Afrika? Broodje Antilope speciaal?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet nodig, de laatste keer dat ik MacDonalds heb gehad staat me toch al niet meer bij, volgens mij is dat al meer dan een jaar geleden in Afrika als last option.
stage lopen bij de AH? wat voor studie is dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb er wel zin in. Sowieso moet ik volgende week stage lopen. Het liefst een bedrijf dat me betaald
Je moet volgende week stage lopen maar je weet nog niet eens of je geld krijgt of wat voor bedrijf het is?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb er wel zin in. Sowieso moet ik volgende week stage lopen. Het liefst een bedrijf dat me betaald
Ga gewoon. In het echt is iedereen behalve ik vast heel gezellig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, genoeg leuke mensen hier. De meerderheid. Neemt niet weg dat er ook vage types zijn, die ik liever niet wil zien of ontmoeten. Namen zal ik maar niet noemen, dat ligt haast voor de hand.
Succes, Robin. Ik hoop dat je het naar de zin krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Heb wel Antilope gehad bij een Afrikaner gezin daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afrika? Broodje Antilope speciaal?
Jij zocht toch ook nog werk?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Succes, Robin. Ik hoop dat je het naar de zin krijgt.![]()
Goed bedrijf trouwens.
Haha, binnenkort kan je gewoon elk stopteken van de politie negeren omdat ze je wettelijk toch niet meer mogen achtervolgen, dankzij Henk & Ingrid die het veel te gevaarlijk vinden worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
Alweer: Ongeluk op A1 na achtervolging politie
Dan was het geen fastfood. Dat maakt het al gezonder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb wel Antilope gehad bij een Afrikaner gezin daar.
Maar nee, alles dezelfde meuk als hier, alleen nog langzamer omdat er Afrikanen werken.
Uhu. Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid hequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet volgende week stage lopen maar je weet nog niet eens of je geld krijgt of wat voor bedrijf het is?
Dat MBO is echt een ramp.
Onderwijs is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu. Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid he![]()
Het is inderdaad een ramp. Ik heb niet eens wat geleerd en nu moet ik voor 2 maanden stage gaan lopen
ja laten we allemaal stoppen, daar worden we slimmer van :pquote:
Nee, EG. Het is niet slecht.quote:
Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid maar je weet nog niks en je moet volgende week beginnen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu. Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid he![]()
Het is inderdaad een ramp. Ik heb niet eens wat geleerd en nu moet ik voor 2 maanden stage gaan lopen
Nee, het onderwijs danig verbeteren en het beter op de praktijk aan te laten sluiten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef Sayex het volgende:
[..]
ja laten we allemaal stoppen, daar worden we slimmer van :p
Gelukkig weet ik veel van het onderwerp af, maar er zijn ook mensen die er zonder voorkennis komen.quote:
Het kan echt veel beter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, EG. Het is niet slecht.
Het kan beter.
Dat is waar, maar het is wel een nadeel dat je geen lawsuits kan starten om te hete koffie dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dan was het geen fastfood. Dat maakt het al gezonder.
hmmn vond mijn idee beter, maar ja. vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het onderwijs danig verbeteren en het beter op de praktijk aan te laten sluiten.
Domme vraag, koffie halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat moeten die in hemelsnaam bij een IT-gerelateerde stage doen?
Tja, ik vind het sowieso erg raar dat je nu al een stage krijgt... Aan de andere kant is het ook weer niet verkeerd om kennis te maken met de werkvloer. Tja, het is ook niet eenvoudig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik veel van het onderwerp af, maar er zijn ook mensen die er zonder voorkennis komen.
Wat moeten die in hemelsnaam bij een IT-gerelateerde stage doen?
Waarom de enige dagtaak van IT'ers uitbesteden aan een stagiaire, dan doen ze helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Domme vraag, koffie halen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |