Wiens vrouw zei dat ook vannacht.quote:
Was jij vannacht misschien het vrouwtje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht.
Van Dion Grauss?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht.
Ja heb de hele avond huilend op bed dr. Phil gekeken met vet voedsel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Sayex het volgende:
[..]
Was jij vannacht misschien het vrouwtje?
Moet zeggen, goede comebackquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja heb de hele avond huilend op bed dr. Phil gekeken met vet voedsel.
Touchéquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja heb de hele avond huilend op bed dr. Phil gekeken met vet voedsel.
Vrouwenhaterquote:
Neen als je vriending vreemd gaat zijn iraanse praktijken gerechtvaardigd.quote:
O o o.quote:
Eensquote:
Technisch gezien 12 oktober.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef Picchia het volgende:
Eergisteren of iets zaten we nog op 2500.
Narcist? Mc donaldsmedewerker (want daar mag je best trots op zijn)?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
Maar de vraag is: de beste wat? Parelvisser? Kok? Beddenopmaker?
Vreselijke reclame vind ik dat voor iets dat alleen maar een rotbaantje kan zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Sayex het volgende:
[..]
Narcist? Mc donaldsmedewerker (want daar mag je best trots op zijn)?
Zulke kommer en kwel is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreselijke reclame vind ik dat voor iets dat alleen maar een rotbaantje kan zijn.
Acht uur of langer in de frituurstank staan en mensen ongezonde rotzooi verkopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Zulke kommer en kwel is het nou ook weer niet.
Bij de McDonalds is dat minder erg dan in de gemiddelde snackbar, zoals de keuken doet vermoeden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Acht uur of langer in de frituurstank staan en mensen ongezonde rotzooi verkopen.
In de gemiddelde snackbar heb je geen mallotige bedrijfscultuur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Bij de McDonalds is dat minder erg dan in de gemiddelde snackbar, zoals de keuken doet vermoeden.
die mallotige bedrijfscultuur is wel goed voor miljarden per jaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
In de gemiddelde snackbar heb je geen mallotige bedrijfscultuur.
In welk opzicht mallotig?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een nogal optimistische kijk op de gemiddelde bedrijfscultuur van de Chinezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen altijd zo beheerst over en zijn gewoon veel minder extravert dan bijvoorbeeld Amerikanen die luidkeels en met bombarie zullen verklaren over het onrecht dat hen wordt aangedaan (terecht of onterecht). Dat soort subtiele verschillen worden nog wel eens uit het oog verloren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een nogal optimistische kijk op de gemiddelde bedrijfscultuur van de Chinezen.
Jawel hoor. Kort scherenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef Picchia het volgende:
Mijn haar is nu iets van 3cm. Daar kan je echt niks mee.
Hoofdhaar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef Picchia het volgende:
Mijn haar is nu iets van 3cm. Daar kan je echt niks mee.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:
Weer een held ten onderquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
Berluska is de meerderheid in het parlement kwijt
Puik nieuws.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
Berluska is de meerderheid in het parlement kwijt
Held? Die man heeft Italië de vernieling in geholpen en dat gaat ons straks geld kosten.quote:
Die happy snappy cultuur die medewerkers en klanten wil laten geloven dat het bedrijf heel vrolijk is en dat het een voorrecht is er te mogen eten of werken.quote:
Jaa politiek gezien is het een boef.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Held? Die man heeft Italië de vernieling in geholpen en dat gaat ons straks geld kosten.
Zie ook #berlusconi trouwens.
Ach, ook al heb je gelijk, ik irriteer me veel meer aan dat eeuwige zwartkijken. Dan maar wat oppervlakkig optimisme erbij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die happy snappy cultuur die medewerkers en klanten wil laten geloven dat het bedrijf heel vrolijk is en dat het een voorrecht is er te mogen eten of werken.
De meeste bedrijfskleding moet je overigens zelf kopen en wassen, dus erg ver gaat het onthaal van de zaak niet.
Zwartkijken waar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:28 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, ook al heb je gelijk, ik irriteer me veel meer aan dat eeuwige zwartkijken. Dan maar wat oppervlakkig optimisme erbij.
Niet van jou, maar van de maatschappij als geheel.quote:
Dat valt toch wel mee? Zelf word ik niet vrolijk van opgelegde opgewektheid. Zoals dat kijkcijferkanon Ik hou van Holland, ik word daar eerder depri van. Lach of ik schiet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Niet van jou, maar van de maatschappij als geheel.
Mijn broer werkte bij de universiteit, maar daar moest hij ook telkens betalen om te kunnen parkeren. Binnen een jaar was hij naar de volgende baan.quote:
Daar heb je een punt, maar goed dan nog vind ik niet dat de werknemers van McDonalds elke dag door een hel moeten gaan. Het ergste waar ze mee te maken krijgen zullen onbeschofte klanten zijn. En tja, daar komen we nooit vanaf ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Zelf word ik niet vrolijk van opgelegde opgewektheid. Zoals dat kijkcijferkanon Ik hou van Holland, ik word daar eerder depri van. Lach of ik schiet.
Ongetwijfeld zijn er slechtere banen. En ja, in de horeca krijg je niet zelden met hufters te maken. Maar dat geldt voor elke service-verlenend beroep, dat heeft weer niets met de aard van het bedrijf te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:33 schreef waht het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar goed dan nog vind ik niet dat de werknemers van McDonalds elke dag door een hel moeten gaan. Het ergste waar ze mee te maken krijgen zullen onbeschofte klanten zijn. En tja, daar komen we nooit vanaf ben ik bang.
Waar hoor/lees je dat? Bij mij gaat het over Berlusconi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Sayex het volgende:
Mauro mag voorlopig in nederland blijven
De hel is natuurlijk zelfbeeld en voldoening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:33 schreef waht het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar goed dan nog vind ik niet dat de werknemers van McDonalds elke dag door een hel moeten gaan. Het ergste waar ze mee te maken krijgen zullen onbeschofte klanten zijn. En tja, daar komen we nooit vanaf ben ik bang.
in afwachting van studievisum welliswaar. Nu.nlquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hoor/lees je dat? Bij mij gaat het over Berlusconi.
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Sayex het volgende:
Mauro mag voorlopig in nederland blijven
Doorgaans zijn ze ook tijdelijk. Ik zie althans zelden oudere werknemers bij dergelijke bedrijven. Uitgezonderd de hogere functies. Maar ik vind het dus niet nodig om zo negatief te doen over die banen. Het salaris wordt bovendien niet eenzijdig door het bedrijf opgelegd, als je dat dacht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn er slechtere banen. En ja, in de horeca krijg je niet zelden met hufters te maken. Maar dat geldt voor elke service-verlenend beroep, dat heeft weer niets met de aard van het bedrijf te maken.
Ach, baantjes bij McDonals of de AH zie ik toch voornamelijk als tijdelijk en bijverdienste - in Nederland althans. Het lijkt me vreselijk ervan afhankelijk te zijn.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.
Ja, het is allemaal de schuld van de PvdAquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.
Dat gaat hij nooit redden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Sayex het volgende:
[..]
in afwachting van studievisum welliswaar. Nu.nl
Ranzige Sjaak zegt dat je je bek moet houden.quote:
Op jonge leeftijd zul je nog niet veel beter weten. Na vrijwel alle inspanning krijg je dan voldoening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De hel is natuurlijk zelfbeeld en voldoening.
Totaal afwezig bij die baantjes.
In de VS zijn veel volwassenen wel aangewezen op dit soort minderwaardige banen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef waht het volgende:
[..]
Doorgaans zijn ze ook tijdelijk. Ik zie althans zelden oudere werknemers bij dergelijke bedrijven. Uitgezonderd de hogere functies. Maar ik vind het dus niet nodig om zo negatief te doen over die banen. Het salaris wordt bovendien niet eenzijdig door het bedrijf opgelegd, als je dat dacht.
Noem jij je mannelijkheid ranzige sjaak? Kicken vrouwen daar op?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ranzige Sjaak zegt dat je je bek moet houden.
Tja, we kunnen vervolgens met talloze andere landen vergelijken waar volwassen het nog vele malen erger hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
In de VS zijn veel volwassenen wel aangewezen op dit soort minderwaardige banen.
Moet ik mijn mannelijkheid naar jou vernoemen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef Sayex het volgende:
[..]
Noe mij je mannelijkheid ranzige sjaak? Kicken vrouwen daar op?
Mag dat? Daar krijg je toch een vergoeding voor?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
De meeste bedrijfskleding moet je overigens zelf kopen en wassen, dus erg ver gaat het onthaal van de zaak niet.
Typo, sletje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik mijn mannelijkheid naar jou vernoemen?
Vreemd mannetje.
Bij mijn weten niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag dat? Daar krijg je toch een vergoeding voor?
Werkelijk?quote:
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, we kunnen vervolgens met talloze andere landen vergelijken waar volwassen het nog vele malen erger hebben.
Maar ik vind de arbeidsmarkt in de VS ook niet ideaal, als je het wilt weten.
Zou tof zijn inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef waht het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd zul je nog niet veel beter weten. Na vrijwel alle inspanning krijg je dan voldoening.
Zelfbeeld heb je in theorie zelf in de hand natuurlijk.
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?quote:
Hoi, nee ik ben er niet bijquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Tyf op zuiplap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
Ik vermoed dat EG protestant is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?
Jij hebt lef.
Bij mijn weten krijg je geen vergoeding voor de kleding die je zelf moet kopen en wassen. Maar ik kan er zo gauw niets over vinden, het is iets wat ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef betyar het volgende:
[..]
De vergoeding of het zelf laten kopen van bedrijfskleding?
Ga je zaterdag huilen als ik gemene dingen zeg over banken?quote:
Yay, gratis een menu van het goedkoopste voer ter wereld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je. Mooi dat jij er bij mag zijn.
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Misschien wel inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.
Wellicht stel je teveel eisen dan. Het is allemaal best goed geregeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.
Zo'n Big Tasty menu is helaas niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yay, gratis een menu van het goedkoopste voer ter wereld.
Als beloning voor werken op tyfus tijden.
Het is schering en inslag tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
Alweer: Ongeluk op A1 na achtervolging politie
Heb je die jankbal ook weer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
McDonalds. Zelfs als puber voelde ik mij te goed voor dat bedrijf.
Het lijkt me dat je zoiets vooraf gewoon kan overeenkomen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mijn weten krijg je geen vergoeding voor de kleding die je zelf moet kopen en wassen. Maar ik kan er zo gauw niets over vinden, het is iets wat ik heb gehoord.
Het is vast de schuld van de PvdAquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is schering en inslag tegenwoordig.
Snap ik, maar je zou er wel leuke kennismakingen aan overhouden denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad.![]()
Het is wel een drempel.
McDonald's is lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.
Je hebt vast nog wel een last-minute belangrijk dingetje te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je zaterdag huilen als ik gemene dingen zeg over banken?
Goed voor het bedrijf ja. Heerlijk lage lonen en mensen werken zich uit de naad op voedsel dat het slechtst denkbare is voor de klanten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht stel je teveel eisen dan. Het is allemaal best goed geregeld.
Oh dat vind ik ook belangrijk maar dat moet ook een beetje aan je leeftijd liggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.
Ik barst inderdaad in tranen uit wanneer ik daar heb gegeten, omdat het zo ranzig isquote:
Deze werknemers hebben het er niet over:quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je zoiets vooraf gewoon kan overeenkomen.
Voor de gemoedsrust moet je het dan vergelijken met het gemiddelde werk buiten het westen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed voor het bedrijf ja. Heerlijk lage lonen en mensen werken zich uit de naad op voedsel dat het slechtst denkbare is voor de klanten.
Ik moet mijn sollicitatieformulier nog bij AH inleverenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
McDonalds. Zelfs als puber voelde ik mij te goed voor dat bedrijf.
Baas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet mijn sollicitatieformulier nog bij AH inleveren
Dat is tenminste een bedrijf met enige klasse.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik barst inderdaad in tranen uit wanneer ik daar heb gegeten, omdat het zo ranzig is
Herkenbaar voor jou, uiteraard. Alleen barst jij in tranen uit omdat je weer een pondje bent aangekomen, of niet wijffie?
Arme jonge.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vinger in de strot en gaan!quote:
Niet nodig, de laatste keer dat ik MacDonalds heb gehad staat me toch al niet meer bij, volgens mij is dat al meer dan een jaar geleden in Afrika als last option.quote:
hij heeft liever iets anders in zn strot.quote:
Dat denk ik ook, genoeg leuke mensen hier. De meerderheid. Neemt niet weg dat er ook vage/ongure types zijn, die ik liever niet wil zien of ontmoeten. Namen zal ik maar niet noemen, dat ligt haast voor de hand.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik, maar je zou er wel leuke kennismakingen aan overhouden denk ik zo.
Afrika? Broodje Antilope speciaal?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet nodig, de laatste keer dat ik MacDonalds heb gehad staat me toch al niet meer bij, volgens mij is dat al meer dan een jaar geleden in Afrika als last option.
stage lopen bij de AH? wat voor studie is dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb er wel zin in. Sowieso moet ik volgende week stage lopen. Het liefst een bedrijf dat me betaald
Je moet volgende week stage lopen maar je weet nog niet eens of je geld krijgt of wat voor bedrijf het is?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb er wel zin in. Sowieso moet ik volgende week stage lopen. Het liefst een bedrijf dat me betaald
Ga gewoon. In het echt is iedereen behalve ik vast heel gezellig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, genoeg leuke mensen hier. De meerderheid. Neemt niet weg dat er ook vage types zijn, die ik liever niet wil zien of ontmoeten. Namen zal ik maar niet noemen, dat ligt haast voor de hand.
Succes, Robin. Ik hoop dat je het naar de zin krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Heb wel Antilope gehad bij een Afrikaner gezin daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afrika? Broodje Antilope speciaal?
Jij zocht toch ook nog werk?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Succes, Robin. Ik hoop dat je het naar de zin krijgt.![]()
Goed bedrijf trouwens.
Haha, binnenkort kan je gewoon elk stopteken van de politie negeren omdat ze je wettelijk toch niet meer mogen achtervolgen, dankzij Henk & Ingrid die het veel te gevaarlijk vinden worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
Alweer: Ongeluk op A1 na achtervolging politie
Dan was het geen fastfood. Dat maakt het al gezonder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb wel Antilope gehad bij een Afrikaner gezin daar.
Maar nee, alles dezelfde meuk als hier, alleen nog langzamer omdat er Afrikanen werken.
Uhu. Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid hequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet volgende week stage lopen maar je weet nog niet eens of je geld krijgt of wat voor bedrijf het is?
Dat MBO is echt een ramp.
Onderwijs is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu. Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid he![]()
Het is inderdaad een ramp. Ik heb niet eens wat geleerd en nu moet ik voor 2 maanden stage gaan lopen
ja laten we allemaal stoppen, daar worden we slimmer van :pquote:
Nee, EG. Het is niet slecht.quote:
Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid maar je weet nog niks en je moet volgende week beginnen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu. Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid he![]()
Het is inderdaad een ramp. Ik heb niet eens wat geleerd en nu moet ik voor 2 maanden stage gaan lopen
Nee, het onderwijs danig verbeteren en het beter op de praktijk aan te laten sluiten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef Sayex het volgende:
[..]
ja laten we allemaal stoppen, daar worden we slimmer van :p
Gelukkig weet ik veel van het onderwerp af, maar er zijn ook mensen die er zonder voorkennis komen.quote:
Het kan echt veel beter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, EG. Het is niet slecht.
Het kan beter.
Dat is waar, maar het is wel een nadeel dat je geen lawsuits kan starten om te hete koffie dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dan was het geen fastfood. Dat maakt het al gezonder.
hmmn vond mijn idee beter, maar ja. vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het onderwijs danig verbeteren en het beter op de praktijk aan te laten sluiten.
Domme vraag, koffie halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat moeten die in hemelsnaam bij een IT-gerelateerde stage doen?
Tja, ik vind het sowieso erg raar dat je nu al een stage krijgt... Aan de andere kant is het ook weer niet verkeerd om kennis te maken met de werkvloer. Tja, het is ook niet eenvoudig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik veel van het onderwerp af, maar er zijn ook mensen die er zonder voorkennis komen.
Wat moeten die in hemelsnaam bij een IT-gerelateerde stage doen?
Waarom de enige dagtaak van IT'ers uitbesteden aan een stagiaire, dan doen ze helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Domme vraag, koffie halen natuurlijk.
De details werden gisteren pas bekend gemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid maar je weet nog niks en je moet volgende week beginnen?
Ben je er snel bij haha.
Je hebt gelijk. Er zit een dame in het zelfde studie jaar als mij (HBO studie). Die wist het verschil tussen oneven en even getallen niet.quote:
In Afrika valt vast wel een rechtertje om te kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is wel een nadeel dat je geen lawsuits kan starten om te hete koffie dan.
Haha, blij dat ik niet op een ROC zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De details werden gisteren pas bekend gemaakt![]()
Ik kon dus niet mailen, want daar misde ik essentiële informatie voor. Bijvoorbeeld het aantal te maken uren, en of je een stagebegeleider nodig hebt.
Geen dank.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zit een dame in hetzelfde studiejaar als mij ik (HBO studie). Die wist het verschil tussen oneven en even getallen niet.
Afrikaanse rechters, bestaan die?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef waht het volgende:
[..]
In Afrika valt vast wel een rechtertje om te kopen.
Jawel, want dan kunnen ze de hele dag grappen maken over mannen in nette pakken die hun leven wél op orde hebben en zichelf daarom heel casual and laid-back vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom de enige dagtaak van IT'ers uitbesteden aan een stagiaire, dan doen ze helemaal niks meer.
Nou dat is wel heel triest. Tja het hbo van nu is zo ongeveer het lbo van vroeger.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zit een dame in het zelfde studie jaar als mij (HBO studie). Die wist het verschil tussen oneven en even getallen niet.
Ik zie het al voor me inderdaad, zo'n afdeling met mannen in korte broeken, croqs en uitgezakte Spekman truien die grinniken als de CEO voorbij loopt omdat hij zo'n lozer is met stropdas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel, want dan kunnen ze de hele dag grappen maken over mannen in nette pakken die hun leven wél op orde hebben en zichelf daarom heel casual and laid-back vinden.
Hopelijk is dat op het HBO wel andersquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, blij dat ik niet op een ROC zit.
Een week van te voren vertellen dat je volgende week een stage moet hebben.
Ja toch? Iemand moet Zuma toch vrijspreken van verkrachting?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afrikaanse rechters, bestaan die?
HBO is ook ruk, WO is al beter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk is dat op het HBO wel anders
Nee, dat is de statistiekafdeling.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me inderdaad, zo'n afdeling met mannen in korte broeken, croqs en uitgezakte Spekman truien die grinniken als de CEO voorbij loopt omdat hij zo'n lozer is met stropdas.
Uni is beter, Robin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk is dat op het HBO wel anders
Zulke mensen zijn dan ook echt kansloosquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me inderdaad, zo'n afdeling met mannen in korte broeken, croqs en uitgezakte Spekman truien die grinniken als de CEO voorbij loopt omdat hij zo'n lozer is met stropdas.
Oh die zwervers in toga's, ja die zijn er wel idd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja toch? Iemand moet Zuma toch vrijspreken van verkrachting?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
HBO is ook ruk, WO is al beter.
Twee handen op een buik inderdaad.quote:
WO zitten ook veel klapjosti's hoor, vergis je daar niet in. Enkel dat je met de docenten c.q. professoren wél leuke, diepgaande, intellectuele discussie's kan hebben, iets wat bij HBO-meesters en juffen ontbreekt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
HBO is ook ruk, WO is al beter.
Op het MBO dan. Ze zouden hier makkelijk een sociale werkplaats van kunnen maken, niemand die het merkt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:06 schreef Picchia het volgende:
Het verschil van niveau tussen HBO en WO vind ik niet zo groot, maar het verschil in mensen wel. Op het HBO zitten soms personen met een niveau om te huilen.
Idd, en dan gaan ze op Fok posten hoe geweldig ze wel niet zijn in hun casual outfit en wat voor een josti's die mensen in pak zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroeger keken ze ook tegen leraren van een school op, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Tegen een academicus moet men eigenlijk opkijken. Net zoals tegen die arts of advocaat van vroeger.
De diploma's devalueren ook als een gekquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat me wel opvalt is dat steeds meer WO-ers niet meer als een academicus overkomen. Ik mis gewoon eruditie , eloquentie, niveau en nuance.
Ik maak me steeds meer zorgen wat dat betreft.
Tegen een academicus moet men eigenlijk opkijken. Net zoals tegen die arts of advocaat van vroeger.
Klopt, die hebben ook geen status meer wat dat betreft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vroeger keken ze ook tegen leraren van een school op, dus dat zegt niet zoveel.
Binnen het WO zijn dan ook grote verschillen. Zowel tussen studies als tussen personen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat me wel opvalt is dat steeds meer WO-ers niet meer als een academicus overkomen. Ik mis gewoon eruditie , eloquentie, niveau en nuance.
Ik maak me steeds meer zorgen wat dat betreft.
De spijker op zijn kop. Ik hecht er dan ook geen waarde meer aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De diploma's devalueren ook als een gek
Dat is zeker waar....Als ik zie wat voor volk er vaak van een huis, tuin en keuken uni komen, dan springen de tranen vaak in mijn ogen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:10 schreef waht het volgende:
[..]
Binnen het WO zijn dan ook grote verschillen. Zowel tussen studies als tussen personen.
Wat voor beroep doet die eigenlijk? Dat huis is niet slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet het een of ander, maar ons DS4 is wat mij betreft nog steeds een academicus van niveau. Ondanks het feit dat hij de discussie met mij ontloopt.
Hij is ondernemer in allerlei bedrijfjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor beroep doet die eigenlijk? Dat huis is niet slecht.
Mijn ervaring is dat de meesten wel niveau hebben maar om wat voor reden liever een beetje dollen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is zeker waar....Als ik zie wat voor volk er vaak van een huis, tuin en keuken uni komen, dan springen de tranen vaak in mijn ogen.
Oh, vandaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is ondernemer in allerlei bedrijfjes.![]()
Hij heeft straks een heel mooi huis. . Smaak heeft hij zeker. Stijl en niveau.
Dat zijn zo van die niet zo serieuze Veronica VVD-types, die vrijdag avond massaal naar de Voice of Holland kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:16 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meesten wel niveau hebben maar om wat voor reden liever een beetje dollen.
Doe ik zelf ook graag overigens.
Och, zat slimme mensen die even simpel vermaak willen volgen. Hoeven niet persé VVD'ers te zijn, hequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn zo van die niet zo serieuze Veronica VVD-types, die vrijdag avond massaal naar de Voice of Holland kijken![]()
Als die trend zo doorgaat kijken ze niet meer naar de VPRO maar naar Oh oh Cherso.
Ongure types zie ik hier niet, hooguit wat ruwe bolstersquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, genoeg leuke mensen hier. De meerderheid. Neemt niet weg dat er ook vage/ongure types zijn, die ik liever niet wil zien of ontmoeten. Namen zal ik maar niet noemen, dat ligt haast voor de hand.
Het is altijd een beetje jammer dat je eigen weloverwogen stem net zoveel waard is als die van hurr-durr-henk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Pret mag, maar je moet je ook ontwikkelen.
Anders kunnen we de democratie en rechtsstaat opdoeken.
quote:
Een beetje niveau mag toch ook wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef Picchia het volgende:
Stel je voor dat iemand pret heeft. Dat zoiets kan in Nederland.
Ik heb alleen Havo en kijk alleen maar publieke omroepquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn zo van die niet zo serieuze Veronica VVD-types, die vrijdag avond massaal naar de Voice of Holland kijken![]()
Als die trend zo doorgaat kijken ze niet meer naar de VPRO maar naar Oh oh Cherso.
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Pret mag, maar je moet je ook ontwikkelen.
Anders kunnen we de democratie en rechtsstaat opdoeken.
Maar alleen hoogopgeleiden die stemmen is ook ongewenst want uiteindelijk is de kans groot dat men dingen beslist op eigenbelang.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje jammer dat je eigen weloverwogen stem net zoveel waard is als die van hurr-durr-henk.
+1 niveauquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen Havo en kijk alleen maar publieke omroep
Diploma is vaak ook overrated.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel gebleken met de lagere sociale klassen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef De_Nuance het volgende:
Macht corrumpeert , ook in groepsverband.
En je drinkt blikken bier in de trein.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
PowNed zit ook op de PO.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef waht het volgende:
[..]
En je drinkt blikken bier in de trein.
Conclusie: je bent uniek.
Ook met de hogere.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is wel gebleken met de lagere sociale klassen.
Ja want die studenten uit Groningen waarmee ik om de week in de trein zit drinken allemaal theequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef waht het volgende:
[..]
En je drinkt blikken bier in de trein.
Conclusie: je bent uniek.
Groepsdruk hè. Dan zou ik ook meezuipen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want die studenten uit Groningen waarmee ik om de week in de trein zit drinken allemaal thee
De balans mag wel weer aangepast worden, iets minder macht naar de lagere sociale klassen. Beginnend met de vakbonden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ook met de hogere.
Dus daarom moet men vele balansen en controle mechanismen in het systeem hanteren.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan dus weer niet. Nou ja, heel soms, per ongeluk.
Onguur is misschien niet het goede woord, maar met sommigen mensen wil ik gewoon geen kennis maken. Wel jammer voor die mensen van wie het leuk zou zijn om ze irl te ontmoeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongure types zie ik hier niet, hooguit wat ruwe bolstersEn je weet dat mensen irl vaak heel anders zijn.
Niet perse. Maar het zijn de types die ik meestal niet zo mag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, zat slimme mensen die even simpel vermaak willen volgen. Hoeven niet persé VVD'ers te zijn, he
Dan ben een een Mens. Met hoofdletter dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Mauro als belangrijkste nieuwsitemquote:Dit is het ANP nieuws van 17:00. pingdingpingping Mauro mag blijven. De Tweede Kamer ...
Ja, ze zien mij als hipster met m'n MacBook Air bier drinken en dan willen ze zoals mij zijn en dan gaan ze het ook doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef waht het volgende:
[..]
Groepsdruk hè. Dan zou ik ook meezuipen.
De hele afgelopen duizenden jaren hebben in het teken gestaan van de toplaag die het volk heeft uitgebuit en enorme armoede en onderdrukking voor het volk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De balans mag wel weer aangepast worden, iets minder macht naar de lagere sociale klassen. Beginnend met de vakbonden.
Kun je begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef Cerbie het volgende:
De reden dat Europa niet meer in oorlog is geweest sinds WO2 is te danken aan de lagere sociale klassen.
Ik moest lachen.
Van mij mag het heur....quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
Hey EchtGaaf, dit lijkt me wel iets voor jou: de Torrie van Mattie
Maar dat heb je overal, dat er mensen zijn die je niet of minder liggen. Ik zou het gewoon wagen als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onguur is misschien niet het goede woord, maar met sommigen mensen wil ik gewoon geen kennis maken. Wel jammer voor die mensen van wie het leuk zou zijn om ze irl te ontmoeten.
Je weet het helaas niet van te voren wie wel en niet komen. Dus dat is gewoon lastig.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kun je begrijpend lezen?
Dat is geheel niet wat ik beweer namelijk. Jammer dat je meteen kinderachtig wordt.
De reden dat er geen grote onderlaag is die wordt uitgebuit en die wel een stem heeft in de volksvertegenwoordiging is inderdaad een belangrijke bijdrage in de handhaving van vrede en het voorkomen van onrust en onderbuikgevoelens.
Zelfs Frits Bolkstein onderschrijft dit soort dingen.
Ik kan prima lezen, dankje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De hele afgelopen duizenden jaren hebben in het teken gestaan van de toplaag die het volk heeft uitgebuit en enorme armoede en onderdrukking voor het volk.
En nu is dar net een beetje weg en wil jij meteen terug
Het systeem wat er nu is , lijkt me een vrij goed compromis. Er is een reden dat er in Europa al zolang geen oorlog meer is.
De 'lagere sociale klasse' overal de schuld van geven is lekker simpel maar zo werkt het gewoon niet.
Boeiend, het paupervolk moet gewoon z'n plek kennen en geen enkele vorm van macht hebben, dat verneukt de democratie pas echt goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar alleen hoogopgeleiden die stemmen is ook ongewenst want uiteindelijk is de kans groot dat men dingen beslist op eigenbelang.
Macht corrumpeert , ook in groepsverband.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Cerbie het volgende:
Verder trek je mijn post meteen in het extreme, ik val je niet aan ofzo
Ik vind enkel dat de vakbonden teveel praatjes hebben voor het aantal leden dat ze nog ondersteunt. En de consumptiecultuur, waar iedereen drie keer per jaar op vakantie moet en tegelijkertijd een 42" plasma wil is fout. Men moet meer tevreden zijn met wat men heeft.
Dat ding kost maar een tientje, misschien koop ik 'm welquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van mij mag het heur....![]()
Dan bereik je die groep ook
Alleen met een kerkorgel redt je het gewoon niet meer. Dat is ook niet meer van deze tijd.
Lief van je...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat heb je overal, dat er mensen zijn die je niet of minder liggen. Ik zou het gewoon wagen als ik jou was.
Ga jij maar met tanks en geweren spelen dan hebben wij het over serieuze dingen ok ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boeiend, het paupervolk moet gewoon z'n plek kennen en geen enkele vorm van macht hebben, dat verneukt de democratie pas echt goed.
Democratie is dood, autocratie leeft.
Neem maar over, ik moet naar de keuken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boeiend, het paupervolk moet gewoon z'n plek kennen en geen enkele vorm van macht hebben, dat verneukt de democratie pas echt goed.
Zucht....quote:
Neem je zetpil weer eens in, wannabeführertje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor mij zelf weet ik dat wel zeker.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding kost maar een tientje, misschien koop ik 'm wel
Al denk ik dat ik de oudhollandse versie beter begrijp.
Mensen als v_P zullen zich aangetrokken voelen tot het politieke centrum van de Europese superstaat die jij wilt creëren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem je zetpil weer eens in, wannabeführertje.
Nee hoor, daar zijn ze veel te provinciaals voor, ze vinden alles wat vreemd is engquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:38 schreef waht het volgende:
[..]
Mensen als v_P zullen zich aangetrokken voelen tot het politieke centrum van de Europese superstaat die jij wilt creëren.
En bedankt.
Kon ze wel goed spellen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zit een dame in het zelfde studie jaar als mij (HBO studie). Die wist het verschil tussen oneven en even getallen niet.
Wilders lijkt het nochtans naar z'n zin te hebben in Den Haag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn ze veel te provinciaals voor, ze vinden alles wat vreemd is eng
Ja, omdat ie een muur om Nederland heen wil bouwenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef waht het volgende:
[..]
Wilders lijkt het nochtans naar z'n zin te hebben in Den Haag.
Dat jij zo een beperkte invalshoek hebt en alleen maar "democratie hurrr durr" kan roepen en je gelijk moet halen door anderen te ridiculiseren onderschrijft alleen maar EG's stelling dat de universiteit ook niet meer dat is wat het eens was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ga jij maar met tanks en geweren spelen dan hebben wij het over serieuze dingen ok ?
Laagopgeleid, drinkt bier uit blik IN de trein, loopt rond in wanstaltige kleding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem je zetpil weer eens in, wannabeführertje.
Dan wou ik dat alle tokkies zo liberaal en ruimdenkend waren als ik ben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laagopgeleid, drinkt bier uit blik IN de trein, loopt rond in wanstaltige kleding.
Ergo, remlof is gewoon een tokkie, ironisch dat ie er juist zo op zit af te geven.
Ik denk dat ik een veel bredere invalshoek heb dan jij, dus je kan je stereotypering lekker inpakken remlof, want het gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn ze veel te provinciaals voor, ze vinden alles wat vreemd is eng
Inderdaad, de historie heeft uitgewezen dat landen met dergelijke filosofieën het bijzonder goed doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boeiend, het paupervolk moet gewoon z'n plek kennen en geen enkele vorm van macht hebben
Ik had 't ook niet zozeer over de studenten of over de meesters en leraren, ik had 't over de competentie van de instanties. Bij een ROC zitten mensen die leiding geven en zorgen voor de bedrijfsprocessen die zelf nooit enig kaas hebben gegeten van hoe het wel of niet zou moeten, en niemand met verstand wil er aan de slag want het loon, prestige etc, is gewoon om om te janken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
WO zitten ook veel klapjosti's hoor, vergis je daar niet in. Enkel dat je met de docenten c.q. professoren wél leuke, diepgaande, intellectuele discussie's kan hebben, iets wat bij HBO-meesters en juffen ontbreekt.
Hoe heet dat ook alweer, persoonlijkheidscult, is het niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wou ik dat alle tokkies zo liberaal en ruimdenkend waren als ik ben.
Je begint op 3-voud te lijken. En dat is geen complimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een veel bredere invalshoek heb dan jij, dus je kan je stereotypering lekker inpakken remlof, want het gaat helemaal nergens over.
Je merkt gewoon dat je terrein verliest en probeert het met ad hominems te bedekken, goed bezig jongeman!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Je begint op 3-voud te lijken. En dat is geen compliment
Jij begon met ad-hominems. Faalpruis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je merkt gewoon dat je terrein verliest en probeert het met ad hominems te bedekken, goed bezig jongeman!
Hij heeft een visie, denkt ergens over na. Dat onderscheidt iemand al van het gros van de mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
Niemand zegt dat democratie ideaal is.
Het is wel beter dan Chinese doofpot en martelingen en censuur.
Als V_P ,zoals hij hier veelvuldig doet kritiek op het systeem zou hebben in China zou hij in een kelder verdwijnen en zagen we hem niet meer terug.
VP hoe kom je erbij dat jij tot de bovenlaag hoort trouwens ? Heb je dat zwart op wit ergens ?
De bijbel?quote:
Ja klopt want alles wat ik zeg is geen visie natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft een visie, denkt ergens over na. Dat onderscheidt iemand al van het gros van de mensen.
Nederland kent net zoveel doofpotten en censuur, dus in zoverre is daar geen verschil in. Alleen martelt men hier niet zoveel, dat klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
Niemand zegt dat democratie ideaal is.
Het is wel beter dan Chinese doofpot en martelingen en censuur.
Dan lees ook wat ik zeg, niet iedereen behoort politieke macht te hebben, nergens heb ik de vrijheid van meningsuiting ter sprake gebracht. Maar goed, als iemand te opruiend is moet ie idd wel in een kelder verdwijnen, daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Als V_P ,zoals hij hier veelvuldig doet kritiek op het systeem zou hebben in China zou hij in een kelder verdwijnen en zagen we hem niet meer terug.
Uiteraard krijgt iedereen uit de bovenlaag bij geboorte een certificaat wat in het bevolkingsregister is opgeslagen. Tevens heb je een gele ster met de "b" van bovenlaag op je kleding.quote:VP hoe kom je erbij dat jij tot de bovenlaag hoort trouwens ? Heb je dat zwart op wit ergens ?
Junta liefhebbers krijgen daar een harde plasser van.quote:
Jij begint met termen als "Führer" en "provinciaal" rond te gooien. Faalmod.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij begon met ad-hominems. Faalpruis.
Werken, wat is dat?quote:
Je wegcijferen voor een meerdere tegen hongerloon.quote:
Iets met zweet? Klinkt als een no-go.quote:
Ik ken ook weinig mensen die in een kelder zijn verdwenen of veroordeeld voor kritiek op het systeem. En mooi dat je inziet dat martelen fout is. Tijd om op te houden met het ophemelen van totalitarisme en junta's denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederland kent net zoveel doofpotten en censuur, dus in zoverre is daar geen verschil in. Alleen martelt men hier niet zoveel, dat klopt.
Als jij iemands poltieke mening beperkt, beperk je niet zijn vrijheid van meningsuiting ?quote:Dan lees ook wat ik zeg, niet iedereen behoort politieke macht te hebben, nergens heb ik de vrijheid van meningsuiting ter sprake gebracht. Maar goed, als iemand te opruiend is moet ie idd wel in een kelder verdwijnen, daar ben ik het helemaal met je eens.
Ja en daar hoor jij dus niet bij. Jammer. Sta je daar dan. Met je junta. Toch niet zo leuk als gedacht.quote:Uiteraard krijgt iedereen uit de bovenlaag bij geboorte een certificaat wat in het bevolkingsregister is opgeslagen. Tevens heb je een gele ster met de "b" van bovenlaag op je kleding.
Leuke seks zal je dan hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iets met zweet? Klinkt als een no-go.
Ja en die opmerkingen zijn puur gebaseerd op je posts in dit topic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij begint met termen als "Führer" en "provinciaal" rond te gooien. Faalmod.
Ik wist gewoon dat deze zou komen.quote:
Daar zijn toch robots voorquote:
Ik heb geen ambities in die richting, sorryquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
Zowel Remlof als V_P mogen van mij dictator worden. Ik maak mij toch wel onzichtbaar.
Waar stel ik precies dat martelen fout is? Quote dat stukje eens?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken ook weinig mensen die in een kelder zijn verdwenen of veroordeeld voor kritiek op het systeem. En mooi dat je inziet dat martelen fout is. Tijd om op te houden met het ophemelen van totalitarisme en junta's denk ik zo.
Daar hebben we in Nederland gewoon wetgeving voor, als jouw mening opruiend is word je ook tegenwoordig als een soort van moderne kelder in gemikt.quote:Als jij iemands poltieke mening beperkt, beperk je niet zijn vrijheid van meningsuiting ?
En wanneer ben je opruiend genoeg om in de kelder te worden gegooid ?
Jouw teksten kunnen al als behoorlijk opruiend worden ervaren door sommigen.
Hihi, nee hoor, dat gaat naar loyaliteit. En mensen die loyaal zijn aan een ander systeem moeten zich daar dan gewoon voor verantwoorden.quote:Ja en daar hoor jij dus niet bij. Jammer. Sta je daar dan. Met je junta. Toch niet zo leuk als gedacht.
Jouw constante geroep om een totalitair EU-bewind zou echter anders doen vermoeden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen ambities in die richting, sorry
Feit dat je hier rondhangt zegt inderdaad al wat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk dat niemand van de vaste posters hier tot de onderlaag van de samenleving behoort. Als je kijkt in KLB of ONZ daarentegen..
Ik wil een democratische Europese politieke unie. Ik heb nooit iets anders beweerd, lees mijn posts erover maar terug.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw constante geroep om een totalitair EU-bewind zou echter anders doen vermoeden.
En als de EU-bewoners dat democratisch niet willen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil een democratische Europese politieke unie. Ik heb nooit iets anders beweerd, lees mijn posts erover maar terug.
Europa kan per definitie niet democratisch zijn, daar is het systeem veel te groot voor en wordt met de diversiteit binnen Europa te weinig rekening gehouden (of je krijgt een bureaucratische tijger die zo traag is dat het de ontwikkeling juist remt).quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil een democratische Europese politieke unie. Ik heb nooit iets anders beweerd, lees mijn posts erover maar terug.
Zo'n hele rij met van die illustere medailles inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |