Yup, inefficient.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer/ geld lenen kost geld, alleen kost het bij islamitisch bankieren nog meer geld omdat allerlei kunstgrepen moeten worden toegepast.
Hoe simpeler hoe beter hoe efficiënter.quote:
6% rente per jaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hoe simpeler hoe beter hoe efficiënter.
Maar wel met de mooiste vrouwen van Europaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is toch een irritant volk.
Blegh.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel met de mooiste vrouwen van Europa
Elders komt dat geld dan te kort, dat rente-geld moet uit de breedte of lengte komen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
6% rente per jaar.
Simpeler dan dat kan niet, take that mosselmannen!
Och een hindering voor het democratiserings-proces. Alsof iemand in Israel ook maar ene moer geeft om de democratisering van Iran over ik weet niet hoeveel jaar of decennia terwijl er vrolijk wordt verder gewerkt aan jouw uitroeiing.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:18 schreef remlof het volgende:
'Een Israëlische aanval op Iran zal een onomkeerbare fout zijn'
Dat denk ik ook.
Och guttegut, je bedoelt dat er zoiets bestaat als inflatie?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Elders komt dat geld dan te kort, dat rente-geld moet uit de breedte of lengte komen.
Simpel gezegd en praktijk bewezen: --> werkt geld-ontwaarding in de hand, is steeds meerrr van nodig, drijft prijzen op enz.
Neen, echter ook dar helpt het flink in mee.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Och guttegut, je bedoelt dat er zoiets bestaat als inflatie?
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neen, echter ook dar helpt het flink in mee.
Het staatsbestel in Iran is dan ook zo georganiseerd dat conservatieve krachten altijd de macht zullen hebben en dus bij voorbaat een farce.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och een hindering voor het democratiserings-proces. Alsof iemand in Israel ook maar ene moer geeft om de democratisering van Iran over ik weet niet hoeveel jaar of decennia terwijl er vrolijk wordt verder gewerkt aan jouw uitroeiing.
Ja ach, niemand wil zich gewoon branden aan zo'n relatief machtig en groot land met de vrienden die ze hebben, maar dat willen ze niet zeggen dus ze gooien het maar weer op niet-bestaande volksopstanden en democratisering inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het staatsbestel in Iran is dan ook zo georganiseerd dat conservatieve krachten altijd de macht zullen hebben en dus bij voorbaat een farce.
Welkom in 2011 ouwe.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me wel de man met mn Iphone. Beetje tijdens een persconferentie mn mail checken. Dope shit ouwe.
Duidelijke zin, snap niet wat je bedoeld fts'je.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ga zeker zelf een beetje zo'n apparaat krijgen terwijl ik weet dat ik er een krijg. Stommerd.
Je moeder wil weten of ie een trilfunctie heeft.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me wel de man met mn Iphone. Beetje tijdens een persconferentie mn mail checken. Dope shit ouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |