My point exactly.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.
Meestal zijn het dropouts met een korte cursus zoals AALO Docent Anatomie, klink heel wat maar stelt geen fuck voor.
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordtquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
Brinta & anabolicbench-pressquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordt
Een Brofist voor jou:quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Brinta & anabolicbench-press
And a Jimmy Struthers Roids shake.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.
[..]
Wat een kneus ben jij dan.![]()
Wou er bijna heen gaan met mijn ex, maar dat ging helaas niet door. Ga zeker wel kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Kroc het volgende:
voor de liefhebbers, het EK WK gewichtheffen is vandaag begonnen:
- 56 kg (bantam) Heren 5 November
- 62 kg (veder) Heren 6 November
- 69 kg (licht) Heren 8 November
- 77 kg (midden) Heren 10 November
- 85 kg (lichtzwaar) Heren 11 November
- 94 kg (middenzwaar) Heren 12 November
- 105 kg (zwaar) Heren 12 November
+ 105 kg (superzwaar) Heren 13 November
edit: op eurosport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trololoquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...quote:
Iedereen weet dat je alléén essentiele aminozuren uit koolhydraten en vetten kan fabriceren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef Diabox het volgende:
Heb laatst die lesstof van fitness B 'n beetje doorgespit, staan idioot domme fouten in, zoals dat je de niet-essentiele aminozuren kan vervaardigen uit koolhydraten en vetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 liter chocomel ingeslagen voor in m'n locker.
Iemand een lijntje coke?
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens, het is ook overrated voor de doorsnee krachttrainer.
Waardoor gezond eten dus overbodig is? Ik kan me voorstellen dat iemand die een beetje spieren probeert te krijgen bijv. geen bak donuts per dag naar binnen moet werken. Enigszins een schema hebben wat goed voor je is kan dan geen kwaad. Juist omdat er geen nadelen zijn en enkel voordelen. Waarom: bewezen een sneller resultaat, je voelt je beter en je hebt minder vet en shit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...
Wat is er volgens jou mis met isotone drankjes dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |