Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
Wat een kneus ben jij dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als dit serieus is, ja. Snap echt niet dat mensen die hier al lang rondlopen en al lang trainen niet de effecten van bepaalde dingen snappen, maarja wie ben ik, ook nog niet eens de moeite nemen om die info zelf op te zoeken.
pics van je shredded fysiek dat zonder zo'n overschat voedingschema bereikt isquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
Thnx manquote:
Brinta bevat veel koolhydraten, dus veel energie. Het beste wat je kan eten als je sochtends opstaat is brinta!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.
Ja. Niet teveel luisteren naar de lutsertjes van de sportschool. 99% van de gasten die daar rondlopen hebben er totaal geen verstand van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
My point exactly.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.
Meestal zijn het dropouts met een korte cursus zoals AALO Docent Anatomie, klink heel wat maar stelt geen fuck voor.
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordtquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
Brinta & anabolicbench-pressquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordt
Een Brofist voor jou:quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Brinta & anabolicbench-press
And a Jimmy Struthers Roids shake.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.
[..]
Wat een kneus ben jij dan.![]()
Wou er bijna heen gaan met mijn ex, maar dat ging helaas niet door. Ga zeker wel kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Kroc het volgende:
voor de liefhebbers, het EK WK gewichtheffen is vandaag begonnen:
- 56 kg (bantam) Heren 5 November
- 62 kg (veder) Heren 6 November
- 69 kg (licht) Heren 8 November
- 77 kg (midden) Heren 10 November
- 85 kg (lichtzwaar) Heren 11 November
- 94 kg (middenzwaar) Heren 12 November
- 105 kg (zwaar) Heren 12 November
+ 105 kg (superzwaar) Heren 13 November
edit: op eurosport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trololoquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |