En je drinkt blikken bier in de trein.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen Havo en kijk alleen maar publieke omroep
PowNed zit ook op de PO.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef waht het volgende:
[..]
En je drinkt blikken bier in de trein.
Conclusie: je bent uniek.
Ook met de hogere.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is wel gebleken met de lagere sociale klassen.
Ja want die studenten uit Groningen waarmee ik om de week in de trein zit drinken allemaal theequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef waht het volgende:
[..]
En je drinkt blikken bier in de trein.
Conclusie: je bent uniek.
Groepsdruk hè. Dan zou ik ook meezuipen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want die studenten uit Groningen waarmee ik om de week in de trein zit drinken allemaal thee
De balans mag wel weer aangepast worden, iets minder macht naar de lagere sociale klassen. Beginnend met de vakbonden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ook met de hogere.
Dus daarom moet men vele balansen en controle mechanismen in het systeem hanteren.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan dus weer niet. Nou ja, heel soms, per ongeluk.
Onguur is misschien niet het goede woord, maar met sommigen mensen wil ik gewoon geen kennis maken. Wel jammer voor die mensen van wie het leuk zou zijn om ze irl te ontmoeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongure types zie ik hier niet, hooguit wat ruwe bolstersEn je weet dat mensen irl vaak heel anders zijn.
Niet perse. Maar het zijn de types die ik meestal niet zo mag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, zat slimme mensen die even simpel vermaak willen volgen. Hoeven niet persé VVD'ers te zijn, he
Dan ben een een Mens. Met hoofdletter dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen Havo en kijk alleen maar publieke omroep
Mauro als belangrijkste nieuwsitemquote:Dit is het ANP nieuws van 17:00. pingdingpingping Mauro mag blijven. De Tweede Kamer ...
Ja, ze zien mij als hipster met m'n MacBook Air bier drinken en dan willen ze zoals mij zijn en dan gaan ze het ook doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef waht het volgende:
[..]
Groepsdruk hè. Dan zou ik ook meezuipen.
De hele afgelopen duizenden jaren hebben in het teken gestaan van de toplaag die het volk heeft uitgebuit en enorme armoede en onderdrukking voor het volk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De balans mag wel weer aangepast worden, iets minder macht naar de lagere sociale klassen. Beginnend met de vakbonden.
Kun je begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef Cerbie het volgende:
De reden dat Europa niet meer in oorlog is geweest sinds WO2 is te danken aan de lagere sociale klassen.
Ik moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |