Wiens vrouw zei dat ook vannacht.quote:
Was jij vannacht misschien het vrouwtje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht.
Van Dion Grauss?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht.
Ja heb de hele avond huilend op bed dr. Phil gekeken met vet voedsel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Sayex het volgende:
[..]
Was jij vannacht misschien het vrouwtje?
Moet zeggen, goede comebackquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja heb de hele avond huilend op bed dr. Phil gekeken met vet voedsel.
Touchéquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja heb de hele avond huilend op bed dr. Phil gekeken met vet voedsel.
Vrouwenhaterquote:
Neen als je vriending vreemd gaat zijn iraanse praktijken gerechtvaardigd.quote:
O o o.quote:
Eensquote:
Technisch gezien 12 oktober.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef Picchia het volgende:
Eergisteren of iets zaten we nog op 2500.
Narcist? Mc donaldsmedewerker (want daar mag je best trots op zijn)?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
Maar de vraag is: de beste wat? Parelvisser? Kok? Beddenopmaker?
Vreselijke reclame vind ik dat voor iets dat alleen maar een rotbaantje kan zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Sayex het volgende:
[..]
Narcist? Mc donaldsmedewerker (want daar mag je best trots op zijn)?
Zulke kommer en kwel is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreselijke reclame vind ik dat voor iets dat alleen maar een rotbaantje kan zijn.
Acht uur of langer in de frituurstank staan en mensen ongezonde rotzooi verkopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Zulke kommer en kwel is het nou ook weer niet.
Bij de McDonalds is dat minder erg dan in de gemiddelde snackbar, zoals de keuken doet vermoeden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Acht uur of langer in de frituurstank staan en mensen ongezonde rotzooi verkopen.
In de gemiddelde snackbar heb je geen mallotige bedrijfscultuur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Bij de McDonalds is dat minder erg dan in de gemiddelde snackbar, zoals de keuken doet vermoeden.
die mallotige bedrijfscultuur is wel goed voor miljarden per jaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
In de gemiddelde snackbar heb je geen mallotige bedrijfscultuur.
In welk opzicht mallotig?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een nogal optimistische kijk op de gemiddelde bedrijfscultuur van de Chinezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen altijd zo beheerst over en zijn gewoon veel minder extravert dan bijvoorbeeld Amerikanen die luidkeels en met bombarie zullen verklaren over het onrecht dat hen wordt aangedaan (terecht of onterecht). Dat soort subtiele verschillen worden nog wel eens uit het oog verloren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een nogal optimistische kijk op de gemiddelde bedrijfscultuur van de Chinezen.
Jawel hoor. Kort scherenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef Picchia het volgende:
Mijn haar is nu iets van 3cm. Daar kan je echt niks mee.
Hoofdhaar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef Picchia het volgende:
Mijn haar is nu iets van 3cm. Daar kan je echt niks mee.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:
Weer een held ten onderquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
Berluska is de meerderheid in het parlement kwijt
Puik nieuws.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
Berluska is de meerderheid in het parlement kwijt
Held? Die man heeft Italië de vernieling in geholpen en dat gaat ons straks geld kosten.quote:
Die happy snappy cultuur die medewerkers en klanten wil laten geloven dat het bedrijf heel vrolijk is en dat het een voorrecht is er te mogen eten of werken.quote:
Jaa politiek gezien is het een boef.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Held? Die man heeft Italië de vernieling in geholpen en dat gaat ons straks geld kosten.
Zie ook #berlusconi trouwens.
Ach, ook al heb je gelijk, ik irriteer me veel meer aan dat eeuwige zwartkijken. Dan maar wat oppervlakkig optimisme erbij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die happy snappy cultuur die medewerkers en klanten wil laten geloven dat het bedrijf heel vrolijk is en dat het een voorrecht is er te mogen eten of werken.
De meeste bedrijfskleding moet je overigens zelf kopen en wassen, dus erg ver gaat het onthaal van de zaak niet.
Zwartkijken waar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:28 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, ook al heb je gelijk, ik irriteer me veel meer aan dat eeuwige zwartkijken. Dan maar wat oppervlakkig optimisme erbij.
Niet van jou, maar van de maatschappij als geheel.quote:
Dat valt toch wel mee? Zelf word ik niet vrolijk van opgelegde opgewektheid. Zoals dat kijkcijferkanon Ik hou van Holland, ik word daar eerder depri van. Lach of ik schiet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Niet van jou, maar van de maatschappij als geheel.
Mijn broer werkte bij de universiteit, maar daar moest hij ook telkens betalen om te kunnen parkeren. Binnen een jaar was hij naar de volgende baan.quote:
Daar heb je een punt, maar goed dan nog vind ik niet dat de werknemers van McDonalds elke dag door een hel moeten gaan. Het ergste waar ze mee te maken krijgen zullen onbeschofte klanten zijn. En tja, daar komen we nooit vanaf ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Zelf word ik niet vrolijk van opgelegde opgewektheid. Zoals dat kijkcijferkanon Ik hou van Holland, ik word daar eerder depri van. Lach of ik schiet.
Ongetwijfeld zijn er slechtere banen. En ja, in de horeca krijg je niet zelden met hufters te maken. Maar dat geldt voor elke service-verlenend beroep, dat heeft weer niets met de aard van het bedrijf te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:33 schreef waht het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar goed dan nog vind ik niet dat de werknemers van McDonalds elke dag door een hel moeten gaan. Het ergste waar ze mee te maken krijgen zullen onbeschofte klanten zijn. En tja, daar komen we nooit vanaf ben ik bang.
Waar hoor/lees je dat? Bij mij gaat het over Berlusconi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Sayex het volgende:
Mauro mag voorlopig in nederland blijven
De hel is natuurlijk zelfbeeld en voldoening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:33 schreef waht het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar goed dan nog vind ik niet dat de werknemers van McDonalds elke dag door een hel moeten gaan. Het ergste waar ze mee te maken krijgen zullen onbeschofte klanten zijn. En tja, daar komen we nooit vanaf ben ik bang.
in afwachting van studievisum welliswaar. Nu.nlquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hoor/lees je dat? Bij mij gaat het over Berlusconi.
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Sayex het volgende:
Mauro mag voorlopig in nederland blijven
Doorgaans zijn ze ook tijdelijk. Ik zie althans zelden oudere werknemers bij dergelijke bedrijven. Uitgezonderd de hogere functies. Maar ik vind het dus niet nodig om zo negatief te doen over die banen. Het salaris wordt bovendien niet eenzijdig door het bedrijf opgelegd, als je dat dacht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn er slechtere banen. En ja, in de horeca krijg je niet zelden met hufters te maken. Maar dat geldt voor elke service-verlenend beroep, dat heeft weer niets met de aard van het bedrijf te maken.
Ach, baantjes bij McDonals of de AH zie ik toch voornamelijk als tijdelijk en bijverdienste - in Nederland althans. Het lijkt me vreselijk ervan afhankelijk te zijn.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.
Ja, het is allemaal de schuld van de PvdAquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.
Dat gaat hij nooit redden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Sayex het volgende:
[..]
in afwachting van studievisum welliswaar. Nu.nl
Ranzige Sjaak zegt dat je je bek moet houden.quote:
Op jonge leeftijd zul je nog niet veel beter weten. Na vrijwel alle inspanning krijg je dan voldoening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De hel is natuurlijk zelfbeeld en voldoening.
Totaal afwezig bij die baantjes.
In de VS zijn veel volwassenen wel aangewezen op dit soort minderwaardige banen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef waht het volgende:
[..]
Doorgaans zijn ze ook tijdelijk. Ik zie althans zelden oudere werknemers bij dergelijke bedrijven. Uitgezonderd de hogere functies. Maar ik vind het dus niet nodig om zo negatief te doen over die banen. Het salaris wordt bovendien niet eenzijdig door het bedrijf opgelegd, als je dat dacht.
Noem jij je mannelijkheid ranzige sjaak? Kicken vrouwen daar op?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ranzige Sjaak zegt dat je je bek moet houden.
Tja, we kunnen vervolgens met talloze andere landen vergelijken waar volwassen het nog vele malen erger hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
In de VS zijn veel volwassenen wel aangewezen op dit soort minderwaardige banen.
Moet ik mijn mannelijkheid naar jou vernoemen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef Sayex het volgende:
[..]
Noe mij je mannelijkheid ranzige sjaak? Kicken vrouwen daar op?
Mag dat? Daar krijg je toch een vergoeding voor?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
De meeste bedrijfskleding moet je overigens zelf kopen en wassen, dus erg ver gaat het onthaal van de zaak niet.
Typo, sletje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik mijn mannelijkheid naar jou vernoemen?
Vreemd mannetje.
Bij mijn weten niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag dat? Daar krijg je toch een vergoeding voor?
Werkelijk?quote:
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, we kunnen vervolgens met talloze andere landen vergelijken waar volwassen het nog vele malen erger hebben.
Maar ik vind de arbeidsmarkt in de VS ook niet ideaal, als je het wilt weten.
Zou tof zijn inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef waht het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd zul je nog niet veel beter weten. Na vrijwel alle inspanning krijg je dan voldoening.
Zelfbeeld heb je in theorie zelf in de hand natuurlijk.
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?quote:
Hoi, nee ik ben er niet bijquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Tyf op zuiplap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
Ik vermoed dat EG protestant is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?
Jij hebt lef.
Bij mijn weten krijg je geen vergoeding voor de kleding die je zelf moet kopen en wassen. Maar ik kan er zo gauw niets over vinden, het is iets wat ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef betyar het volgende:
[..]
De vergoeding of het zelf laten kopen van bedrijfskleding?
Ga je zaterdag huilen als ik gemene dingen zeg over banken?quote:
Yay, gratis een menu van het goedkoopste voer ter wereld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je. Mooi dat jij er bij mag zijn.
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
Als die z'n best doet, of als hij op tijden komt dat anderen vaak niet willen, kan die kiezen uit een gratis menu
Misschien wel inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best leuk vinden.
Wellicht stel je teveel eisen dan. Het is allemaal best goed geregeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige bedrijf waar je wordt gestraft voor het draaien van onregelmatige uren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |