quote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat doe jij me niet na he met je vadsige buik.
Nu ff lekker een bakje kwark leeg eten.
Ik snap wel wat hij bedoelt met zittend en staand MP'en, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het verschil tussen dunne benen en dikke benen, dat door je niet door te laten zien hoe weinig je pusht als je gaat zitten, dus je benen helemaal weglaat. Ik zou liever dat hij het verschil tussen dikke en dunne benen laat zien in een oefening, maar ik begrijp dat dit natuurlijk lastiger te doen isquote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit hoor je te weten uit je eigen onderzoeken naar het trainen, dus je bent zelf lulkoek.
Het gaat niet om zittend of staan, het gaat er om dat als je je benen traint je bovenlichaam zich velen malen beter ontwikkeld dan als je dit niet doet. Dat zegt hij imo ook in het filmpje hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt met zittend en staand MP'en, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het verschil tussen dunne benen en dikke benen, dat door je niet door te laten zien hoe weinig je pusht als je gaat zitten, dus je benen helemaal weglaat. Ik zou liever dat hij het verschil tussen dikke en dunne benen laat zien in een oefening, maar ik begrijp dat dit natuurlijk lastiger te doen is
Beetje lange afstand voor interval imo.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
Net zieke intervaltraining gedaan. 10x400 meter
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat doe jij me niet na he met je vadsige buik.
Nu ff lekker een bakje kwark leeg eten.
Core: squat, deadlift, overhead press (+ soort van verticaal planking aan het eind)quote:Op donderdag 3 november 2011 19:28 schreef Jac0bus het volgende:
Panzer, wat deed/doe jij voor je abz en calves tijdens Rippetoad?
op de foto in je fobo lijk je een beetje ielig met een buikje, maar is maar schijn dus. Flinke core.quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
ach laat die jongen zn benen verwaarlozen
vertical planking == tegen een muur aan hangen ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Core: squat, deadlift, overhead press (+ soort van verticaal planking aan het eind)
Calves: standing calf raises in smith, leg press met tenen
Neuh, zo lang mogelijk in lockout + strak aangespannen blijven staan nadat ik klaar ben met overhead press. En dan bedoel ik echt lang, tot je lichaam helemaal gaat schokken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
vertical planking == tegen een muur aan hangen ofzo?
dat noemen ze toch batmannen tegenwoordig xDquote:
planking is echt gruwelijk ja. Voor de schouders ook trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar normale planking is ook een goede core workout, window whipers normal/advanced kan ook je hebt zoveeel oefeningen die goed zijn voor je core.
Geen last van. Abs goed aanspannen en zo rechtop mogelijk blijven staan. Wanneer je achteruit gaat vallen enzo dan is het gewicht te zwaar, of ben je al teveel afgemat door de overhead presses.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |