Doorgaans zijn ze ook tijdelijk. Ik zie althans zelden oudere werknemers bij dergelijke bedrijven. Uitgezonderd de hogere functies. Maar ik vind het dus niet nodig om zo negatief te doen over die banen. Het salaris wordt bovendien niet eenzijdig door het bedrijf opgelegd, als je dat dacht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn er slechtere banen. En ja, in de horeca krijg je niet zelden met hufters te maken. Maar dat geldt voor elke service-verlenend beroep, dat heeft weer niets met de aard van het bedrijf te maken.
Ach, baantjes bij McDonals of de AH zie ik toch voornamelijk als tijdelijk en bijverdienste - in Nederland althans. Het lijkt me vreselijk ervan afhankelijk te zijn.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.
Ja, het is allemaal de schuld van de PvdAquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Balen man. Daar ga ik vanavond effe flink over mopperen met dikke Willem en ranzige Sjaak in de buurtkroeg.
Dat gaat hij nooit redden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Sayex het volgende:
[..]
in afwachting van studievisum welliswaar. Nu.nl
Ranzige Sjaak zegt dat je je bek moet houden.quote:
Op jonge leeftijd zul je nog niet veel beter weten. Na vrijwel alle inspanning krijg je dan voldoening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De hel is natuurlijk zelfbeeld en voldoening.
Totaal afwezig bij die baantjes.
In de VS zijn veel volwassenen wel aangewezen op dit soort minderwaardige banen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef waht het volgende:
[..]
Doorgaans zijn ze ook tijdelijk. Ik zie althans zelden oudere werknemers bij dergelijke bedrijven. Uitgezonderd de hogere functies. Maar ik vind het dus niet nodig om zo negatief te doen over die banen. Het salaris wordt bovendien niet eenzijdig door het bedrijf opgelegd, als je dat dacht.
Noem jij je mannelijkheid ranzige sjaak? Kicken vrouwen daar op?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ranzige Sjaak zegt dat je je bek moet houden.
Tja, we kunnen vervolgens met talloze andere landen vergelijken waar volwassen het nog vele malen erger hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
In de VS zijn veel volwassenen wel aangewezen op dit soort minderwaardige banen.
Moet ik mijn mannelijkheid naar jou vernoemen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef Sayex het volgende:
[..]
Noe mij je mannelijkheid ranzige sjaak? Kicken vrouwen daar op?
Mag dat? Daar krijg je toch een vergoeding voor?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
De meeste bedrijfskleding moet je overigens zelf kopen en wassen, dus erg ver gaat het onthaal van de zaak niet.
Typo, sletje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik mijn mannelijkheid naar jou vernoemen?
Vreemd mannetje.
Bij mijn weten niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag dat? Daar krijg je toch een vergoeding voor?
Werkelijk?quote:
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, we kunnen vervolgens met talloze andere landen vergelijken waar volwassen het nog vele malen erger hebben.
Maar ik vind de arbeidsmarkt in de VS ook niet ideaal, als je het wilt weten.
Zou tof zijn inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef waht het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd zul je nog niet veel beter weten. Na vrijwel alle inspanning krijg je dan voldoening.
Zelfbeeld heb je in theorie zelf in de hand natuurlijk.
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind persoonlijk het prestige van een baan of bedrijf ook wel belangrijk eerlijk gezegd.
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?quote:
Hoi, nee ik ben er niet bijquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi EG
Kom je ook naar de meet zaterdag?
Tyf op zuiplap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is ie weer hoor, die huilebalk.
Een vriend van me werkt al een jaar met een lach daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het ging me specifiek om McDonalds, wezenloos werk dat de mensheid geen goed doet, en toch jezelf presenteren als fris en jolig bedrijf.
Ik vermoed dat EG protestant is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd een katholiek willen ontmoeten?
Jij hebt lef.
Bij mijn weten krijg je geen vergoeding voor de kleding die je zelf moet kopen en wassen. Maar ik kan er zo gauw niets over vinden, het is iets wat ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef betyar het volgende:
[..]
De vergoeding of het zelf laten kopen van bedrijfskleding?
Ga je zaterdag huilen als ik gemene dingen zeg over banken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |