Shoot. Noord?quote:
Ja-ja, date met php zeker.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moeder. Ik maakte natuurlijk weer de blits door vrouwen voor te laten gaan her en der.
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij is dat typisch voor grote steden wereldwijd, dat mensen elkaar niet groeten.
Er zijn genoeg white trash kaalkopjes bijeenkomsten, en dat weet jij vast ook welquote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jammer dat er in NL geen groepering als de EDL is.
Je wilde fantasieen maken je jaloers. Zonde.quote:
In de Bijlmer tussen onze voormalige slaven?quote:
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.quote:
Nouja, een vriendelijk knikje moet kunnen. Of als iemand hallo zegt, dan zeg je het uiteraard terug.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.
Goh wat vreemd zeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de eigen omgeving weer wel meestal. Is ook niet vreemd, ik heb helemaal niets met de willekeurige personen die ik op straat tegenkom.
Kom ik nooit.quote:
Precies, de directe buren en mensen in de straat groet ik wel, maar ik ga niet in de metro iedereen begroeten of in de stadquote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben Voorpost en de NVU. Eén pot nat.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jammer dat er in NL geen groepering als de EDL is.
Daarom geloof jij ook in sprookjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je vindt altijd de bevestiging die je zoekt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die je tegenkomt groen op straat lijkt mij dan wel weer humor.quote:
Leuk hè Geenstijl ?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.
Dat is de EDL niet. Die hebben gewoon gelijk, kijk dit bv: http://www.liveleak.com/view?i=ae5_1320786379
Die gaan oa die mongolen van MAC tegen het lijf en dat lijkt me toch heerlijk.
Nee de EDL roeleert. Niet te vergelijken met die neo-nazistische uitkeringtrekkende LBO-ers van Voorpost en NVU.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
We hebben Voorpost en de NVU. Eén pot nat.
Mja, de zeldzame keren dat ik in alle vroegte naar mijn werk moet en het bijna uitgestorven is, vind ik een goedemorgen wel verfrissendquote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die je tegenkomt groen op straat lijkt mij dan wel weer humor.
Sure.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee de EDL roeleert. Niet te vergelijken met die neo-nazistische uitkeringtrekkende LBO-ers van Voorpost en NVU.
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom geloof jij ook in sprookjes.
Dan duurt het wel weer even voordat je thuis bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die je tegenkomt groen op straat lijkt mij dan wel weer humor.
Interessant filmpje.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja maar dat zijn fascisten, echt van die neo-nazis. Waardeloos volk.
Dat is de EDL niet. Die hebben gewoon gelijk, kijk dit bv: http://www.liveleak.com/view?i=ae5_1320786379
Die gaan oa die mongolen van MAC tegen het lijf en dat lijkt me toch heerlijk.
Zal wel enorm op de onderbuik inspelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |