quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving vanquote:
Kritiek incasseren gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want 500 gram vet is om en nabij de 4500 kcal. Dat heeft DeMessias niet verbrandt gisteren en je lichaam is ueberhaupt niet in staat om in één dag puur 4500 kcal vet uit z'n reserves te halen.
En goed dat je er niet mee in discussie gaat, want beargumenteren kun je het niet.
Dat doe ik wel eens..wist niet dat het ook echt een oefening was.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving van
maar het is feitelijk dit:
[ afbeelding ]
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staat
En war kan ik die tekst/boek/tijdschrift vinden?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kroc het volgende:
ik zat eens te lezen in Combat Conditioning - Functional Exercises for Fitness and Combat Sports van Matt Furey en toen kwam ik die oefening tegen als 1 van de grote 3 oefeningen voor combat conditioning dus
Thanks...ik heb ook nog ergens de zyzz-bible staan op mijn computer.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:13 schreef Kroc het volgende:
ik weet niet of je links naar torrents mag plaatsen op fok, maar als je bij je torrentdealer zoekt naar "health book collection" dan vind je een torrent van 1,1 GB bestaande uit een hele waslijst van krachtsport gerelateerde pdf's
Mijn rug doet al pijn als ik er naar kijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving van
maar het is feitelijk dit:
[ afbeelding ]
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staat
Het is ook wat he meid.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef robuust89 het volgende:
Hartstikke leuk dat krachttraining, maar tijdens m'n rows schoot het weeeeer in mijn rugIk ga wel korfballen, dan heb ik dat gezeik niet
Rug recht houden, brah.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef robuust89 het volgende:
Hartstikke leuk dat krachttraining, maar tijdens m'n rows schoot het weeeeer in mijn rugIk ga wel korfballen, dan heb ik dat gezeik niet
Leuke vent om naar te kijken, waar ging het over?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor alle voetballers en hockey sletjes.
Is dat niet mijn taak?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
Over hoe die z'n benen om je lichaam slaat..
Fair point. Maar daar had hij het dus niet over.quote:
Toevallig van de week iets gelezen over onderzoek waaruit bleek dat het trainen van je benen een positief effect heeft op trainen van je bovenlichaam.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind die argumenten in dat filmpje over je benen een beetje lulkoek.
Ja dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat die argumenten die die kerel geeft lulkoek zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Toevallig van de week iets gelezen over onderzoek waaruit bleek dat het trainen van je benen een positief effect heeft op trainen van je bovenlichaam.
http://www.eigenkracht.nl(...)B3r%20je%20biceps%3F
ik zal toch eens een torso / limbs split overwegen dan maarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Toevallig van de week iets gelezen over onderzoek waaruit bleek dat het trainen van je benen een positief effect heeft op trainen van je bovenlichaam.
http://www.eigenkracht.nl(...)B3r%20je%20biceps%3F
okquote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Jahr00n het volgende:
Net zieke intervaltraining gedaan. 10x400 meter
Dit hoor je te weten uit je eigen onderzoeken naar het trainen, dus je bent zelf lulkoek.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind die argumenten in dat filmpje over je benen een beetje lulkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |