Ja en jou als een fundamentalistische moslim-Marokkaan. Het is onmogelijk een redelijke conversatie te voeren met een gelovige.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
We kennen X-Ray nu al jaren als een extreem rechts, gewelddadig figuur. Waarom zou je dan nog happen op zijn retoriek? Doesn't make sense. Does it. Het is net zoiets als pogen een redelijke conversatie met Breivik te voeren.
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een niveau weer, sinds wanneer zijn de sluizen van NWS geopend?
Klopt, mijn foutquote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
We kennen X-Ray nu al jaren als een extreem rechts, gewelddadig figuur. Waarom zou je dan nog happen op zijn retoriek? Doesn't make sense. Does it. Het is net zoiets als pogen een redelijke conversatie met Breivik te voeren.
Hear-hear.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tijd om de grenzen dicht te gooien. Nieuwe posters moeten minstens x aantal punten halen alvorens toegelaten te worden.
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Mohammed Bouyeri dan ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.
Welke voetbalclub speelde er?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
Hier nog een filmpje van current TV over de EDL:
Zelfs George Michael zag er op zijn hoogtepunt mannelijker uitquote:
Alleen maar omdat iemand een misdaad heeft begaan is ie niet meteen een zwakbegaafde mongool, vooral omdat ze (beide) een afwijkende ideologie hebben zijn ze vaak intelligent en een interessante tegenover.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mohammed Bouyeri dan ook.
Hoewel hij qua aangericht leed niet in de buurt van Breivik komt natuurlijk
Beiden gewoon zieke personen
Volgens mij niet. Dat blijkt uit de wijze van redeneren in zijn geschreven stukken en de dogmatische houding.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is Breivik een hele intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt hebben.
Broertjes van de JDL. Je weet wel, de Joodse tegenhanger van Hamas.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
Hier nog een filmpje van current TV over de EDL:
Vast niet, maar dat jij zulke mensen interessant vindt vind ik geen goede ontwikkelingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen maar omdat iemand een misdaad heeft begaan is ie niet meteen een zwakbegaafde mongool, vooral omdat ze (beide) een afwijkende ideologie hebben zijn ze vaak intelligent en een interessante tegenover.
Ik vind jouw rare opvattingen over democratie geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vast niet, maar dat jij zulke mensen interessant vindt vind ik geen goede ontwikkeling
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind jouw rare opvattingen over democratie geen goede ontwikkeling.
Ja?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je verwijzen naar een goede psychiater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |