Dat hoort allemaal bij het overgangsproces van tienertijd tot volwassen worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me wel de man met mn Iphone. Beetje tijdens een persconferentie mn mail checken. Dope shit ouwe.
quote:'Duitse exporteurs kunnen zonder euro'
BERLIJN - Duitse exporteurs kunnen prima zonder de euro, zolang er maar een vrije markt is. Dat heeft het hoofd van de Duitse exporteursorganisatie BGA, Anton Börner, woensdag gezegd.
,,Wat voor ons belangrijk is, is de vrije markt en de afwezigheid van importheffingen. We hebben niet noodzakelijkerwijs een eenheidsmunt nodig. Is er leven voor Duitsland na de euro? Ja, dat is er'', aldus Börner.
Duitsland is 's werelds op een na grootste exporteur. In september voerde het land voor een bedrag van 95 miljard euro aan goederen uit.
Bron: nu.nl
Ik had gisteren nog met je moeder een vruchtbare samenwerking.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
Vooral tijdens WOII was er een vruchtbare samenwerking.
Volgde ik maar een cursus, zoals jijquote:
Het is wat, he.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, in de trein zit een zeer overgewichte dame met haar moeder door een kookboek te bladeren en bij elke foto van een chocoladetaart oid helemaal verlekkerd 'ooooohh, hmmmmm' te roepen.
Kansloosheid ook weer.
Het doel van het leven is gelukkig zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, in de trein zit een zeer overgewichte dame met haar moeder door een kookboek te bladeren en bij elke foto van een chocoladetaart oid helemaal verlekkerd 'ooooohh, hmmmmm' te roepen.
Kansloosheid ook weer.
Het doel van het leven.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het doel van het leven is gelukkig zijn.
Als dat hun gelukkig maakt, zijn ze erin geslaagd.
Dus je vind ongelukkig zijn ook een kanshebber.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het doel van het leven.
Tsja, dat is lastig te bepalen.
Niet wat mij betreft. Wat na mij komt heeft niets met mijn leven te maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:35 schreef Cerbie het volgende:
Het doel van het leven is het zichzelf voort laten bestaan.
Ah, maar dan komen we op Frieks vakgebied. Het biologische doel van het leven is enkel zichzelf preserveren.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft. Wat na mij komt heeft niets met mijn leven te maken.
Vandaar de avances jegens Stali.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, maar dan komen we op Frieks vakgebied. Het biologische doel van het leven is enkel zichzelf preserveren.
Gelukkig, er zijn nog redelijk slimme mensen !quote:Op woensdag 9 november 2011 15:01 schreef Picchia het volgende:
'Duitse exporteurs kunnen zonder euro'
BERLIJN - Duitse exporteurs kunnen prima zonder de euroDat heeft het hoofd van de Duitse exporteursorganisatie BGA, Anton Börner, woensdag gezegd.
,,Wat voor ons belangrijk is, is de vrije markt en de afwezigheid van importheffingen. We hebben niet noodzakelijkerwijs een eenheidsmunt nodig. Is er leven voor Duitsland na de euro? Ja, dat is er'', aldus Börner.
Duitsland is 's werelds op een na grootste exporteur. In september voerde het land voor een bedrag van 95 miljard euro aan goederen uit.
Dat is maar 1 slag in de lucht mening.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Cerbie het volgende:
Het biologische doel van het leven is enkel zichzelf preserveren.
Voor een plantje. Oke.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, maar dan komen we op Frieks vakgebied. Het biologische doel van het leven is enkel zichzelf preserveren.
Het enige doel dat jouw (en mijn) lichaamscellen voor ogen hebben is zichzelf of soortgelijken in leven houden, zodat het DNA behouden blijft. Puur biologisch gezien he, een zelfbewust organisme zal anders over het doel van zijn leven kunnen denken, maar dan is het niet het biologische doel meer.quote:
Oeh iemand die het anders ziet, snel een smiley EN een huilie-icoon plaatsen...quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef De_Nuance het volgende:
Hé VI kijkers, is dit nog steeds jullie held dan?
Oh jee, de-programmering moet voorzichtig dus 1 voorbeeld:quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef Cerbie het volgende:
Het enige doel dat jouw (en mijn) lichaamscellen voor ogen hebben is zichzelf of soortgelijken in leven houden, zodat het DNA behouden blijft. Puur biologisch gezien he, een zelfbewust organisme zal anders over het doel van zijn leven kunnen denken, maar dan is het niet het biologische doel meer.
Een noodzakelijk kwaad, een ziekte, een epidemie.quote:
Dat is niet puur biologisch meer wijsneus. Of zijn vrouwen niet zelfbewustquote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh jee, de-programmering moet voorzichtig dus 1 voorbeeld:
vrouwen willen maar al te vaak aan de pil/condoom/pessarium etc.
Mijn DNA en het biologische doel moet niet zeiken. Mijn persoonlijkheid staat erboven. Die bepaald wat geluk is op basis van beleving en genoegdoening.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het enige doel dat jouw (en mijn) lichaamscellen voor ogen hebben is zichzelf of soortgelijken in leven houden, zodat het DNA behouden blijft. Puur biologisch gezien he, een zelfbewust organisme zal anders over het doel van zijn leven kunnen denken, maar dan is het niet het biologische doel meer.
Een middel.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een noodzakelijk kwaad, een ziekte, een epidemie.
Dat ook, maar komt ie: een ziek middel, een kapotmakend middel, een verkeerd gebruikt middel op globale schaal e.d.quote:
Het misbruik ervan.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat ook, maar komt ie: een ziek middel, een kapotmakend middel, een verkeerd gebruikt middel op globale schaal e.d.
Precies, je maakt mijn punt nu half. Die andere 50% ga je t.z.t. ook nog inzien, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef Cerbie het volgende:
Dat is niet puur biologisch meer wijsneus. Of zijn vrouwen niet zelfbewust
Paters die euro''s naaien?quote:
Misschien dat ik na een goeie dosis Dianetics en een Thetan-purge hetzelfde denkniveau als u kan bereiken, almachtige FTS.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Precies, je maakt mijn punt nu half. Die andere 50% ga je t.z.t. ook nog inzien, daar ben ik van overtuigd.
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:33 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis he?
Maar goed, je bent blijkbaar anti PVV met zonder argumenten maar alleen met gefrustreerde topic te openen.
Succes ermee.
Versleten gewrichten en diabetes maakt mensen gelukkig?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het doel van het leven is gelukkig zijn.
Als dat hun gelukkig maakt, zijn ze erin geslaagd.
Kennelijk ben je van mening dat anderen dat niet voor zichzelf mogen bepalen.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Versleten gewrichten en diabetes maakt mensen gelukkig?
It's a fucked up world.
Dus eigen verantwoordelijkheid geld niet op het moment dat iemand zich ,alhoewel obese, goed in haar vel vind zitten?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Versleten gewrichten en diabetes maakt mensen gelukkig?
It's a fucked up world.
Het is wat het is, alleen in een vrijwel humorloze POL groep op fok...quote:
Dat zie je dan helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kennelijk ben je van mening dat anderen dat niet voor zichzelf mogen bepalen.
Dat staat nergens.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus eigen verantwoordelijkheid geld niet op het moment dat iemand zich ,alhoewel obese, goed in haar vel vind zitten?
Als je haar met je half-dronken kop in een cafe was tegengekomen, zou je de volgende ochtend wel een lekker stuk taart bij de koffie hebben gehad.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zie je dan helemaal verkeerd.
[..]
Dat staat nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |