Werkelijk?quote:
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, we kunnen vervolgens met talloze andere landen vergelijken waar volwassen het nog vele malen erger hebben.
Maar ik vind de arbeidsmarkt in de VS ook niet ideaal, als je het wilt weten.
Zou tof zijn inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef waht het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd zul je nog niet veel beter weten. Na vrijwel alle inspanning krijg je dan voldoening.
Zelfbeeld heb je in theorie zelf in de hand natuurlijk.
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?quote:
Hoi, nee ik ben er niet bijquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Tyf op zuiplap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
Ik vermoed dat EG protestant is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?
Jij hebt lef.
Bij mijn weten krijg je geen vergoeding voor de kleding die je zelf moet kopen en wassen. Maar ik kan er zo gauw niets over vinden, het is iets wat ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef betyar het volgende:
[..]
De vergoeding of het zelf laten kopen van bedrijfskleding?
Ga je zaterdag huilen als ik gemene dingen zeg over banken?quote:
Yay, gratis een menu van het goedkoopste voer ter wereld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je. Mooi dat jij er bij mag zijn.
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Misschien wel inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.
Wellicht stel je teveel eisen dan. Het is allemaal best goed geregeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |