quote:Op woensdag 9 november 2011 13:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neen, echter ook dar helpt het flink in mee.
Het staatsbestel in Iran is dan ook zo georganiseerd dat conservatieve krachten altijd de macht zullen hebben en dus bij voorbaat een farce.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och een hindering voor het democratiserings-proces. Alsof iemand in Israel ook maar ene moer geeft om de democratisering van Iran over ik weet niet hoeveel jaar of decennia terwijl er vrolijk wordt verder gewerkt aan jouw uitroeiing.
Ja ach, niemand wil zich gewoon branden aan zo'n relatief machtig en groot land met de vrienden die ze hebben, maar dat willen ze niet zeggen dus ze gooien het maar weer op niet-bestaande volksopstanden en democratisering inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het staatsbestel in Iran is dan ook zo georganiseerd dat conservatieve krachten altijd de macht zullen hebben en dus bij voorbaat een farce.
Welkom in 2011 ouwe.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me wel de man met mn Iphone. Beetje tijdens een persconferentie mn mail checken. Dope shit ouwe.
Duidelijke zin, snap niet wat je bedoeld fts'je.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ga zeker zelf een beetje zo'n apparaat krijgen terwijl ik weet dat ik er een krijg. Stommerd.
Je moeder wil weten of ie een trilfunctie heeft.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me wel de man met mn Iphone. Beetje tijdens een persconferentie mn mail checken. Dope shit ouwe.
Dat hoort allemaal bij het overgangsproces van tienertijd tot volwassen worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
quote:'Duitse exporteurs kunnen zonder euro'
BERLIJN - Duitse exporteurs kunnen prima zonder de euro, zolang er maar een vrije markt is. Dat heeft het hoofd van de Duitse exporteursorganisatie BGA, Anton Börner, woensdag gezegd.
,,Wat voor ons belangrijk is, is de vrije markt en de afwezigheid van importheffingen. We hebben niet noodzakelijkerwijs een eenheidsmunt nodig. Is er leven voor Duitsland na de euro? Ja, dat is er'', aldus Börner.
Duitsland is 's werelds op een na grootste exporteur. In september voerde het land voor een bedrag van 95 miljard euro aan goederen uit.
Bron: nu.nl
Ik had gisteren nog met je moeder een vruchtbare samenwerking.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
Vooral tijdens WOII was er een vruchtbare samenwerking.
Volgde ik maar een cursus, zoals jijquote:
Het is wat, he.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, in de trein zit een zeer overgewichte dame met haar moeder door een kookboek te bladeren en bij elke foto van een chocoladetaart oid helemaal verlekkerd 'ooooohh, hmmmmm' te roepen.
Kansloosheid ook weer.
Het doel van het leven is gelukkig zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, in de trein zit een zeer overgewichte dame met haar moeder door een kookboek te bladeren en bij elke foto van een chocoladetaart oid helemaal verlekkerd 'ooooohh, hmmmmm' te roepen.
Kansloosheid ook weer.
Het doel van het leven.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het doel van het leven is gelukkig zijn.
Als dat hun gelukkig maakt, zijn ze erin geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |