Survival of the fittest.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu zullen V_P en remlof wel weer een paar uur naar de SC aan het zoeken zijn.
Opgelost, slotjequote:
Hoezo zou ik er zo lang naar zoeken, tot nu toe ben ik de SC nooit kwijt geweest.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu zullen V_P en remlof wel weer een paar uur naar de SC aan het zoeken zijn.
Maar zou ik dan gelukkig zijn geweest?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je haar met je half-dronken kop in een cafe was tegengekomen, zou je de volgende ochtend wel een lekker stuk taart bij de koffie hebben gehad.
Die vent zegt dat iedereen failliet moet gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
RTL Z: "100% kans op nieuwe crisis".
Dan is 't toch geen kans meer?
Dat maakt de vereffening wel een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vent zegt dat iedereen failliet moet gaan.
Fetisjquote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Cerbie, vanwaar die obsessie met die orka?
Vind misschien in haar wel troost.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen met Europa door het riool gespoeld gaan worden. Met het kapitalisme is het over en uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
Voetbalquote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef Sayex het volgende:
Haha, geniaal. Cruijf for president!!
Cruijf weigert op te stappen: "ik bepaal zelf wat ik doe".
de arrogantie
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat maakt de vereffening wel een stuk makkelijker.
Het blijft een kans.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
Sporten vind ik sowieso niksquote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Trouwens schaatsen vind ik dan nog 100 x erger.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het blijft een kans.
De kans op een getal onder de zeven als je een dobbelsteen gooit is ook een kans.
quote:
Deze kwam langs in de TT-terreur van gisteravond.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Hallo EGquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind misschien in haar wel troost.
IT stereotype confirmed once again, hurrah!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sporten vind ik sowieso niks
Of mensen die een IT-studie doen, zoals ikquote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Vind ik meer een opmerking voor verzuurde dertigers of anarchisten zoals B_A.
Ik heb heel lang aan fitness gedaan hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
IT stereotype confirmed once again, hurrah!
Nerds, bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of mensen die een IT-studie doen, zoals ik
Ben je wel een beetje gelukkig?quote:
Zit maar te grappen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb heel lang aan fitness gedaan hoor
Ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sporten vind ik sowieso niks
En dan te bedenken dat ik hier de zuurpruim ben, volgens EG.quote:
Zonder nerds geen Deathstar.quote:
Koos, met jou wil ik het glas heffen.quote:
Oke, gelukkig maar.quote:
Nou, til ook weer niet te zwaar aan je nominatie.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier de zuurpruim ben, volgens EG.
I know I am.quote:
* Cerbie opent POLverkiezingenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier de zuurpruim ben, volgens EG.
Uiteraard.quote:
Altijd.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:43 schreef betyar het volgende:
Kijken jullie ook naar het Sinterklaas journaal?
Je kan ook besluiten je gewoon niet te verzekeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, die premies van de zorgverzekeringen.
Alles om HRA en pensioen/AOW besluiten maar naar een volgende kabinetsperiode te verschuiven.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, die premies van de zorgverzekeringen.
Dat kan dus niet, althans de basisverzekering is nl verplicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan ook besluiten je gewoon niet te verzekeren.
Basisverzekering is verplicht, als je daarintegen niet besluit te betalen heeft ziekenverzorgend personeel altijd nog iets van een zorgplicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, althans de basisverzekering is nl verplicht.
Toch?!
Dat snap ik, hij wil liever een overlevende ZP in de schoorsteen die geen verbrande kado's aflevert.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
We mogen de kachel niet aanstoken van ons zoontje.
Maar de schuld aan premies raak je dan toch niet kwijtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Basisverzekering is verplicht, als je daarintegen niet besluit te betalen heeft ziekenverzorgend personeel altijd nog iets van een zorgplicht.
Zorgelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles om HRA en pensioen/AOW besluiten maar naar een volgende kabinetsperiode te verschuiven.
Hij gelooft er ook niet in dat Sinterklaas onstervelijk is, en dat dat vuurtje er juist voor zorgt dat zn billetjes er niet af vriezen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
We mogen de kachel niet aanstoken van ons zoontje.
Dat niet, dus er zal op den duur wel een incasso-bureau voor je deur staan, ze kunnen je alleen niet uit de verzekering zetten, men kan hooguit adviseren om een andere te nemen als je wanbetaler bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar de schuld aan premies raak je dan toch niet kwijt
Ik zal van de week Sint eens opzetten zijn we van die flauwekul ook af.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij gelooft er ook niet in dat Sinterklaas onstervelijk is, en dat dat vuurtje er juist voor zorgt dat zn billetjes er niet af vriezen?
Is ie dan al op een leeftijd dat hij er alleen maar in gelooft omdat cadeatjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal van de week Sint eens opzetten zijn we van die flauwekul ook af.![]()
![]()
Nee, maar de goedheiligman is in die film geen goedheiligman.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is ie dan al op een leeftijd dat hij er alleen maar in gelooft omdat cadeatjes?
Ik was vroeger bang voor sinterklaas, zwarte pieten daarintegen gaven je snoep zonder wederdienst of iets wat op opbiechten leek, dus dat waren meer mijn brothers.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, maar de goedheiligman is in die film geen goedheiligman.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was vroeger bang voor sinterklaas, zwarte pieten daarintegen gaven je snoep zonder wederdienst of iets wat op opbiechten leek, dus dat waren meer mijn brothers.
Telefoons verbieden!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heb ik een hekel de automagische telefooncentralehel.
Per wet verbieden, nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |