"We" is in dit geval misschien een overstatement.quote:
In andere landen verkopen ze de Big Tasty nog wel. Laatst ben ik nog in Praag geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef zovty het volgende:
[..]
"We" is in dit geval misschien een overstatement.
Uit doorgaans zeer betrouwbare waarderingscijfers blijkt dat het zelfs voor een afvalverwerkend bedrijf als McDonalds niet rendabel was om dit afval te dumpendeze hamburger nog langer te verkopen.
Dat hadden jullie vetzakken moeten doen voordat mcdonalds ze uit de handel nam wegens tegenvallende verkopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:54 schreef robin007bond het volgende:
We moeten gewoon laten zien dat er genoeg animo voor is.
Tja, dat is inderdaad jammer. Het is wel goed om te denken aan de mooie tijden, die ik met deze burger heb gehad. De smaak kan ik nooit meer opnieuw beleven en die saus ziet ook niet op een andere burgerquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hadden jullie vetzakken moeten doen voordat mcdonalds ze uit de handel nam wegens tegenvallende verkopen.
Zeker weten, ten eerste is deze een stuk groter dan bijvoorbeeld de big mac. Ook is hij een stuk vetter en lekkerder, terwijl ze maar 65 cent verschilden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef Adames het volgende:
Zit er dan echt een wezenlijk verschil tussen zo'n Quarterpounder, Big Mac en dit ding?
Jij begrijpt het, er zit wezenlijk verschil in. Mensen die dat niet weten hebben nooit meer dan één burger gegeten daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker weten, ten eerste is deze een stuk groter dan bijvoorbeeld de big mac. Ook is hij een stuk vetter en lekkerder, terwijl ze maar 65 cent verschilden.
De big mac is bijvoorbeeld 525 caloriën en de Big Tasty was 910. Dit proef je gewoon in de overheerlijke smaak, het smaakvolle dikke stuk vlees, de bacon op de onderkant en de ongelofelijke saus.Ik mis de tasty enorm, ik haalde hem vrijwel altijd in de MCD. Groot big tasty menu + een mckroket en 6 kipnuggets met vette saus. Das nog eens een maaltijd. meer dan 2000 caloriën in één keer voor 10 euro.
Maarja er is nog hoop: http://www.bigtastymoetterug.nl/
En die Quarterpounder, die heeft toch ook 1 plak dik vlees met wat groenten en vast en zeker dezelfde saus. Dan heb je toch een Big Tasty zonder Bacon. Of mis ik weer wat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker weten, ten eerste is deze een stuk groter dan bijvoorbeeld de big mac. Ook is hij een stuk vetter en lekkerder, terwijl ze maar 65 cent verschilden.
De big mac is bijvoorbeeld 525 caloriën en de Big Tasty was 910. Dit proef je gewoon in de overheerlijke smaak, het smaakvolle dikke stuk vlees, de bacon op de onderkant en de ongelofelijke saus.Ik mis de tasty enorm, ik haalde hem vrijwel altijd in de MCD. Groot big tasty menu + een mckroket en 6 kipnuggets met vette saus. Das nog eens een maaltijd. meer dan 2000 caloriën in één keer voor 10 euro.
Maarja er is nog hoop: http://www.bigtastymoetterug.nl/
Komt bij mij een beetje p hetzelfde neer helaasquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis hem voor geen meter! Het was de enige hamburger die ik lekker vond en dus mijn enige reden om McD zo nu en dan aan te doen en nu is er geen enkele reden meer om naar McDonalds te gaan. Veel gezonder
Nauwelijks nog naar de MacDonalds geweest sinds ze geen kroontje meer op je hoofd zette als je jarig was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij begrijpt het, er zit wezenlijk verschil in. Mensen die dat niet weten hebben nooit meer dan één burger gegeten daar.
Andere saus, andere saladesamenstelling, geen bacon en veel kleinerquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Adames het volgende:
[..]
En die Quarterpounder, die heeft toch ook 1 plak dik vlees met wat groenten en vast en zeker dezelfde saus. Dan heb je toch een Big Tasty zonder Bacon. Of mis ik weer wat.
Daar heb ik wel een handige tip voor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
De smaak kan ik nooit meer opnieuw beleven en die saus ziet ook niet op een andere burger
De 1955 burger is ook wel geefbaar, maar het haalt het gewoon niet bij de 1955.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Andere saus, andere saladesamenstelling, geen bacon en veel kleiner
Hij is oké,quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De 1955 burger is ook wel geefbaar, maar het haalt het gewoon niet bij de 1955.
Ik zal je missen Big Tasty.
Tja, wat is het alternatief?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is oké,
maar ik ga er niet voor naar de mcdonalds...
Ik ga voor de vette hap gewoon voor de kebabzaakquote:
Haha. Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een handige tip voor.
Koop een princess friteuse van 29,95.
Koop 3 liter frituurvet.
Koop bij de makro ofzo een doos of 5 horeca kroketten. (Dus in totaal zo'n 300 kroketten)
Bak de kroketten in de hete olie gedurende een minuut of 6 (bak er niet meer dan 4 tegelijk)
Gooi de kroketten weg.
Laat het vet afkoelen.
Onder de friteuse heb je nu een dikke laag drab van verbrand paneermeel en kroketleksels. Schep deze onderste laag eruit.
Voila: je bigtastysaus!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |