hier een serieuze discussie over voeren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval zou je ook iedereen die welke vorm van religie aanhangt als onintelligente bosmongool kunnen neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |