Dat is zeker waar....Als ik zie wat voor volk er vaak van een huis, tuin en keuken uni komen, dan springen de tranen vaak in mijn ogen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:10 schreef waht het volgende:
[..]
Binnen het WO zijn dan ook grote verschillen. Zowel tussen studies als tussen personen.
Wat voor beroep doet die eigenlijk? Dat huis is niet slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet het een of ander, maar ons DS4 is wat mij betreft nog steeds een academicus van niveau. Ondanks het feit dat hij de discussie met mij ontloopt.
Hij is ondernemer in allerlei bedrijfjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor beroep doet die eigenlijk? Dat huis is niet slecht.
Mijn ervaring is dat de meesten wel niveau hebben maar om wat voor reden liever een beetje dollen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is zeker waar....Als ik zie wat voor volk er vaak van een huis, tuin en keuken uni komen, dan springen de tranen vaak in mijn ogen.
Oh, vandaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is ondernemer in allerlei bedrijfjes.![]()
Hij heeft straks een heel mooi huis. . Smaak heeft hij zeker. Stijl en niveau.
Dat zijn zo van die niet zo serieuze Veronica VVD-types, die vrijdag avond massaal naar de Voice of Holland kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:16 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meesten wel niveau hebben maar om wat voor reden liever een beetje dollen.
Doe ik zelf ook graag overigens.
Och, zat slimme mensen die even simpel vermaak willen volgen. Hoeven niet persé VVD'ers te zijn, hequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn zo van die niet zo serieuze Veronica VVD-types, die vrijdag avond massaal naar de Voice of Holland kijken![]()
Als die trend zo doorgaat kijken ze niet meer naar de VPRO maar naar Oh oh Cherso.
Ongure types zie ik hier niet, hooguit wat ruwe bolstersquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, genoeg leuke mensen hier. De meerderheid. Neemt niet weg dat er ook vage/ongure types zijn, die ik liever niet wil zien of ontmoeten. Namen zal ik maar niet noemen, dat ligt haast voor de hand.
Het is altijd een beetje jammer dat je eigen weloverwogen stem net zoveel waard is als die van hurr-durr-henk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Pret mag, maar je moet je ook ontwikkelen.
Anders kunnen we de democratie en rechtsstaat opdoeken.
quote:
Een beetje niveau mag toch ook wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef Picchia het volgende:
Stel je voor dat iemand pret heeft. Dat zoiets kan in Nederland.
Ik heb alleen Havo en kijk alleen maar publieke omroepquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn zo van die niet zo serieuze Veronica VVD-types, die vrijdag avond massaal naar de Voice of Holland kijken![]()
Als die trend zo doorgaat kijken ze niet meer naar de VPRO maar naar Oh oh Cherso.
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Pret mag, maar je moet je ook ontwikkelen.
Anders kunnen we de democratie en rechtsstaat opdoeken.
Maar alleen hoogopgeleiden die stemmen is ook ongewenst want uiteindelijk is de kans groot dat men dingen beslist op eigenbelang.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje jammer dat je eigen weloverwogen stem net zoveel waard is als die van hurr-durr-henk.
+1 niveauquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen Havo en kijk alleen maar publieke omroep
Diploma is vaak ook overrated.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel gebleken met de lagere sociale klassen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef De_Nuance het volgende:
Macht corrumpeert , ook in groepsverband.
En je drinkt blikken bier in de trein.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
PowNed zit ook op de PO.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef waht het volgende:
[..]
En je drinkt blikken bier in de trein.
Conclusie: je bent uniek.
Ook met de hogere.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is wel gebleken met de lagere sociale klassen.
Ja want die studenten uit Groningen waarmee ik om de week in de trein zit drinken allemaal theequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef waht het volgende:
[..]
En je drinkt blikken bier in de trein.
Conclusie: je bent uniek.
Groepsdruk hè. Dan zou ik ook meezuipen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want die studenten uit Groningen waarmee ik om de week in de trein zit drinken allemaal thee
De balans mag wel weer aangepast worden, iets minder macht naar de lagere sociale klassen. Beginnend met de vakbonden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ook met de hogere.
Dus daarom moet men vele balansen en controle mechanismen in het systeem hanteren.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan dus weer niet. Nou ja, heel soms, per ongeluk.
Onguur is misschien niet het goede woord, maar met sommigen mensen wil ik gewoon geen kennis maken. Wel jammer voor die mensen van wie het leuk zou zijn om ze irl te ontmoeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongure types zie ik hier niet, hooguit wat ruwe bolstersEn je weet dat mensen irl vaak heel anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |