Vreselijke reclame vind ik dat voor iets dat alleen maar een rotbaantje kan zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Sayex het volgende:
[..]
Narcist? Mc donaldsmedewerker (want daar mag je best trots op zijn)?
Zulke kommer en kwel is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreselijke reclame vind ik dat voor iets dat alleen maar een rotbaantje kan zijn.
Acht uur of langer in de frituurstank staan en mensen ongezonde rotzooi verkopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Zulke kommer en kwel is het nou ook weer niet.
Bij de McDonalds is dat minder erg dan in de gemiddelde snackbar, zoals de keuken doet vermoeden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Acht uur of langer in de frituurstank staan en mensen ongezonde rotzooi verkopen.
In de gemiddelde snackbar heb je geen mallotige bedrijfscultuur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Bij de McDonalds is dat minder erg dan in de gemiddelde snackbar, zoals de keuken doet vermoeden.
die mallotige bedrijfscultuur is wel goed voor miljarden per jaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
In de gemiddelde snackbar heb je geen mallotige bedrijfscultuur.
In welk opzicht mallotig?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een nogal optimistische kijk op de gemiddelde bedrijfscultuur van de Chinezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen altijd zo beheerst over en zijn gewoon veel minder extravert dan bijvoorbeeld Amerikanen die luidkeels en met bombarie zullen verklaren over het onrecht dat hen wordt aangedaan (terecht of onterecht). Dat soort subtiele verschillen worden nog wel eens uit het oog verloren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een nogal optimistische kijk op de gemiddelde bedrijfscultuur van de Chinezen.
Jawel hoor. Kort scherenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef Picchia het volgende:
Mijn haar is nu iets van 3cm. Daar kan je echt niks mee.
Hoofdhaar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef Picchia het volgende:
Mijn haar is nu iets van 3cm. Daar kan je echt niks mee.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:
Weer een held ten onderquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
Berluska is de meerderheid in het parlement kwijt
Puik nieuws.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
Berluska is de meerderheid in het parlement kwijt
Held? Die man heeft Italië de vernieling in geholpen en dat gaat ons straks geld kosten.quote:
Die happy snappy cultuur die medewerkers en klanten wil laten geloven dat het bedrijf heel vrolijk is en dat het een voorrecht is er te mogen eten of werken.quote:
Jaa politiek gezien is het een boef.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Held? Die man heeft Italië de vernieling in geholpen en dat gaat ons straks geld kosten.
Zie ook #berlusconi trouwens.
Ach, ook al heb je gelijk, ik irriteer me veel meer aan dat eeuwige zwartkijken. Dan maar wat oppervlakkig optimisme erbij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die happy snappy cultuur die medewerkers en klanten wil laten geloven dat het bedrijf heel vrolijk is en dat het een voorrecht is er te mogen eten of werken.
De meeste bedrijfskleding moet je overigens zelf kopen en wassen, dus erg ver gaat het onthaal van de zaak niet.
Zwartkijken waar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:28 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, ook al heb je gelijk, ik irriteer me veel meer aan dat eeuwige zwartkijken. Dan maar wat oppervlakkig optimisme erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |