Yay, gratis een menu van het goedkoopste voer ter wereld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je. Mooi dat jij er bij mag zijn.
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Misschien wel inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.
Wellicht stel je teveel eisen dan. Het is allemaal best goed geregeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.
Zo'n Big Tasty menu is helaas niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yay, gratis een menu van het goedkoopste voer ter wereld.
Als beloning voor werken op tyfus tijden.
Het is schering en inslag tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
Alweer: Ongeluk op A1 na achtervolging politie
Heb je die jankbal ook weer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
McDonalds. Zelfs als puber voelde ik mij te goed voor dat bedrijf.
Het lijkt me dat je zoiets vooraf gewoon kan overeenkomen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mijn weten krijg je geen vergoeding voor de kleding die je zelf moet kopen en wassen. Maar ik kan er zo gauw niets over vinden, het is iets wat ik heb gehoord.
Het is vast de schuld van de PvdAquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is schering en inslag tegenwoordig.
Snap ik, maar je zou er wel leuke kennismakingen aan overhouden denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad.![]()
Het is wel een drempel.
McDonald's is lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.
Je hebt vast nog wel een last-minute belangrijk dingetje te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je zaterdag huilen als ik gemene dingen zeg over banken?
Goed voor het bedrijf ja. Heerlijk lage lonen en mensen werken zich uit de naad op voedsel dat het slechtst denkbare is voor de klanten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht stel je teveel eisen dan. Het is allemaal best goed geregeld.
Oh dat vind ik ook belangrijk maar dat moet ook een beetje aan je leeftijd liggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.
Ik barst inderdaad in tranen uit wanneer ik daar heb gegeten, omdat het zo ranzig isquote:
Deze werknemers hebben het er niet over:quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je zoiets vooraf gewoon kan overeenkomen.
Voor de gemoedsrust moet je het dan vergelijken met het gemiddelde werk buiten het westen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed voor het bedrijf ja. Heerlijk lage lonen en mensen werken zich uit de naad op voedsel dat het slechtst denkbare is voor de klanten.
Ik moet mijn sollicitatieformulier nog bij AH inleverenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
McDonalds. Zelfs als puber voelde ik mij te goed voor dat bedrijf.
Baas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet mijn sollicitatieformulier nog bij AH inleveren
Dat is tenminste een bedrijf met enige klasse.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik barst inderdaad in tranen uit wanneer ik daar heb gegeten, omdat het zo ranzig is
Herkenbaar voor jou, uiteraard. Alleen barst jij in tranen uit omdat je weer een pondje bent aangekomen, of niet wijffie?
Arme jonge.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vinger in de strot en gaan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |