SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
Link naar OP.![]()
Interessant. Kan me niet voorstellen dat je 'helemaal niet' zal groeien, maar is er nooit onderzoek gedaan naar de effecten hiervan?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef boskameel het volgende:
Als je niet genoeg kcal eet, groei je dan gewoonweg helemaal niet?![]()
vind ik ook wel interessant om te weten. afaik is het kcal in vs kcal uit. krijg je meer binnen kom je aan krijg je minder binnen val je af. Afhankelijk van het type voedingsstoffen zal dit verschillen opleveren in vet% / spiermassa. Maar zeker weten doe ik dit niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessant. Kan me niet voorstellen dat je 'helemaal niet' zal groeien, maar is er nooit onderzoek gedaan naar de effecten hiervan?
Ik probeer nu zo clean mogelijk te bulken door 200 / 300 boven onderhoud te zitten en dat werkt vooralsnog goed. DonÞt change a winning formula hehehe.na na na na na na na Badjasman!![]()
zieke TT
wat zijn we weer fucking hardcore met z'n allen
zweet aan het ijzer, kots op de grond, bloed aan de muur jatog![]()
Ik gebruik nu nieuwe creatine, massappeal van WIN, echt heeeel nice.
http://www.winworldwidebv.nl/SC_Product.aspx?Itemcode=131032SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mooiboy foto haha.Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
BaasBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Abs groeien zeker wel, ook al eet je te weinig..quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessant. Kan me niet voorstellen dat je 'helemaal niet' zal groeien, maar is er nooit onderzoek gedaan naar de effecten hiervan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik vroeg me af wat er waar is van de bewering dat sommige voedingsmiddelen (zoals broccoli, bloemkool, avocado) een anti-oestrogene werking hebben. En als dat waar is, zijn die effecten dan groot genoeg om er iets mee te doen? En zijn er dan ook andere voedingsmiddelen die de hormonale balans positief beinvloeden (voor BB doeleinden)?![]()
Goeie chest, forearms lopen wel wat achter.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Abs groeien zeker wel, ook al eet je te weinig..
[ afbeelding ]I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik gebruik nu nieuwe creatine, massappeal van WIN, echt heeeel nice.
http://www.winworldwidebv.nl/SC_Product.aspx?Itemcode=131032Bedankt dat je je boxershort even wat naar beneden hebt getrokken voor die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mooiboy foto haha.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Helpt creatine trouwens echt zo goed? Ervaringsdeskundigen hier?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Vorig topic nog een uitgebreide ervaring van Panzerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:44 schreef Jac0bus het volgende:
Helpt creatine trouwens echt zo goed? Ervaringsdeskundigen hier?
Ik ga volgende week ook voor het eerst beginnen, ben benieuwd.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
ff teruglezen dan, had ik gemist.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
mijn creatine cycle begint over een weekje weer. gebruik Creature van Beast. maar volgende batch wss halen bij bulkpowders ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Vorig topic nog een uitgebreide ervaring van Panzer
Ik ga volgende week ook voor het eerst beginnen, ben benieuwd.
iemand ervaring met de verzendtijd van bulkpowders?na na na na na na na Badjasman!![]()
Ik heb daar 22 okt 15kg scotish oaths besteld, de 26ste had ik t binnen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mijn creatine cycle begint over een weekje weer. gebruik Creature van Beast. maar volgende batch wss halen bij bulkpowders ofzo.
iemand ervaring met de verzendtijd van bulkpowders?
Vond het echt bizar snel.![]()
Hij probeert Zyzz na te doenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bedankt dat je je boxershort even wat naar beneden hebt getrokken voor die foto.![]()
![]()
Onderscheid maken vetmassa of spiermassa, wat bedoel je met groeien.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef boskameel het volgende:
Als je niet genoeg kcal eet, groei je dan gewoonweg helemaal niet?
Vetmassa zet je sowieso niet aan: dat is reserveenergie voor als je lichaam teveel energie opneemt uit voedsel, wat dus niet het geval is bij je vraag. Als jij minder kcal eet dan dat je lichaam nodig heeft, is het onmogelijk om vet aan te zetten. Als jij elke dag 1000 kcal aan witte suiker eet en verder niets, dan val je vet (en zeker ook spier) af (en voel je je klote vanwege de insuline responsie).
Spiermassa kún je eventueel aanzetten als je genoeg eiwitten binnen krijgt en je lichaam extra energie haalt uit je opgeslagen vetreserves. Dit laatste is een catabool proces, terwijl spiermassa aanzetten een anabool proces is, daarom is dit lastig omdat je exact de verkeerde hormoonaanmaak stimuleert.
Dit is ook de reden waarom je boven maintenance moet eten om een goede omgeving te creëren voor spiergroei.Tuurlijk wel. Bijv:quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9309627
'tegelijk' vet verliezen en spier bouwen werkt het best bij beginners met overgewicht. Die hebben weinig krachttrainingprikkels gehad, en een hoop opgeslagen vet. Daardoor groeien die ook spiermassa in een energie deficiëntie. Hoe magerder je bent, of hoe langer je aan krachttraining doet en al veel spiermassa hebt, hoe moeilijker dit 'tegelijk' gaat.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 03-11-2011 13:06:08 ]Confidence through competence![]()
Je zal echt wel "groeien", maar je zal verre van optimaal spiermassa aankomen. Je zal ook vet verliezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef boskameel het volgende:
Als je niet genoeg kcal eet, groei je dan gewoonweg helemaal niet?
-edit- ah zie dat Stereomy al een mooie post erover heeft gemaakt.
Of toch du vader?![]()
tnxquote:Op donderdag 3 november 2011 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onderscheid maken vetmassa of spiermassa, wat bedoel je met groeien.
Vetmassa zet je sowieso niet aan: dat is reserveenergie voor als je lichaam teveel energie opneemt uit voedsel, wat dus niet het geval is bij je vraag. Als jij minder kcal eet dan dat je lichaam nodig heeft, is het onmogelijk om vet aan te zetten. Als jij elke dag 1000 kcal aan witte suiker eet en verder niets, dan val je vet (en zeker ook spier) af (en voel je je klote vanwege de insuline responsie).
Spiermassa kún je eventueel aanzetten als je genoeg eiwitten binnen krijgt en je lichaam extra energie haalt uit je opgeslagen vetreserves. Dit laatste is een catabool proces, terwijl spiermassa aanzetten een anabool proces is, daarom is dit lastig omdat je exact de verkeerde hormoonaanmaak stimuleert.
Dit is ook de reden waarom je boven maintenance moet eten om een goede omgeving te creëren voor spiergroei.
[..]
Tuurlijk wel. Bijv:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9309627
'tegelijk' vet verliezen en spier bouwen werkt het best bij beginners met overgewicht. Die hebben weinig krachttrainingprikkels gehad, en een hoop opgeslagen vet. Daardoor groeien die ook spiermassa in een energie deficiëntie. Hoe magerder je bent, of hoe langer je aan krachttraining doet en al veel spiermassa hebt, hoe moeilijker dit 'tegelijk' gaat., is al veel duidelijker.
![]()
Als je een dikke beginnert bent, en je wil beginnen met krachttraining, zou ik aanraden om in een milde energiedeficientie te gaan zitten (minus 20-25% maximaal van wat je dagelijks nodig moet hebben), genoeg eiwitten te eten (plusminus 1 tot 2 gram per kg lichaamsgewicht) en zwaar te gaan tillen.
Je hebt dan én profijt van spiergroei én je valt dan vet af.Confidence through competence![]()
Gezien meer spieren zorgen voor een hoger onderhoud en dus helpen met afvallen, denk je niet dat het efficiënter zou zijn om eerst te bulken, en vervolgens vol te cutten?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Als je een dikke beginnert bent, en je wil beginnen met krachttraining, zou ik aanraden om in een milde energiedeficientie te gaan zitten (minus 20-25% maximaal van wat je dagelijks nodig moet hebben), genoeg eiwitten te eten (plusminus 1 tot 2 gram per kg lichaamsgewicht) en zwaar te gaan tillen.
Je hebt dan én profijt van spiergroei én je valt dan vet af.Of toch du vader?![]()
Ik snap je punt, maar:quote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gezien meer spieren zorgen voor een hoger onderhoud en dus helpen met afvallen, denk je niet dat het efficiënter zou zijn om eerst te bulken, en vervolgens vol te cutten?
0) Ik denk dat je *juist* als dikke beginner niet veel verschil merkt in snelheid van spiergroei als je iets boven vs. iets beneden energiedeficientie zit. Ik zou hier juist gebruik van maken.
1) imho wordt er schromelijk overschat hoeveel méér kcals spieren verbranden:
http://exercise.about.com(...)_0309%26itemid%3D358
1a) Gekoppeld met hoe gruwelijk langzaam je spier aanzet (dus niet die 'WOW DRIE KILO SPIER IN 4 WEKEN' reclames) heeft het bij een dikke beginnert dus weinig zin om te bulken. Zou dus gewoon cutten en in de cut spiermassa aanzetten.
2) Meer verbranden op een dag leidt niet tot meer afvallen als je niet je energieinname daaraan aanpast. Als je mét cardio en reutemeteut 3500 kcal op een dag verbrandt, maar je vreet 4000 kcal aan voedsel, zet je dus 500 kcal aan energiereserve aan op je lichaam. Dus 'spieren helpen met afvallen' is maar heel relatief.
3) Het gaat om het verschil opname vs. verbranden van energie
4) Dit is maar mijn meningVan mij mag je best bulken naar 25% bf als je dat prettig vindt
Confidence through competence![]()
0) Definieer dik. Vanaf waar is het het volgens jou waard? vp 15%? 20%, 30%, 40%?
1) Oke. Ik hoorde ook 100 kcal per kilo spier, maar dat schijnt dus niet zo te zien volgens jou (artikel nog niet gelezenga ik zo doen).
2) Ik had het over een caloriedeficit. Ik snap je punt, maar uitgaande van hetzelfde aantal kcal in, en dus een verhoogd aantal kcal uit (puur door idle verbruik).
3) Deze volg ik even niet. Verklaar je ander.
4) Dat snap ik, maar ik ben benieuwd wat jouw visie hierop is.
Tevens lol @ je 3 edits in de tijd dat ik deze post typte waardoor ik ook weer m'n punten moest aanpassen
Of toch du vader?![]()
0) Ja dat is ook zo. Heel subjectief. Moet iedereen voor zichzelf weten eigenlijk. Ik lees hier en daar wel van 'met een lage bf kom je makkelijker spier aan' etc. maar kan niet zeggen of dat waar is of niet, wetenschappelijk gezien.
1) Oh, max wat ik lees op internet is 60-200 kcal per kilo, maar van wat ik in wetenschappelijke artikels heb gelezen is dit echt veel en veel te overdreven
2) Ja okee, maar stel dat je je maintenance, in idle van 2500 naar 2700 kcal opschroeft. Je hongergevoel zal meegaan etc. en je zult dus niet altijd extra 200 kcal verbranden, mits je je dieet in controle houdt. Maar als je je dieet onder controle houdt, kun je ook 200 kcal extra verbranden op 2500 kcal door minder te eten, daar heb je geen 2700 kcal voor nodig.
3) Iemand verbrandt 2700 kcal. Eet 2200 kcal. Netto vetverlies op lange termijn: 500 kcal per dag
Iemand verbrandt 3000 kcal. Eet 2500 kcal. Netto vetverlies op lange termijn: 500 kcal per dag
identiek.
Ja oke. Je vertelt me eigenlijk niets wat ik nog niet wist, behalve dus dat het wordt overschat wat het idle verbruik is van spiermassa.
In dat geval is het inderdaad misschien beter te cutten als 'dikke' beginner.
Trouwens:20-25% is toch geen milde deficientie? Dat is toch een grote deficientie? Ik meen te hebben gelezen dat ongeveer 20% wel de max is wat je 'veilig' kan doen (zonder dat je lichaam in spaarmodus gaat etc). D.w.z. 20% is een volle cut, terwijl jij dit als milde cut bestempeld.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt dan én profijt van spiergroei én je valt dan vet af.Of toch du vader?![]()
Ja, da's ook maar relatief he? Wat je mild noemt of niet.
Van wat ik heb gelezen wordt 20-25% aangeraden. Ik heb hier zelf nooit boven gezeten eigenlijk. En prima een jaar zo volgehouden.Confidence through competence![]()
Voor vrouwen ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, da's ook maar relatief he? Wat je mild noemt of niet.
Van wat ik heb gelezen wordt 20-25% aangeraden. Ik heb hier zelf nooit boven gezeten eigenlijk. En prima een jaar zo volgehouden.![]()
Ik heb het idee dat Panzermaus gewoon een random fok baggeraar is die helemaal niet naar de sportschool gaat.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wij tetten en heupen hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En mannen zijn anders omdat...![]()
Je bent in de war met percentages bodyfat.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wij tetten en heupen hebben.
De discussie ging over het percentage kcal's dat je onder maintenance kunt zitten als je je vetopslag wil verminderen.Confidence through competence![]()
ow sorry:@quote:Op donderdag 3 november 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent in de war met percentages bodyfat.
De discussie ging over het percentage kcal's dat je onder maintenance kunt zitten als je je vetopslag wil verminderen.![]()
Denk jij dat?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb het idee dat Panzermaus gewoon een random fok baggeraar is die helemaal niet naar de sportschool gaat.
Volgens mij is hij namelijk één van de users die wel foto's heeft gepost.
Deathlift or Die.![]()
Maarja, of z'n vriendin bestaat he...quote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk jij dat?
Volgens mij is hij namelijk één van de users die wel foto's heeft gepost.Confidence through competence![]()
In rust verbruikt spier ong. 15 kcal per kilo (vetweefsel 6 kcal per kilo). Het gaat er vooral om dat 'n buffel van 120 kg een gigantische hoeveelheid kcal gebruikt tijdens een kracht workout t.o.v. een ecto van 70 kg. En daarna het herstel van de spieren van de workout dus nog. Daarnaast til je die massa de hele dag mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
1) Oh, max wat ik lees op internet is 60-200 kcal per kilo, maar van wat ik in wetenschappelijke artikels heb gelezen is dit echt veel en veel te overdreven![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
In rust verbruikt spier ong. 15 kcal per kilo (vetweefsel 6 kcal per kilo). Het gaat er vooral om dat 'n buffel van 120 kg een gigantische hoeveelheid kcal gebruikt tijdens een kracht workout t.o.v. een ecto van 70 kg. En daarna het herstel van de spieren van de workout dus nog. Daarnaast til je die massa de hele dag mee.Confidence through competence![]()
Ik wist ook wel dat dat Ledzep zelf niet was. Maar er zijn er niet veel die een hardcore (pre) squat avatar kiezen. Ik waardeer(de) Ledzep met name om zijn goede, inhoudelijke reacties. Hij was ook in het algemeen erg slim.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1), ledzep is een toppert hoor, maar als je denkt dat die usericon led zelf is dan ben je wel koek-koek.
Dat een is foto afkomstig van een site die ik niet meer kan vinden, maar een naam heeft met iets van this is animal, can you handle it?Mijn mening:quote:Op donderdag 3 november 2011 12:44 schreef Jac0bus het volgende:
Helpt creatine trouwens echt zo goed? Ervaringsdeskundigen hier?
- creatine is een van de meest effectieve supplementen;
- er is geen enkele reden om andere/duurdere creatine te kopen/gebruiken dan monohydraat;
- dingen als "oplaadfase" zijn 100% BS.
- het wordt aangeraden na elke 6 tot 11 weken minimaal 4 weken te stoppen, maar strikt noodzakelijk is dat niet.![]()
Oneens dat oplaadfase BS is. In vrijwel alle klinische studies wordt een oplaadfase gehanteerd, je komt nu eenmaal zo sneller op het optimale niveau. Gezien je creatine cycledt (ik althans i.v.m. downregulatie van de CT), haal je zo het beste eruit die enkele weken. Daarnaast kost het een drol. Ik probeer de onderzoeken altijd zoveel mogelijk te imiteren.![]()
Thanks, dat antwoord al wat vragen die ik in gedachten had. Nog wat vragen:quote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat dat Ledzep zelf niet was. Maar er zijn er niet veel die een hardcore (pre) squat avatar kiezen. Ik waardeer(de) Ledzep met name om zijn goede, inhoudelijke reacties. Hij was ook in het algemeen erg slim.
[..]
Mijn mening:
- creatine is een van de meest effectieve supplementen;
- er is geen enkele reden om andere/duurdere creatine te kopen/gebruiken dan monohydraat;
- dingen als "oplaadfase" zijn 100% BS.
- het wordt aangeraden na elke 6 tot 11 weken minimaal 4 weken te stoppen, maar strikt noodzakelijk is dat niet.
- Heeft het voor mij zin om creatine te gebruiken als beginner, of is dit iets wat pas nut heeft als je wat langer rondloopt in de gym?
- Wat zijn nou die positieve dingen van creatine dat iedereen het gebruikt. Meer reps in de latere sets hoorde ik?
- Lijk je groter als je het gebruikt, of is dat broscience?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Creatine heeft altijd nut in principe, er zijn echter redenen te verzinnen om het 'later' te gebruiken (om je bijv. weer te motiveren).
Positieve is met name dat je meer creatine in de spieren hebt, en 'n grotere buffer dus hebt om snel ATP bij te vullen. Verder verhoogt het de hoge energie fosfaat difussie tussen de mitochondrieen en mysoine hoofden, en werkt creatine als een buffer voor de pH (mede de reden waarom je intramusculair vocht vasthoudt) wat cellulaire homeostase verbetert. Verder werkt het fosfofructokinase tegen, een enzym wat glycolyse limiteert. Dit doet het doordat een dalend creatinefosfaat niveau fosfofructokinase stimuleert, en door meer creatine ligt je creatinefosfaat niveau dus ook hoger.
Door het intramusculair vocht vasthouden lijk je voller.![]()
Heeft zin, mits je de basis (trainen/eten/slapen) goed op orde hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Thanks, dat antwoord al wat vragen die ik in gedachten had. Nog wat vragen:
- Heeft het voor mij zin om creatine te gebruiken als beginner, of is dit iets wat pas nut heeft als je wat langer rondloopt in de gym?echt concreet kan ik het me niet meer herinneren (gebruik al een tijd alles-in-1 pre-work out spul)quote:- Wat zijn nou die positieve dingen van creatine dat iedereen het gebruikt. Meer reps in de latere sets hoorde ik?Ja. Je houdt meer vocht vast en hebt meer pomp (ik i.i.g.). Dat gaat wel weer weg als je stopt met creatine.quote:- Lijk je groter als je het gebruikt, of is dat broscience?![]()
Studeer je biologie ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:29 schreef Diabox het volgende:
Creatine heeft altijd nut in principe, er zijn echter redenen te verzinnen om het 'later' te gebruiken (om je bijv. weer te motiveren).
Positieve is met name dat je meer creatine in de spieren hebt, en 'n grotere buffer dus hebt om snel ATP bij te vullen. Verder verhoogt het de hoge energie fosfaat difussie tussen de mitochondrieen en mysoine hoofden, en werkt creatine als een buffer voor de pH (mede de reden waarom je intramusculair vocht vasthoudt) wat cellulaire homeostase verbetert. Verder werkt het fosfofructokinase tegen, een enzym wat glycolyse limiteert. Dit doet het doordat een dalend creatinefosfaat niveau fosfofructokinase stimuleert, en door meer creatine ligt je creatinefosfaat niveau dus ook hoger.
Door het intramusculair vocht vasthouden lijk je voller.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
BOOOInformatica, maar ben 'n artikel aan het schrijven over creatine als gastblogger, heb ruim 20 studies al moeten doorspitten.quote:
Ben ook 'n stukje over het menselijk metabolisme aan het schrijven welke ik op DBB plaats zodra die af is.![]()
Energiesystemen hebben jullie wel gehad als 't goed is.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:40 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Denk het niet, ik wèl en dit hebben we nooit gehad.
![]()
En snappen die gasten op DBB dat ook, wat je net opschreef? Ik niet namelijk
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ja nee goed. Ik weet natuurlijk wel het een en ander van hoe de processen in het lichaam verlopen vanuit de studie, maar voor meer gespecialiseerde dingen als de effecten van AAS en creatine e.d. moet je toch zelf echt onderzoek doen en artikelen lezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:41 schreef Diabox het volgende:
[..]
Energiesystemen hebben jullie wel gehad als 't goed is.![]()
Klopt, al krijgen jullie ook het een en ander over AAS in de studie, heeft m'n vriendin althans wel gehad.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja nee goed. Ik weet natuurlijk wel het een en ander van hoe de processen in het lichaam verlopen vanuit de studie, maar voor meer gespecialiseerde dingen als de effecten van AAS en creatine e.d. moet je toch zelf echt onderzoek doen en artikelen lezen.Sommigen, de mensen die het boeit.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef Jac0bus het volgende:
En snappen die gasten op DBB dat ook, wat je net opschreef? Ik niet namelijk![]()
Haha ik kan hem wel volgen hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef Jac0bus het volgende:
En snappen die gasten op DBB dat ook, wat je net opschreef? Ik niet namelijk![]()
![]()
Jeweetztoch dat actine en myosine filamenten langs elkaar heen schuiven door ATP en in aanwezigheid van calcium ionen?
Ik kan het grotendeels volgen met VWO-biologie.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:40 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Denk het niet, ik wèl en dit hebben we nooit gehad.
@Diabox: niet iedereen hier is HB, dus niet iedereen kan je (makkelijk) volgen.![]()
VWO-biologie is al wat jaartjes terug. Ik weet alleen nog dat de spieren ATP gebruiken geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik kan het grotendeels volgen met VWO-biologie.
@Diabox: niet iedereen hier is HB, dus niet iedereen kan je (makkelijk) volgen.
Heb biologie onvoldoende afgerond op de middelbare school.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
@Diabox: niet iedereen hier is HB, dus niet iedereen kan je (makkelijk) volgen.![]()
Laatste dingetje over mijn studie aangezien ik hier geen dagboek topic van wil maken. Maar ik zit nu in mijn 5e Masterjaar biologie en bij ons (maar in Leiden houden ze ook meer van gedragsbiologie) hebben we over dit soort dingen echt heel weinig gehad.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef Diabox het volgende:
[..]
Klopt, al krijgen jullie ook het een en ander over AAS in de studie, heeft m'n vriendin althans wel gehad.
Eerste jaar wel het metabolisme flink uitgeplozen, maar eigenlijk hebben we het nooit gehad over het zelf beïnvloeden van de lichaamsprocessen met supplementen e.d. Meer van: wat is aerobe en anaerobe verbranding precies, welke enzymen spelen hier een rol bij etc etc, maar nooit gehad over EPOC of andere sportgerelateerde zaken.![]()
Welke uni? M'n vriendin heeft haar master aan de UU gehaald en heeft daar toch wel aardig wat over de geslachtshormonen gehad moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:47 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Laatste dingetje over mijn studie aangezien ik hier geen dagboek topic van wil maken. Maar ik zit nu in mijn 5e Masterjaar biologie en bij ons (maar in Leiden houden ze ook meer van gedragsbiologie) hebben we over dit soort dingen echt heel weinig gehad.
Eerste jaar wel het metabolisme flink uitgeplozen, maar eigenlijk hebben we het nooit gehad over het zelf beïnvloeden van de lichaamsprocessen met supplementen e.d. Meer van: wat is aerobe en anaerobe verbranding precies, welke enzymen spelen hier een rol bij etc etc, maar nooit gehad over EPOC of andere sportgerelateerde zaken.
Oh Leiden![]()
![]()
Same here. Heel veel wat hij zegt en benoemt is nieuw voor mij, maar qua principe is het altijd te volgen. Onbekende termen zoek ik wel op.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
@Diabox: niet iedereen hier is HB, dus niet iedereen kan je (makkelijk) volgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb het idee dat Panzermaus gewoon een random fok baggeraar is die helemaal niet naar de sportschool gaat.![]()
![]()
![]()
Maar Biologie is dan ook erg breed, denk zelfs dat je voor sportgerelateerde zaken misschien bij fysiologie of bewegingswetenschappen of biomedische wetenschappen beter op je plek bent.Confidence through competence![]()
Hee Panzer, waar voel jij je squats het meest? Ik ben de laatste tijd bezig het gewicht op te voeren, en ik voel tijdens het omhoogkomen van de squat de meeste spanning aan de zijkanten van mijn heupen, richting de kont toe. Volgens mij is dat de gluteus medius.quote:
Je hoort je glutes beter te voelen dan je quads bij de normale barbell squat, klopt dit?Confidence through competence![]()
He Panzer ik voel toch wel mijn rug een beetje, in ieder geval de achterkant van mijn schouder van die pendlay rows. Voel jij hem ook daar of meer je lats/traps?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Begin nou niet tegen Panzer over zijn glutes.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Panzer, waar voel jij je squats het meest? Ik ben de laatste tijd bezig het gewicht op te voeren, en ik voel tijdens het omhoogkomen van de squat de meeste spanning aan de zijkanten van mijn heupen, richting de kont toe. Volgens mij is dat de gluteus medius.
Je hoort je glutes beter te voelen dan je quads bij de normale barbell squat, klopt dit?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:30 schreef seto het volgende:
[..]
Begin nou niet tegen Panzer over zijn glutes.![]()
![]()
Hey man, bij het omhoogkomen trek ik bewust mijn glutes samen en pas een stuk hoger komen de quads er goed bij. Heb het meeste 'vermoeidheid' + spierpijn in mijn glutes ja, quads voel ik wel dat ze werken, maar ~ 24 uur later zelden spierpijn in quads, wel soms stijfheid. Zal volgende keer opletten wáár in de glutes ik het precies voel samentrekken.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Panzer, waar voel jij je squats het meest? Ik ben de laatste tijd bezig het gewicht op te voeren, en ik voel tijdens het omhoogkomen van de squat de meeste spanning aan de zijkanten van mijn heupen, richting de kont toe. Volgens mij is dat de gluteus medius.
Je hoort je glutes beter te voelen dan je quads bij de normale barbell squat, klopt dit?Om eerlijk te zijn voel ik nu alles in mijn bovenrug.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef Jac0bus het volgende:
He Panzer ik voel toch wel mijn rug een beetje, in ieder geval de achterkant van mijn schouder van die pendlay rows. Voel jij hem ook daar of meer je lats/traps?Als je bij die rows je rug (op dat dat dode punt) nog eens goed hard aantrekt (alsof je de bar door jezelf heen wil trekken) + het zwaar genoeg is, dan krijgen je lats en traps er goed van langs hoor.
Desnoods ga je een paar sets tot failure om het goed aan te leren voelen?
![]()
Hamsters hebben goede benen(poten) van al dat rennen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij mannen en hamsters.![]()
De enige sups die ik nog wil aanschaffen zijn caffeine capsules wie weet waar ik ze goedkoopkan halen ik ben maar een arme studentscholier.quote:![]()
Bij de drogist heb je bepaalde multivitamines 'voor sporters' waar caffeine ingebouwd zit. Misschien zijn die het goedkoopst.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De enige sups die ik nog wil aanschaffen zijn caffeine capsules wie weet waar ik ze goedkoopkan halen ik ben maar een arme studentscholier.
Anders kijken bij smartshops.
En anders blikje Euroshopper Energydrink Lite achterover slaan voor het trainen.Confidence through competence![]()
Ik wil toch echt die ''pure'' capsules he.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij de drogist heb je bepaalde multivitamines 'voor sporters' waar caffeine ingebouwd zit. Misschien zijn die het goedkoopst.Gastquote:Anders kijken bij smartshops.
[/quote]
En anders blikje Euroshopper Energydrink Lite achterover slaan voor het trainen.[quote]Hier ga ik al helemaal niet op in.GODVVERREDOMME EDITeN lUkt NieT.![]()
Roidrage.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil toch echt die ''pure'' capsules he.
[..]
Gast
En anders blikje Euroshopper Energydrink Lite achterover slaan voor het trainen.[quote]Hier ga ik al helemaal niet op in.GODVVERREDOMME EDITeN lUkt NieT.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik geef alleen een suggestie.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil toch echt die ''pure'' capsules he.De smartshop in mijn stad heeft ze.quote:GastZelf weten.quote:Hier ga ik al helemaal niet op in.GODVVERREDOMME EDITeN lUkt NieT.Confidence through competence![]()
Hoe moeilijk is 't om te googlen. Als ik caffeine capsules in tik krijg ik 10ew8239472387423948 sites waar je die goedkoop kan halen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja maar ik ben altijd bang voor overtrainingquote:Op donderdag 3 november 2011 18:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey man, bij het omhoogkomen trek ik bewust mijn glutes samen en pas een stuk hoger komen de quads er goed bij. Heb het meeste 'vermoeidheid' + spierpijn in mijn glutes ja, quads voel ik wel dat ze werken, maar ~ 24 uur later zelden spierpijn in quads, wel soms stijfheid. Zal volgende keer opletten wáár in de glutes ik het precies voel samentrekken.
[..]
Om eerlijk te zijn voel ik nu alles in mijn bovenrug.Als je bij die rows je rug (op dat dat dode punt) nog eens goed hard aantrekt (alsof je de bar door jezelf heen wil trekken) + het zwaar genoeg is, dan krijgen je lats en traps er goed van langs hoor.
Desnoods ga je een paar sets tot failure om het goed aan te leren voelen?
Ik trek hem volgende keer tegen de borst nog eens flink aan, kijken hoe dat werkt.
Roidrage.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:12 schreef Jajong het volgende:
Hoe moeilijk is 't om te googlen. Als ik caffeine capsules in tik krijg ik 10ew8239472387423948 sites waar je die goedkoop kan halen.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Goeie man.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Als ik een goede site krijg waar je het kan vergelijken a la.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:12 schreef Jajong het volgende:
Hoe moeilijk is 't om te googlen. Als ik caffeine capsules in tik krijg ik 10ew8239472387423948 sites waar je die goedkoop kan halen.![]()
Volgens mij kan je die dingen ook gewoon bij de Tuinen kopen, of bij een drogisterij.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik een goede site krijg waar je het kan vergelijken a la.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik zet fatoes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Aan de tuinen had ik niet eens gedacht, klasgenote van me werk daar.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die dingen ook gewoon bij de Tuinen kopen, of bij een drogisterij.![]()
Bij De Tuinen hier in Groningen heb je een hele muur vol supplementen, waaronder caffeine..quote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aan de tuinen had ik niet eens gedacht, klasgenote van me werk daar.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Freud = held
Maar zonder Freud geen Jung, en Jung is daadwerkelijk nuttig geweest.Confidence through competence![]()
Ik vind Lombroso een held.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Freud = held
Maar zonder Freud geen Jung, en Jung is daadwerkelijk nuttig geweest.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef Jajong het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Id,_ego_and_super-ego
HFIk probeer wikipedia juist te vermijden.
![]()
Panzer, wat deed/doe jij voor je abz en calves tijdens Rippetoad?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Bij dit soort algemene dingen kan je wikipedia best gebruiken, zolang je het maar niet als bron citeert.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ik probeer wikipedia juist te vermijden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hmm ik dacht er zitten vast wel een paar (socio) biologen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij dit soort algemene dingen kan je wikipedia best gebruiken, zolang je het maar niet als bron citeert.
Die leraren hier op school hebben van die leuke programmatjes waarbij ze kunnen zien waar je het vandaan haalt.![]()
Sociale schaamtequote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef DeMessias het volgende:
Kennen jullie het sociaal super ego??
![]()
Die tekst wordt geupload en vergeleken met andere werken volgens overeenkomst. Hij gaat de tekst en alinea's highlighten met dezelde woorden en woordvolgorde en voegt een percentage van mate van overeenkomst toe. Dat is dus allemaal makkelijk op te lossen door 1) bronvermelding en 2) zinnen te vervormen in eigen woorden met gebruik van synoniemen en andere woordvolgordequote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm ik dacht er zitten vast wel een paar (socio) biologen.
Die leraren hier op school hebben van die leuke programmatjes waarbij ze kunnen zien waar je het vandaan haalt.![]()
![]()
Gewoon overtypen in je eigen woorden.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm ik dacht er zitten vast wel een paar (socio) biologen.
Die leraren hier op school hebben van die leuke programmatjes waarbij ze kunnen zien waar je het vandaan haalt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jaquote:Op donderdag 3 november 2011 19:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Leek me wel leuk beetje zelf onderzoek er naar te doen...Hebben jullie zo je diploma's gehaald?
![]()
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Leek me wel leuk beetje zelf onderzoek er naar te doen...Hebben jullie zo je diploma's gehaald?
Toen ik examen deed bestonden die programmas volgens mij nog niet, en ik heb mijn profiel werkstuk woord voor woord geplagieerd.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mijn Profielwerkstuk gaat over wanneer is een kunstenaar nou commercieel en in welke mate.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Jajong het volgende:
Toen ik examen deed bestonden die programmas volgens mij nog niet, en ik heb mijn profiel werkstuk woord voor woord geplagieerd.
Bronnen uit;
Encyclopedie
Boeken( over kunst, economie)
Interviews met kunstenaars zelf.
Wellicht nog internet.![]()
Antwoord: de meesten als ze dood zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn Profielwerkstuk gaat over wanneer is een kunstenaar nou commercieel en in welke mate.
Bronnen uit;
Encyclopedie
Boeken( over kunst, economie)
Interviews met kunstenaars zelf.
Wellicht nog internet.![]()
![]()
Ik kan er heel diep op ingaan maar doe het nietquote:Op donderdag 3 november 2011 19:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Antwoord: de meesten als ze dood zijn.
![]()
On topic: morgen opnieuw trainen na een klein weekje rust.
Gisteren heb ik vrij weinig en vooral op onregelmatige tijdstippen gegeten, vanmorgen woog ik 500 gram minder. Is zoiets normaal?![]()
Verandering van je dieet,normaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef DeMessias het volgende:
Gisteren heb ik vrij weinig en vooral op onregelmatige tijdstippen gegeten, vanmorgen woog ik 500 gram minder. Is zoiets normaal?![]()
Je hebt minder voedselmassa sowieso en dus minder massa om water vast te houden in je maag/darm kanaal. Verder zout, osmose, etc.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef DeMessias het volgende:
Gisteren heb ik vrij weinig en vooral op onregelmatige tijdstippen gegeten, vanmorgen woog ik 500 gram minder. Is zoiets normaal?
Snij een keer een lichaam van een dier / mens open, kijk wat er in het verteringskanaal zit aan voedsel op elk moment en je snapt meteen je gewichtfluctuaties.Confidence through competence![]()
Heeft er geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verandering van je dieet,normaal.
Je lichaam 'verbrandt' niet op de een op de andere moment 500 gram aan vet.Confidence through competence![]()
Hoezo weeg jij je iedere dag trouwens?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Je moet naar de trend / gemiddeldes kijken, als je je elke dag wil wegen (waar op zich niks mis mee is). Alleen het dagelijks in paniek raken van waterfluctuaties, dat is niet handig. Om die onhandigheid te voorkomen wordt men vaak aangeraden niet elke dag te wegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja als je 61 kg weegt wil je dat je gewicht stijgt in plaats van daaltConfidence through competence![]()
Als jouw lichaam gewend is op tijdstip a zoveel binnen te krijgen...en het gebeurd niet. Lijkt mij van wel .Maar ik ga maar niet in discussie met jou.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken.
Je lichaam 'verbrandt' niet op de een op de andere moment 500 gram aan vet.![]()
Ik zou dan juist horendol worden omdat het zo langzaam lijkt te gaan. Gewoon 1x in de maand kijken, dan maak je jezelf niet gek.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja als je 61 kg weegt wil je dat je gewicht stijgt in plaats van daaltI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nee, want 500 gram vet is om en nabij de 4500 kcal. Dat heeft DeMessias niet verbrand gisteren en je lichaam is ueberhaupt niet in staat om in één dag puur 4500 kcal vet uit z'n reserves te halen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als jouw lichaam gewend is op tijdstip a zoveel binnen te krijgen...en het gebeurd niet. Lijkt mij van wel .Maar ik ga maar niet in discussie met jou.
En goed dat je er niet mee in discussie gaat, want beargumenteren kun je het niet.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 03-11-2011 20:18:46 ]Confidence through competence![]()
net wallwalking voor het eerst geprobeerd, ging niet echt lekker maar vooral omdat ik het niet vol zelfvertrouwen aanpakte![]()
wallwalking?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Kroc het volgende:
net wallwalking voor het eerst geprobeerd, ging niet echt lekker maar vooral omdat ik het niet vol zelfvertrouwen aanpakteI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving vanquote:
maar het is feitelijk dit:
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staat![]()
Kritiek incasseren gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want 500 gram vet is om en nabij de 4500 kcal. Dat heeft DeMessias niet verbrandt gisteren en je lichaam is ueberhaupt niet in staat om in één dag puur 4500 kcal vet uit z'n reserves te halen.
En goed dat je er niet mee in discussie gaat, want beargumenteren kun je het niet.
Bijkbaar dingen die ik vandaag op school heb moeten toepassen hier niet goed gedaan.![]()
Dat doe ik wel eens..wist niet dat het ook echt een oefening was.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving van
[ afbeelding ]
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staat
Ik doe het puur om nog een beetje lenig te blijven.![]()
ik zat eens te lezen in Combat Conditioning - Functional Exercises for Fitness and Combat Sports van Matt Furey en toen kwam ik die oefening tegen als 1 van de grote 3 oefeningen voor combat conditioning dus![]()
En war kan ik die tekst/boek/tijdschrift vinden?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kroc het volgende:
ik zat eens te lezen in Combat Conditioning - Functional Exercises for Fitness and Combat Sports van Matt Furey en toen kwam ik die oefening tegen als 1 van de grote 3 oefeningen voor combat conditioning dus![]()
![]()
ik weet niet of je links naar torrents mag plaatsen op fok, maar als je bij je torrentdealer zoekt naar "health book collection" dan vind je een torrent van 1,1 GB bestaande uit een hele waslijst van krachtsport gerelateerde pdf's![]()
Thanks...ik heb ook nog ergens de zyzz-bible staan op mijn computer.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:13 schreef Kroc het volgende:
ik weet niet of je links naar torrents mag plaatsen op fok, maar als je bij je torrentdealer zoekt naar "health book collection" dan vind je een torrent van 1,1 GB bestaande uit een hele waslijst van krachtsport gerelateerde pdf's![]()
Mijn rug doet al pijn als ik er naar kijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staatI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Hartstikke leuk dat krachttraining, maar tijdens m'n rows schoot het weeeeer in mijn rugIk ga wel korfballen, dan heb ik dat gezeik niet
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Het is ook wat he meid.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef robuust89 het volgende:
Hartstikke leuk dat krachttraining, maar tijdens m'n rows schoot het weeeeer in mijn rugIk ga wel korfballen, dan heb ik dat gezeik niet
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Rug recht houden, brah.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef robuust89 het volgende:
Leuke vent om naar te kijken, waar ging het over?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor alle voetballers en hockey sletjes.![]()
Over hoe die z'n benen om je lichaam slaat..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is dat niet mijn taak?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
Over hoe die z'n benen om je lichaam slaat..![]()
Whaa, ik kijk vaak zonder geluid omdat ik dat hier niet heb, dus ik vond die vraag niet zo heel vreemd.
* Ik ben te serieus voor deze wereld![]()
Fair point. Maar daar had hij het dus niet over.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind die argumenten in dat filmpje over je benen een beetje lulkoek.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Toevallig van de week iets gelezen over onderzoek waaruit bleek dat het trainen van je benen een positief effect heeft op trainen van je bovenlichaam.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind die argumenten in dat filmpje over je benen een beetje lulkoek.
http://www.eigenkracht.nl(...)B3r%20je%20biceps%3FIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat die argumenten die die kerel geeft lulkoek zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Toevallig van de week iets gelezen over onderzoek waaruit bleek dat het trainen van je benen een positief effect heeft op trainen van je bovenlichaam.
http://www.eigenkracht.nl(...)B3r%20je%20biceps%3FI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ik zei ook niet dat de argumenten van die gast geen lulkoek was (heb niet dat hele filmpje bekeken) maar gaf wel aan dat ik toevallig van de week iets gelezen had over het effect van het trainen van je benen en het trainen van je biceps (en andere kleine spiergroepen).
Wat dat betreft had ie wel gelijk, door het trainen van je benen worden je andere spieren ook groter (en met dat bench press verhaal sneed ie ook hout).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik zal toch eens een torso / limbs split overwegen dan maarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Toevallig van de week iets gelezen over onderzoek waaruit bleek dat het trainen van je benen een positief effect heeft op trainen van je bovenlichaam.
http://www.eigenkracht.nl(...)B3r%20je%20biceps%3F![]()
okquote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
Net zieke intervaltraining gedaan. 10x400 meter![]()
Dit hoor je te weten uit je eigen onderzoeken naar het trainen, dus je bent zelf lulkoek.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind die argumenten in dat filmpje over je benen een beetje lulkoek.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat doe jij me niet na he met je vadsige buik.
Nu ff lekker een bakje kwark leeg eten.![]()
Ik snap wel wat hij bedoelt met zittend en staand MP'en, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het verschil tussen dunne benen en dikke benen, dat door je niet door te laten zien hoe weinig je pusht als je gaat zitten, dus je benen helemaal weglaat. Ik zou liever dat hij het verschil tussen dikke en dunne benen laat zien in een oefening, maar ik begrijp dat dit natuurlijk lastiger te doen isquote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit hoor je te weten uit je eigen onderzoeken naar het trainen, dus je bent zelf lulkoek.
Het gaat niet om zittend of staan, het gaat er om dat als je je benen traint je bovenlichaam zich velen malen beter ontwikkeld dan als je dit niet doet. Dat zegt hij imo ook in het filmpje hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt met zittend en staand MP'en, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het verschil tussen dunne benen en dikke benen, dat door je niet door te laten zien hoe weinig je pusht als je gaat zitten, dus je benen helemaal weglaat. Ik zou liever dat hij het verschil tussen dikke en dunne benen laat zien in een oefening, maar ik begrijp dat dit natuurlijk lastiger te doen is
That's it. Benen trainen is gewoon beter en je groeit sneller.If not now, then when.![]()
Beetje lange afstand voor interval imo.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
Net zieke intervaltraining gedaan. 10x400 meter[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat doe jij me niet na he met je vadsige buik.
Nu ff lekker een bakje kwark leeg eten.![]()
![]()
Core: squat, deadlift, overhead press (+ soort van verticaal planking aan het eind)quote:Op donderdag 3 november 2011 19:28 schreef Jac0bus het volgende:
Panzer, wat deed/doe jij voor je abz en calves tijdens Rippetoad?
Calves: standing calf raises in smith, leg press met tenen![]()
op de foto in je fobo lijk je een beetje ielig met een buikje, maar is maar schijn dus. Flinke core.quote:![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
ach laat die jongen zn benen verwaarlozenI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
vertical planking == tegen een muur aan hangen ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Core: squat, deadlift, overhead press (+ soort van verticaal planking aan het eind)
Calves: standing calf raises in smith, leg press met tenenna na na na na na na Badjasman!![]()
Neuh, zo lang mogelijk in lockout + strak aangespannen blijven staan nadat ik klaar ben met overhead press. En dan bedoel ik echt lang, tot je lichaam helemaal gaat schokken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
vertical planking == tegen een muur aan hangen ofzo?![]()
![]()
dat noemen ze toch batmannen tegenwoordig xDquote:na na na na na na na Badjasman!![]()
je kan toch ook overhead walks doen, met farmer walks leg je nadruk op grip en met overhead walks op de core![]()
Maar normale planking is ook een goede core workout, window whipers normal/advanced kan ook je hebt zoveeel oefeningen die goed zijn voor je core.If not now, then when.![]()
planking is echt gruwelijk ja. Voor de schouders ook trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar normale planking is ook een goede core workout, window whipers normal/advanced kan ook je hebt zoveeel oefeningen die goed zijn voor je core.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Geen last van. Abs goed aanspannen en zo rechtop mogelijk blijven staan. Wanneer je achteruit gaat vallen enzo dan is het gewicht te zwaar, of ben je al teveel afgemat door de overhead presses.quote:
Heb het hier weg trouwens: http://fitnessblackbook.c(...)a-shoulder-exercise/, laatste stukje van het artikel.![]()
![]()
Floor whipers bedoelde ik, window whipers is de advanced versie en die is heel zwaar thrust me.
Maar dit zijn goede work-outs:
If not now, then when.![]()
Overigens: boys die ineens achter je komen staan op het platform tijdens OHP om te curlen in de spiegel![]()
![]()
Er vliegt zon polizeihelicopter met enorme zaklampen boven de Bergse plas en over mijn huis.
Rotterdam.![]()
het is het bb topic. Niet het sterkste-man-topic. Als jij eruit wil zien als jarno harms: prima. Ik ben tevreden met mijn looks. Je moet gewoon niet zo denigrerend doen oh grote jahr00n.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt zo'n curlbody zonder functionele kracht.![]()
Ze zoeken je steroids.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Er vliegt zon polizeihelicopter met enorme zaklampen boven de Bergse plas en over mijn huis.
Rotterdam.If not now, then when.![]()
Je moet niet zo happen kerel, jahroon is de grootste troll op fok.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het is het bb topic. Niet het sterkste-man-topic. Als jij eruit wil zien als jarno harms: prima. Ik ben tevreden met mijn looks. Je moet gewoon niet zo denigrerend doen oh grote jahr00n.
Ooit...vele topics geleden is er een verkeerde afslag genomen....de rest is geschiedenisIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
![]()
Alpha gedrag
Ik ben benieuwd wat ik hier morgen weer aantref. Wekker gaat op 700 de sportschool is pas open om 900![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren dat dit een rustig maar serieus topic was met potentie, dat is helaas verandert.quote:If not now, then when.![]()
Kunnen alleen FA's posts verwijderen? Want laatst had ik een TR geplaatst maar er veranderde niet veel.quote:If not now, then when.![]()
Bulk of Cut je?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
Wat voor supps moet ik nemen na een cardio workout?
Bulk = ESA
Cut = BCAA
Verder whey.If not now, then when.![]()
Ik moet toegeven dat ik zelf ook de neiging heb om niet serieus te gaan posten.
Eerlijk is eerlijk, maar pas me met dit gedrag ook aan aan de omgeving..
![]()
Mods kunnen dat ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kunnen alleen FA's posts verwijderen? Want laatst had ik een TR geplaatst maar er veranderde niet veel.![]()
Ik eet gewoon 500 kcal boven onderhoud, noem het niet echt bulken. Maar heeft whey wel nut dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bulk of Cut je?
Bulk = ESA
Cut = BCAA
Verder whey.![]()
Als dit serieus is, ja. Snap echt niet dat mensen die hier al lang rondlopen en al lang trainen niet de effecten van bepaalde dingen snappen, maarja wie ben ik, ook nog niet eens de moeite nemen om die info zelf op te zoeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik eet gewoon 500 kcal boven onderhoud, noem het niet echt bulken. Maar heeft whey wel nut dan?If not now, then when.![]()
Ik note trouwens elke verwijderde post vanaf nu. Bij genoeg notes is dat reden voor een ban. Dus als je posts mist dan weet je alvast dat je rechten ook tijdelijk kunnen verdwijnen als je doorgaat.![]()
Huh, heb je dat al gedaan dan, want ik zie nog geen notes die net geplaatst zijn in me lijstje.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Snakey het volgende:
Ik note trouwens elke verwijderde post vanaf nu. Bij genoeg notes is dat reden voor een ban. Dus als je posts mist dan weet je alvast dat je rechten ook tijdelijk kunnen verdwijnen als je doorgaat.If not now, then when.![]()
Ow lawd.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Gratis taart bij de HEMA
Alle ecto's verzamelen, gratis suikerbommen als PWO.![]()
Laatste keer dat ik keek was het 13 ..nu 17.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, heb je dat al gedaan dan, want ik zie nog geen notes die net geplaatst zijn in me lijstje.![]()
Oh, ik zie niks en check achter me naam. Heb Pimp abo dus ik kan elke note zien.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was het 13 ..nu 17.
Sorry als dit broscience is, maar ik zit met een vraag.
Als je zoals ik veel compounds doet, schiet je testosteron als het goed is door het plafond. Om te compenseren, gaat je lichaam meer oestrogeen aanmaken, waardoor je o.a. gyno krijgt. Maar remt die oestrogeen niet ook je spiergroei? Is het daarom niet verstandig om als je zwaar traint nolvadex of een andere oestrogeen-remmer (letrozol, arimidex) te nemen? Niet alleen tegen gyno, maar ook om je gains te bevorderen / behouden? Of zijn dit soort middelen echt alleen voor gasten die aan de roids zijn?
[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 04-11-2011 00:20:51 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Jij was zeker die gast die er 2 miljard had besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[upd]Gratis taart bij de HEMA
Alle ecto's verzamelen, gratis suikerbommen als PWO.![]()
als kind was je bang voor kinderlokkers en als je eenmaal gaat trainen dan ben je bang voor gyno.
als dit je overkomt lijkt het me logisch zonde, maar gyno wordt wel flink mee gestrooid overal en nergens op het internet, ook wel een beetje dat zoveel mannen zich zorgen maken hoe de tepels erbij staan. Wanneer het miniem afwijkt van het adonis ideaal is het al snel gyno lijkt wel de tendens.![]()
Fuck man ik ben zo'n noob wat betreft supps. Ga me echt even inlezen. Nog tips qua literatuur??[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Van kroc: health and fitness book colletion via torrents onder het kopje nutrition.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Jajong het volgende:
Fuck man ik ben zo'n noob wat betreft supps. Ga me echt even inlezen. Nog tips qua literatuur??![]()
Ik was nieuwsgierig dus ik typte in de piratenboot in "nutrition", heb wat dingen gedownload en daar zat o.a. dit boek bij: The Science of Nutrition 2nd ed - J. Thomspon.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Van kroc: health and fitness book colletion via torrents onder het kopje nutrition.
Super interessant, 942 pagina's vol met info over voeding, je eigen voeding, dingen berekenen, hoe je lichaam bepaalde voedingsstoffen opneemt, etc. etc. echt veel info.
Als elke beginner dit nou doorleest dan hoeft die ze leven lang niks te vragen omdat die het al weet.If not now, then when.![]()
Ik kan me wel voorstellen dat 1000 pagina's over voeding beginners kan afschrikken hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig dus ik typte in de piratenboot in "nutrition", heb wat dingen gedownload en daar zat o.a. dit boek bij: The Science of Nutrition 2nd ed - J. Thomspon.
Super interessant, 942 pagina's vol met info over voeding, je eigen voeding, dingen berekenen, hoe je lichaam bepaalde voedingsstoffen opneemt, etc. etc. echt veel info.
Als elke beginner dit nou doorleest dan hoeft die ze leven lang niks te vragen omdat die het al weet.
Maar ik zal de interessante/onbekende stukken er wel eens uitpikken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Een doorzetter niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat 1000 pagina's over voeding beginners kan afschrikken hoor
Maar ik zal de interessante/onbekende stukken er wel eens uitpikken.
p.s. heb er nog 1 van 2200 (encyclopedie) gevonden dus die van 1000 valt dan nog wel mee. ;DIf not now, then when.![]()
![]()
Die staat dus in dit boek: "Encyclopedia of Foods - A Guide To Healthy Nutrition"
529 pagina's en duidelijke uitleggen over: Macronutrients, Koolhydraten, Protein, Vitaminen en Mineralen, maaltijden voorbereiden, etiketten lezen en nog meer.
Nog wat pics van het boek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-11-2011 02:46:02 ]If not now, then when.![]()
Ik neem nu als tussendoortje elke keer volkoren biscuits, vet lekker. Moet je ze wel zonder suiker hebben ofc.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat dus in dit boek: "Encyclopedia of Foods - A Guide To Healthy Nutrition"
529 pagina's en duidelijke uitleggen over: Macronutrients, Koolhydraten, Protein, Vitaminen en Mineralen, maaltijden voorbereiden, etiketten lezen en nog meer.
Nog wat pics van het boek:Thanks man, maar even... verkrijgen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nice! Allicht zelfs maar even bestellen op bol.com. Ziet er goed uit.
Merk dat voeding me de laatste tijd teveel bezig houd, ik weet onderhand uit mn hoofd hoeveel eiwit in de verschillende soorten melk bij de AH zit bijv.![]()
Vandaag vaccinaties gehad voor DTP en Hep. A. Nu heerlijke spierpijn in beide schouders. Dat word lekker trainen vanavond.![]()
![]()
Hoe voelt dat? Vooral als je je langmaakt met je handen boven je hoofd zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
Spierpijn in de latjes is geweldig.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Iets irriteert als ik die gozer zijn filmpje zie.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Floor whipers bedoelde ik, window whipers is de advanced versie en die is heel zwaar thrust me.
Maar dit zijn goede work-outs:![]()
Hij praat een beetje alsof hij een nieuw soort stofzuiger moet verkopen op tell sell.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Iets irriteert als ik die gozer zijn filmpje zie.![]()
Ademen jullie allemaal uit zoals hij?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij praat een beetje alsof hij een nieuw soort stofzuiger moet verkopen op tell sell.![]()
![]()
Dan heb je het idee dat er meer spanning op staat, alsof het een beetje belast is. Als het echt enorm zeer doet heb je het gewoon overbelast.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Vooral als je je langmaakt met je handen boven je hoofd zeker?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Goed punt, maar maak er geen heksejacht van..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Snakey het volgende:
Ik note trouwens elke verwijderde post vanaf nu. Bij genoeg notes is dat reden voor een ban. Dus als je posts mist dan weet je alvast dat je rechten ook tijdelijk kunnen verdwijnen als je doorgaat.
Tussen de grappen en grollen door zit er echt goede info tussen. Zoals die hele Gyno discussie, mooi stukje met bron vermeldingen.![]()
Nee man maar zou wel vet zijn als er in dit topic meer van die shit komt zoals Yuri_Boyka postte ipv al dat andere plaatjesdump gebagger.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed punt, maar maak er geen heksejacht van..
Tussen de grappen en grollen door zit er echt goede info tussen. Zoals die hele Gyno discussie, mooi stukje met bron vermeldingen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
De brug bij yoga heet dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staat![]()
Ja, mentaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.eigenkracht.nl(...)B3r%20je%20biceps%3F
Ja, Grotere hormoon afgifte
Ja, Droger worden gaat veel beter als je de andere helft ook traint.![]()
![]()
Zooo, boekje uitgeprint
Vind het tof dat Rippletoe samen met Kilgore (een PhD wetenschapper en fysiologie/anatomie professor) het boek heeft geschreven. Zo zie ik het zelf graag: gym en lab, praktijk en wetenschap hand in hand.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 04-11-2011 18:43:55 ]Confidence through competence![]()
Ik merk bij het aankomen van vet dat het vooral in mijn buik gaat zitten, beetje jammer is dat. Misschien overgaan op halfvolle melk in plaats van volle?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ja sowieso, waarom zou je al die verzadigde extra vetten willenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef Jac0bus het volgende:
Ik merk bij het aankomen van vet dat het vooral in mijn buik gaat zitten, beetje jammer is dat. Misschien overgaan op halfvolle melk in plaats van volle?![]()
![]()
Het zou dit topic dan ook sieren om het meer over voeding te gaan/mogen hebben. Ik heb in deze draad redelijk wat dingen over voeding gelezen die normaliter "he, daar is een ander topic voor"-commentaar zie. Of men moet in SPT gewoon een algemeen voedingstopic gaan hebben en niet per se voor BB/krachttraining.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee man maar zou wel vet zijn als er in dit topic meer van die shit komt zoals Yuri_Boyka postte ipv al dat andere plaatjesdump gebagger.
Mijn 2 centjes.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, boekje uitgeprint![]()
![]()
Sorry hoor, maar een pagina terug ging het over GB's aan eBooks en een topic terug over een shitlading aan Zyzz mp3'squote:
Romiger dan de Paus?
Ja, weet ik natuurlijk. Straks als ik geen student meer ben zal ik het boek voor m'n boekenkast kopen.quote:
Maar 't is kneiterduur, zeker vergeleken met Strength Training Anatomy van Delavier.Confidence through competence![]()
Matt Furey is een fat fuck!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kroc het volgende:
ik zat eens te lezen in Combat Conditioning - Functional Exercises for Fitness and Combat Sports van Matt Furey en toen kwam ik die oefening tegen als 1 van de grote 3 oefeningen voor combat conditioning dus
Elke dag, voor al 5 jaar lang stuurd je J, mij emails(matt@mattfurey.com & mattfurey@hotmail.com ) met bro-wetenschappen en andere bull.
Afmelden doet de beste man niet aan, ondanks de ondertitel.
Voorbeeld:Hi Jewboy Kyle,
You ever see what happens to bodybuilders who have big muscles -
but inflexible bodies?
Or big muscles with little function other than posing?
They get injured - easily.
In sports, players who do bodybuilding exercises are the first
to go down for the count - out for the season.
Years ago I tossed a bodybuilder through the air with a kung fu
technique and he screamed in agony BEFORE hitting the ground.
He was big and looked strong, but his muscles were counterfeit.
They served no worthwhile function.
On the other hand, the flexible athlete who is also strong, he's a
tough one to injure.
I'll show you how and why in my Combat Stretching program -
the one that gives you loose, strong and flexible limbs regardless of your age.
Be one of the first 50 to order today and you'll receive the bonuses promised on the page.
Best,
Matt Furey
[quote]Copyright, 2011, Matt Furey Enterprises, Inc. and the Psycho-Cybernetics Foundation, Inc. All rights reserved. Reproduction of any portion of this email is strictly prohibited without the express written consent of Matt Furey Enterprises, Inc. and/or the Psycho- Cybernetics Foundation, Inc. I may be compensated for any link you click in this email About Matt Furey Matt Furey is an internationally recognized expert in \the fields of self-development, fitness and martial arts. As President of the Psycho-Cybernetics Foundation, Inc., Furey has coaching programs that help people move upward in fitness, business and life itself. He is the author of the international best-sellers Combat Conditioning - and 101 Ways to Magnetize M-oney. Originally from Iowa, Furey moves back and forth between his homes in China and Tampa, Florida. Furey was a national collegiate wrestling champion (1985) and a world shuai-chiao kung fu champion (1997). His Barrier Breakthrough and Get Tough coaching programs have students from all over the world. http://mattfurey.com http://psycho-cybernetics.com http://chineseculturesecrets.com http://carpaltunnelfix.comMatt Furey Matt Furey Enterprises, Inc. Psycho-Cybernetics, LLC 10339 Birdwatch Drive Tampa, Florida, 33647, USA 813 994 8267 Phone 813 994 4947 FAX info@mattfurey.com [/quote]Click Here to Unsubscribe
Nog 1tje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 09:06:15 ]![]()
Ach, dan is hij maar een fraudeur. Ik heb dat boek 5 minuten doorgebladerd en het is inderdaad wel vooral opvulling van tekst waar hij ook 2 pagina's voor had kunnen gebruiken.![]()
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Okay Captain Knowitall.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.![]()
![]()
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?![]()
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?Wat een kneus ben jij dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als dit serieus is, ja. Snap echt niet dat mensen die hier al lang rondlopen en al lang trainen niet de effecten van bepaalde dingen snappen, maarja wie ben ik, ook nog niet eens de moeite nemen om die info zelf op te zoeken.
![]()
pics van je shredded fysiek dat zonder zo'n overschat voedingschema bereikt isquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
oja en stats aub
(no homo)![]()
Thnx manquote:------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Brinta bevat veel koolhydraten, dus veel energie. Het beste wat je kan eten als je sochtends opstaat is brinta!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.
Meestal zijn het dropouts met een korte cursus zoals AALO Docent Anatomie, klink heel wat maar stelt geen fuck voor.
![]()
![]()
Toch iets verbeterd met de deadlift gisteren, of eindelijk zwaar genoeg. Voor het eerst sore traps, vooral als ik een shrugbeweging maak.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ja. Niet teveel luisteren naar de lutsertjes van de sportschool. 99% van de gasten die daar rondlopen hebben er totaal geen verstand van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?![]()
My point exactly.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.
Meestal zijn het dropouts met een korte cursus zoals AALO Docent Anatomie, klink heel wat maar stelt geen fuck voor.
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordtquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
Ik zuip altijd zo'n ontbijtshake van Brinta. En 2 uurtjes later kwark met havermout en fruit.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Brinta & anabolicbench-pressquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordt
And a Jimmy Struthers Roids shake.![]()
Een Brofist voor jou:quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Brinta & anabolicbench-press
And a Jimmy Struthers Roids shake.
………..
……………….__
…………./´¯/‘…’/´¯¯`·¸
………./‘/…/…./……./¨¯\
……..(’(…´…´…. ¯~/‘…’)
………\……………..‘…../
……….’’…\………. _.·´
…………\…………..(I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Heb laatst die lesstof van fitness B 'n beetje doorgespit, staan idioot domme fouten in, zoals dat je de niet-essentiele aminozuren kan vervaardigen uit koolhydraten en vetten.![]()
![]()
voor de liefhebbers, het EK WK gewichtheffen is vandaag begonnen:
- 56 kg (bantam) Heren 5 November
- 62 kg (veder) Heren 6 November
- 69 kg (licht) Heren 8 November
- 77 kg (midden) Heren 10 November
- 85 kg (lichtzwaar) Heren 11 November
- 94 kg (middenzwaar) Heren 12 November
- 105 kg (zwaar) Heren 12 November
+ 105 kg (superzwaar) Heren 13 November
edit: op eurosport
[ Bericht 2% gewijzigd door Kroc op 05-11-2011 17:34:53 ]![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.
[..]
Wat een kneus ben jij dan.![]()
Wou er bijna heen gaan met mijn ex, maar dat ging helaas niet door. Ga zeker wel kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Kroc het volgende:
voor de liefhebbers, het EK WK gewichtheffen is vandaag begonnen:
- 56 kg (bantam) Heren 5 November
- 62 kg (veder) Heren 6 November
- 69 kg (licht) Heren 8 November
- 77 kg (midden) Heren 10 November
- 85 kg (lichtzwaar) Heren 11 November
- 94 kg (middenzwaar) Heren 12 November
- 105 kg (zwaar) Heren 12 November
+ 105 kg (superzwaar) Heren 13 November
edit: op eurosport![]()
![]()
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
![]()
Leuke motivatie om te gaan bench pressen....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
trololoquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...quote:![]()
Iedereen weet dat je alléén essentiele aminozuren uit koolhydraten en vetten kan fabriceren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef Diabox het volgende:
Heb laatst die lesstof van fitness B 'n beetje doorgespit, staan idioot domme fouten in, zoals dat je de niet-essentiele aminozuren kan vervaardigen uit koolhydraten en vetten.
En alléén op vrijdag.
YEAAAH BUDDYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 liter chocomel ingeslagen voor in m'n locker.
Iemand een lijntje coke?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens, het is ook overrated voor de doorsnee krachttrainer.Waardoor gezond eten dus overbodig is? Ik kan me voorstellen dat iemand die een beetje spieren probeert te krijgen bijv. geen bak donuts per dag naar binnen moet werken. Enigszins een schema hebben wat goed voor je is kan dan geen kwaad. Juist omdat er geen nadelen zijn en enkel voordelen. Waarom: bewezen een sneller resultaat, je voelt je beter en je hebt minder vet en shit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...
Een voedingsschema is zeker niet vereist maar gewoon voor erbij doet het zeker meer goed dan kwaad.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wat is er volgens jou mis met isotone drankjes dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Was filmpjes aan het maken vanmiddag om techniek van sommige lifts later terug te kijken, wel grappig deed het voor het eerst
one arm snatch: http://oi41.tinypic.com/73cay0.jpg
met stompje rechterarm![]()
Hoe kom jij aan zo'n rechterarm?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:50 schreef Kroc het volgende:
Was filmpjes aan het maken vanmiddag om techniek van sommige lifts later terug te kijken, wel grappig deed het voor het eerst
one arm snatch: http://oi41.tinypic.com/73cay0.jpg
met stompje rechterarm-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
vietnamquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo'n rechterarm?![]()
![]()
die zit in die beeldopname perfect verstopt achter de rest van mijn lichaamquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gast loop niet zo te ouwehoeren.![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Die barbell verhalen werden sterker en sterker...![]()
En in het weekend keihard aan de kapsalon en bierquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Zo, Starting Strength uitgelezen.
Leuk die uitgebreide beschrijvingen van de squat, bench press en deadlift. Alleen jammer van dat ene paragraafje 'eet 2500-5000 kcal, 2 gram eiwit / kg en drink 2 liter melk per dag'Beetje veel toegespitst op ecto's. Had wel iets dieper erop in gemogen.
Anyway, leuk naslagwerk.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 06-11-2011 16:42:33 ]Confidence through competence![]()
hardcore trainen jwz
goede ROM welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
En dan heb je 'gedefinieerde abs', maar nog steeds geen pecs (ja, klein beetje hangend velquote:) enz. Wat een faggotry.
Of toch du vader?![]()
Ja en geen obliques.quote:Op zondag 6 november 2011 18:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En dan heb je 'gedefinieerde abs', maar nog steeds geen pecs (ja, klein beetje hangend vel) enz. Wat een faggotry.
En wat doe je als je in een keer hard gaat trainen...dan zitten die dingen in de weg lijkt me.![]()
Wat zijn het uberhaupt eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja en geen obliques.
En wat doe je als je in een keer hard gaat trainen...dan zitten die dingen in de weg lijkt me.Of toch du vader?![]()
Geen idee...maar heb een keer een docu gezien over mannen die dat lieten doen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat zijn het uberhaupt eigenlijk?
Sick.![]()
Wh00t, ik zag dat mijn triceps flink gegroeid zijn in de 2 maanden dat ik nu train. Biceps lopen er wel op achter. Klopt ook wel: triceps heb ik goed getraind door consistent te benchen(geen isoleerwerk) terwijl ik met de rows heel erg heb lopen kutten en eindelijk met dank aan Panzer een chille row heb gevonden.
Toch tevreden
quote:Goed diep vooral.
Ja, maar hij doet hem wel tot z'n borst.quote:Op zondag 6 november 2011 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zou m zelf persoonlijk wel wat wijder pakken maargoed
Of toch du vader?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: