Uiteraard.quote:
Altijd.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:43 schreef betyar het volgende:
Kijken jullie ook naar het Sinterklaas journaal?
Je kan ook besluiten je gewoon niet te verzekeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, die premies van de zorgverzekeringen.
Alles om HRA en pensioen/AOW besluiten maar naar een volgende kabinetsperiode te verschuiven.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, die premies van de zorgverzekeringen.
Dat kan dus niet, althans de basisverzekering is nl verplicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan ook besluiten je gewoon niet te verzekeren.
Basisverzekering is verplicht, als je daarintegen niet besluit te betalen heeft ziekenverzorgend personeel altijd nog iets van een zorgplicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, althans de basisverzekering is nl verplicht.
Toch?!
Dat snap ik, hij wil liever een overlevende ZP in de schoorsteen die geen verbrande kado's aflevert.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
We mogen de kachel niet aanstoken van ons zoontje.
Maar de schuld aan premies raak je dan toch niet kwijtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Basisverzekering is verplicht, als je daarintegen niet besluit te betalen heeft ziekenverzorgend personeel altijd nog iets van een zorgplicht.
Zorgelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles om HRA en pensioen/AOW besluiten maar naar een volgende kabinetsperiode te verschuiven.
Hij gelooft er ook niet in dat Sinterklaas onstervelijk is, en dat dat vuurtje er juist voor zorgt dat zn billetjes er niet af vriezen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
We mogen de kachel niet aanstoken van ons zoontje.
Dat niet, dus er zal op den duur wel een incasso-bureau voor je deur staan, ze kunnen je alleen niet uit de verzekering zetten, men kan hooguit adviseren om een andere te nemen als je wanbetaler bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar de schuld aan premies raak je dan toch niet kwijt
Ik zal van de week Sint eens opzetten zijn we van die flauwekul ook af.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij gelooft er ook niet in dat Sinterklaas onstervelijk is, en dat dat vuurtje er juist voor zorgt dat zn billetjes er niet af vriezen?
Is ie dan al op een leeftijd dat hij er alleen maar in gelooft omdat cadeatjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal van de week Sint eens opzetten zijn we van die flauwekul ook af.![]()
![]()
Nee, maar de goedheiligman is in die film geen goedheiligman.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is ie dan al op een leeftijd dat hij er alleen maar in gelooft omdat cadeatjes?
Ik was vroeger bang voor sinterklaas, zwarte pieten daarintegen gaven je snoep zonder wederdienst of iets wat op opbiechten leek, dus dat waren meer mijn brothers.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, maar de goedheiligman is in die film geen goedheiligman.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was vroeger bang voor sinterklaas, zwarte pieten daarintegen gaven je snoep zonder wederdienst of iets wat op opbiechten leek, dus dat waren meer mijn brothers.
Telefoons verbieden!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heb ik een hekel de automagische telefooncentralehel.
Per wet verbieden, nu!
Of een (tweede) mobiele pre-paid kopen en deze gebruiken voor alle internet/post dingetjes waar een nummer voor verplicht is en deze de rest van de week uit in de lader zetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heb ik een hekel de automagische telefooncentralehel.
Per wet verbieden, nu!
Nee, ik bedoel nummers zo nu het activeren van mobiel bankieren, dat je door zo'n menu heen moet en allemaal codes in moet voeren die je per post hebt gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een (tweede) mobiele pre-paid kopen en deze gebruiken voor alle internet/post dingetjes waar een nummer voor verplicht is en deze de rest van de week uit in de lader zetten.
Rock Lobster!quote:
Doe dan maar de B52s.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=19553
Neger.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
Een Orka bij het klokhuis zap ik net langs
Dat kan je uitzetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
Best wel irritant dat google-ads weet dat ik een Marokkaanse Nederlander ben. Ik word op elke website doodgegooid met allerlei advertenties van goedkope vliegtickets naar Marokko en/of prepaid kaarten waarmee je goedkoop kan bellen naar het buitenland.
Google-ads is slim, dat programma weet toch dat jullie nooit wat anders doen en toch niet werken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
Best wel irritant dat google-ads weet dat ik een Marokkaanse Nederlander ben. Ik word op elke website doodgegooid met allerlei advertenties van goedkope vliegtickets naar Marokko en/of prepaid kaarten waarmee je goedkoop kan bellen naar het buitenland.
Je weet dat je ads kan blokkeren, of ben je zo kapitalistisch ingesteld dat je ze van jezelf moet zien?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ik krijg op YouTube altijd een of andere advertentie van een grijze "Wim" die geïnteresseerd in me is.
Ik vraag me af waarom ik een uitvaartreclame voor me krijg.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |