Als de kinderen er niet uitzien als mini-Mozart's dan weten we het zeker.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien laat ze zich wel elke dag nemen door de spierbundels die bij hem lopen.
Oeeeeehoeeeeeeeeeeh.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ik had deze al gezien in de bios in Leiden op een leuke avond
Ah daar heb je de mede-Murk om gelijk voor zijn mattie in de bres te springen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hofstadtgruppe schijnt bierblikjes naar moslima's te gooien. Althans dat heeft hij zelf eens verteld. Ik denk dat dit een antwoord is op je vraag.
Oja ? Er zijn meer autochtonen in Rotterdam dan mensen die jij 'mijn medemensen noemt' tevens zie ik autochtonen ook als mijn medemensen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onder je medemensen daar. Ik niet.
Over de exacte Homo-soort valt te discussiëren.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha hij vormt een ander soort mens?
Wollah, jij hebt kaaskoppen als vrienden?! Ewaaaa da kan toch niej swaaa. >:(quote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja ? Er zijn meer autochtonen in Rotterdam dan mensen die jij 'mijn medemensen noemt' tevens zie ik autochtonen ook als mijn medemensen.
Sterker nog ze vormen mijn vriendenkring, maar ik zie ze toch in de eerste plaats als vrienden als je het niet erg vindt.
Lolquote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Over de exacte Homo-soort valt te discussiëren.
Tja ik weet niet of je hier ooit bent geweest maar dat is best normaal allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wollah, jij hebt kaaskoppen als vrienden?! Ewaaaa da kan toch niej swaaa. >:(
Dat heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel leuk in R'dam. Elke dag lijkt alsof je op vakantie bent.
Ik heb Rotterdam eigenlijk altijd vermeden, ga altijd naar Amsterdam.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja ik weet niet of je hier ooit bent geweest maar dat is best normaal allemaal.
Maandje nog maar: http://www.elsevier.nl/we(...)-2012-allochtoon.htmquote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja ? Er zijn meer autochtonen in Rotterdam dan mensen die jij 'mijn medemensen noemt' tevens zie ik autochtonen ook als mijn medemensen.
Pffft. Sinds jij de hoogstaande NLe keuken hebt afgekraakt terwijl jij helemaal gaan mamma had die in staat was een heerlijke Witlof-salade met stoofpeertjes en varkensrollade klaar te maken, mag ik jou helemaal niet meer!!!!!11!1!! Einz!!!quote:Sterker nog ze vormen mijn vriendenkring, maar ik zie ze toch in de eerste plaats als vrienden als je het niet erg vindt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe zelf eens normaal man. Sjongejonge.
Dat is waar. Want ik kwam geen jongens van Jan de Wit meer tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel leuk in R'dam. Elke dag lijkt alsof je op vakantie bent.
Arme jongen toch. Wat heb je het zwaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah daar heb je de mede-Murk om gelijk voor zijn mattie in de bres te springen.
Maar goed, wat kan ik er aan doen dat zo'n K******-Marokkaan z'n verschrikkelijk irritante muziek niet zachter wilde zetten in het OV en gelijk pislink wordt als je er wat van zegt?
Blij toe dat ik alleen m'n auto op hoefde te halen en ik normaal gesproken nooit in het OV zit. Weet gelijk weer waarom.
Allochtonen zijn trouwens een diverse groep. Moet ik je even op wijzen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maandje nog maar: http://www.elsevier.nl/we(...)-2012-allochtoon.htm
Dat zijn gewoon grapjes. En dan maken zij grapjes over vrouwen met snorren en schapen en is iedereen weer tevreden.quote:Pffft. Sinds jij de hoogstaande NLe keuken hebt afgekraakt terwijl jij helemaal gaan mamma had die in staat was een heerlijke Witlof-salade met stoofpeertjes en varkensrollade klaar te maken, mag ik jou helemaal niet meer!!!!!11!1!! Einz!!!
Nou op zich is bevestiging natuurlijk wel weer goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Arme jongen toch. Wat heb je het zwaar.
Erik in de Oost?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
Ik was vandaag in de Oost. Daar kreeg je op een "prettige dag" nog insgelijks terug en een vriendelijk knikje op straat.
Kom daarin Amsterdam nog maar eens om. Alhoewel het hier ook wel meevalt eigenlijk
Moet je ook eens uit Slotervaart vertrekken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werk in Amsterdam. En ik heb nog nooit iemand op straat Nederlands horen praten.
Nederland heeft Voorpost.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jammer dat er in NL geen groepering als de EDL is.
Je vindt altijd de bevestiging die je zoekt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou op zich is bevestiging natuurlijk wel weer goed.
Ik zit niet in Slotervaart.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet je ook eens uit Slotervaart vertrekken.
Je moeder. Ik maakte natuurlijk weer de blits door vrouwen voor te laten gaan her en der.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik in de Oost?
Hah, welke zondvloed dwong u het hogerop te zoeken?
AEL, EDL wat maakt het nog uit?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Shoot. Noord?quote:
Ja-ja, date met php zeker.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moeder. Ik maakte natuurlijk weer de blits door vrouwen voor te laten gaan her en der.
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij is dat typisch voor grote steden wereldwijd, dat mensen elkaar niet groeten.
Er zijn genoeg white trash kaalkopjes bijeenkomsten, en dat weet jij vast ook welquote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je wilde fantasieen maken je jaloers. Zonde.quote:
In de Bijlmer tussen onze voormalige slaven?quote:
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.quote:
Nouja, een vriendelijk knikje moet kunnen. Of als iemand hallo zegt, dan zeg je het uiteraard terug.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.
Goh wat vreemd zeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.
Kom ik nooit.quote:
Precies, de directe buren en mensen in de straat groet ik wel, maar ik ga niet in de metro iedereen begroeten of in de stadquote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben Voorpost en de NVU. Eén pot nat.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Daarom geloof jij ook in sprookjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je vindt altijd de bevestiging die je zoekt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die je tegenkomt groen op straat lijkt mij dan wel weer humor.quote:
Leuk hè Geenstijl ?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.
Dat is de EDL niet. Die hebben gewoon gelijk, kijk dit bv: http://www.liveleak.com/view?i=ae5_1320786379
Die gaan oa die mongolen van MAC tegen het lijf en dat lijkt me toch heerlijk.
Nee de EDL roeleert. Niet te vergelijken met die neo-nazistische uitkeringtrekkende LBO-ers van Voorpost en NVU.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
We hebben Voorpost en de NVU. Eén pot nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |