Waarom zou ik ze blokkeren, kijk er toch nooit naar.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je ads kan blokkeren, of ben je zo kapitalistisch ingesteld dat je ze van jezelf moet zien?
Dank u.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef Disana het volgende:
http://www.networkadvertising.org/managing/opt_out.asp
Ik zou me wel zorgen maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik een uitvaartreclame voor me krijg.
Ik heb een baard en een ivycap die ik standaard draag. Skinnyjeans gaan mij alleen niet passen.quote:
Opschepper.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een ivycap die ik standaard draag. Skinnyjeans gaan mij alleen niet passen.
Gelukkig maar anders zou ik gaan denken dat je misschien blaudzun bentquote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een ivycap die ik standaard draag. Skinnyjeans gaan mij alleen niet passen.
Tellen stoppelbaardjes ook?quote:
Krijg je niet allemaal reclame voor neusringen?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ik krijg op YT meestal reclame van BMW of Audi, kan ads soms ook op mijn bankrekeningen kijken ofzo?
Voor de afdeling cockringen moet je ergens anders zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Krijg je niet allemaal reclame voor neusringen?
Jij hebt toch helemaal geen ads.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vertel niks over adds dat is privë
Bedoel je niet Tourist?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kijk nu TRT1 omdat het kan.
The Turist met Angelina Jolie in het Turks gedubd
Met prachtige Turkse voice-over.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik nam automagisch de Turkse schrijfwijze over
Tourist inderdaad
Tut-tut-tut, Angolina Jolie in het Turks, wat zal dat krakkemikkig klinken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik nam automagisch de Turkse schrijfwijze over
Tourist inderdaad
Nou die van Angelina is best te doen qua stemquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met prachtige Turkse voice-over.
Sowieso gedubde filmsquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tut-tut-tut, Angolina Jolie in het Turks, wat zal dat krakkemikkig klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |