Hoe kom jij aan zo'n rechterarm?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:50 schreef Kroc het volgende:
Was filmpjes aan het maken vanmiddag om techniek van sommige lifts later terug te kijken, wel grappig deed het voor het eerst
one arm snatch: http://oi41.tinypic.com/73cay0.jpg
met stompje rechterarm
vietnamquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo'n rechterarm?
Gast loop niet zo te ouwehoeren.quote:
die zit in die beeldopname perfect verstopt achter de rest van mijn lichaamquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gast loop niet zo te ouwehoeren.
?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Die barbell verhalen werden sterker en sterker...
En in het weekend keihard aan de kapsalon en bierquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
hardcore trainen jwz
goede ROM welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
En dan heb je 'gedefinieerde abs', maar nog steeds geen pecs (ja, klein beetje hangend velquote:
Ja en geen obliques.quote:Op zondag 6 november 2011 18:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En dan heb je 'gedefinieerde abs', maar nog steeds geen pecs (ja, klein beetje hangend vel) enz. Wat een faggotry.
Wat zijn het uberhaupt eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja en geen obliques.
En wat doe je als je in een keer hard gaat trainen...dan zitten die dingen in de weg lijkt me.
Geen idee...maar heb een keer een docu gezien over mannen die dat lieten doen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat zijn het uberhaupt eigenlijk?
quote:
Ja, maar hij doet hem wel tot z'n borst.quote:Op zondag 6 november 2011 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zou m zelf persoonlijk wel wat wijder pakken maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |