Survival of the fittest.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu zullen V_P en remlof wel weer een paar uur naar de SC aan het zoeken zijn.
Opgelost, slotjequote:
Hoezo zou ik er zo lang naar zoeken, tot nu toe ben ik de SC nooit kwijt geweest.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu zullen V_P en remlof wel weer een paar uur naar de SC aan het zoeken zijn.
Maar zou ik dan gelukkig zijn geweest?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je haar met je half-dronken kop in een cafe was tegengekomen, zou je de volgende ochtend wel een lekker stuk taart bij de koffie hebben gehad.
Die vent zegt dat iedereen failliet moet gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
RTL Z: "100% kans op nieuwe crisis".
Dan is 't toch geen kans meer?
Dat maakt de vereffening wel een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vent zegt dat iedereen failliet moet gaan.
Fetisjquote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Cerbie, vanwaar die obsessie met die orka?
Vind misschien in haar wel troost.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen met Europa door het riool gespoeld gaan worden. Met het kapitalisme is het over en uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
Voetbalquote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef Sayex het volgende:
Haha, geniaal. Cruijf for president!!
Cruijf weigert op te stappen: "ik bepaal zelf wat ik doe".
de arrogantie
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat maakt de vereffening wel een stuk makkelijker.
Het blijft een kans.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
Sporten vind ik sowieso niksquote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Trouwens schaatsen vind ik dan nog 100 x erger.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het blijft een kans.
De kans op een getal onder de zeven als je een dobbelsteen gooit is ook een kans.
quote:
Deze kwam langs in de TT-terreur van gisteravond.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Hallo EGquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind misschien in haar wel troost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |