Hmm, dat is niet goed om mensen die gevangen zijn genomen om te martelen zodat zij meer informatie geven. Als men gaat martelen, ben je geen zelf geen haar beter namelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef DJQ het volgende:
Dit is mijn stelling
Bij concrete terroristische dreigingen is martelen geoorloofd
Ik zou graag voor en tegenargumenten ontvangen!
Gr Dolf!
Jij bent de enige die ingaat op de stelling, als 'normaal' wordt gedefinieerd als het gedrag van de meerderheid. Dan ben jij hier degene die niet normaal doetquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Kan je ook even normaal reageren?
Ik vind het ook behoorlijk vervelend dat er kinderen op zo'n manier aandacht willen krijgen, diep triest is dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef Sayex het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ingaat op de stelling, als 'normaal' wordt gedefinieerd als het gedrag van de meerderheid. Dan ben jij hier degene die niet normaal doet
Misschien is het wel beter als de TS zelf na denkt over zijn stelling. Ipv alles voorgekauwt te krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:02 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik vind het ook behoorlijk vervelend dat er kinderen op zo'n manier aandacht willen krijgen, diep triest is dat.
Maar even on-topic, mensen martelen is gewoon wreed en dat moet men niet doen namelijk.
Dat is onmenselijk en niet mens waardig met elkaar omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |