Bazenspellenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Picchia het volgende:
Wil iemand mijn Impulse account met:
Supreme Commander Forged Alliance
Sins of a Solar Empire Trinity
Galactic Civilizations 2
Ik speel het niet meer en heb al teveel accounts.
Laat gewoon zien hoe het is. Nuanceer dat maar eens. Dan vind ik het heerlijk als je een filmpje ziet waar die baardgasten een pak slaag krijgen van de EDL. Leren ze dat Europeanen niet alles hoeven te pikken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zal wel enorm op de onderbuik inspelen.
Geen zin in om zulke filmpjes te kijken en hou je geweldfantasieen aub voor je raar figuur.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat gewoon zien hoe het is. Nuanceer dat maar eens. Dan vind ik het heerlijk als je een filmpje ziet waar die baardgasten een pak slaag krijgen van de EDL. Leren ze dat Europeanen niet alles hoeven te pikken.
Technisch gezien kreeg die vent van de EDL in dat filmpje een klap van die moslim.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat gewoon zien hoe het is. Nuanceer dat maar eens. Dan vind ik het heerlijk als je een filmpje ziet waar die baardgasten een pak slaag krijgen van de EDL. Leren ze dat Europeanen niet alles hoeven te pikken.
Dat klopt, maar er zijn genoeg andere waarop EDL haatbaarden beukt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien kreeg die vent van de EDL in dat filmpje een klap van die moslim.
Krijg jij harde plasser van hè.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn genoeg andere waarop EDL haatbaarden beukt.
Nee stel je voor dat je genuanceerde fantastieverhaaltje ingehaald wordt door de realiteitquote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen zin in om zulke filmpjes te kijken
Nee.quote:en hou je geweldfantasieen aub voor je raar figuur.
En dan huilen over het LBO-gehalte van voorpost, dat is toch precies wat je wiltquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat filmpje speelt juist hartstikke in op de onderbuikgevoelens. Die mannen op slippers wilden alleen maar hun nieuwe kledinglijn verkopenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk trouwens die gozer met zeggen dat hij niet in zijn eentje uit kon stappen, want er kwamen gelijk meer van die jurken op slippers aan.
Yep.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Krijg jij harde plasser van hè.
Oh gaan we op die toer? Ok, maar mijn moeder had tenminste geen snor!quote:Je vader was vast en zeker een enorme lul.
Nou nee hoor. Je hebt wel voetvolk nodig natuurlijk, maar het moet er niet alleen uit bestaan. Du'h.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan huilen over het LBO-gehalte van voorpost, dat is toch precies wat je wilt
Ja en jou als een fundamentalistische moslim-Marokkaan. Het is onmogelijk een redelijke conversatie te voeren met een gelovige.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
We kennen X-Ray nu al jaren als een extreem rechts, gewelddadig figuur. Waarom zou je dan nog happen op zijn retoriek? Doesn't make sense. Does it. Het is net zoiets als pogen een redelijke conversatie met Breivik te voeren.
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een niveau weer, sinds wanneer zijn de sluizen van NWS geopend?
Klopt, mijn foutquote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
We kennen X-Ray nu al jaren als een extreem rechts, gewelddadig figuur. Waarom zou je dan nog happen op zijn retoriek? Doesn't make sense. Does it. Het is net zoiets als pogen een redelijke conversatie met Breivik te voeren.
Hear-hear.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Mohammed Bouyeri dan ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.
Welke voetbalclub speelde er?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
Hier nog een filmpje van current TV over de EDL:
Zelfs George Michael zag er op zijn hoogtepunt mannelijker uitquote:
Alleen maar omdat iemand een misdaad heeft begaan is ie niet meteen een zwakbegaafde mongool, vooral omdat ze (beide) een afwijkende ideologie hebben zijn ze vaak intelligent en een interessante tegenover.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mohammed Bouyeri dan ook.
Hoewel hij qua aangericht leed niet in de buurt van Breivik komt natuurlijk
Beiden gewoon zieke personen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |