Met prachtige Turkse voice-over.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik nam automagisch de Turkse schrijfwijze over
Tourist inderdaad
Tut-tut-tut, Angolina Jolie in het Turks, wat zal dat krakkemikkig klinken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik nam automagisch de Turkse schrijfwijze over
Tourist inderdaad
Nou die van Angelina is best te doen qua stemquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met prachtige Turkse voice-over.
Sowieso gedubde filmsquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tut-tut-tut, Angolina Jolie in het Turks, wat zal dat krakkemikkig klinken.
Doet ze ook dat gekke "yalalalalalalalalaliiiiiiiiii" als ze gaat vechten?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet ze ook dat gekke "yalalalalalalalalaliiiiiiiiii" als ze gaat vechten?
Nee , is dat Turks dan ?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet ze ook dat gekke "yalalalalalalalalaliiiiiiiiii" als ze gaat vechten?
Turks, moslims, een pot nat.quote:
Ik heb nog nooit een moslim dat horen doen tijdens of voor een gevecht.quote:
TRT 1 t/m 6 en en dan nog 5 thema TRT zenders.quote:
Ook goed, dan komt Angelina maar in beeld met een bomgordel en schreeuwt ze "Allahu Akhbar!"quote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een moslim dat horen doen tijdens of voor een gevecht.
Fixed.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turks, Marokkaans, Hongaars, een pot nat.
Zo Erikquote:
Moet je nagaan, ik ben er elke dag en heb nooit ruzie.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo de hell. Ik was weer even in die tyfusmaasstad vandaag. Gelijk weer bonje
Wat een pestzooitje.
Oh en een mooi filmpje weer voor onze genuanceerde broeders: http://www.liveleak.com/view?i=ae5_1320786379
Ook goed, Hongaren zijn ook mafklappers.quote:
Niet echt. Alleen Dr.Nikita.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, Hongaren zijn ook mafklappers.
Ken je veel Hongaren dan ?quote:
Hofstadtgruppe schijnt bierblikjes naar moslima's te gooien. Althans dat heeft hij zelf eens verteld. Ik denk dat dit een antwoord is op je vraag.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik ben er elke dag en heb nooit ruzie.
Toch even nadenken wat er mis is met je dan ?
Betyar is ook aardig gek, en die vrouw van Wilders is toch ook Hongaars? Wie wil er nou met hem trouwen.quote:
Jij bent dan ook onder je medemensen daar. Ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik ben er elke dag en heb nooit ruzie.
Toch even nadenken wat er mis is met je dan ?
Misschien laat ze zich wel elke dag nemen door de spierbundels die bij hem lopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betyar is ook aardig gek, en die vrouw van Wilders is toch ook Hongaars? Wie wil er nou met hem trouwen.
Perv.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb samengewerkt met een Hongaarse toen ik op de uni werkte.
Aha hij vormt een ander soort mens?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onder je medemensen daar. Ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |