Jaquote:Op donderdag 3 november 2011 19:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Leek me wel leuk beetje zelf onderzoek er naar te doen...Hebben jullie zo je diploma's gehaald?
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Leek me wel leuk beetje zelf onderzoek er naar te doen...Hebben jullie zo je diploma's gehaald?
Mijn Profielwerkstuk gaat over wanneer is een kunstenaar nou commercieel en in welke mate.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Jajong het volgende:
Toen ik examen deed bestonden die programmas volgens mij nog niet, en ik heb mijn profiel werkstuk woord voor woord geplagieerd.
Antwoord: de meesten als ze dood zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn Profielwerkstuk gaat over wanneer is een kunstenaar nou commercieel en in welke mate.
Bronnen uit;
Encyclopedie
Boeken( over kunst, economie)
Interviews met kunstenaars zelf.
Wellicht nog internet.
Ik kan er heel diep op ingaan maar doe het nietquote:Op donderdag 3 november 2011 19:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Antwoord: de meesten als ze dood zijn
Verandering van je dieet,normaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef DeMessias het volgende:
On topic: morgen opnieuw trainen na een klein weekje rust.
Gisteren heb ik vrij weinig en vooral op onregelmatige tijdstippen gegeten, vanmorgen woog ik 500 gram minder. Is zoiets normaal?
Je hebt minder voedselmassa sowieso en dus minder massa om water vast te houden in je maag/darm kanaal. Verder zout, osmose, etc.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef DeMessias het volgende:
On topic: morgen opnieuw trainen na een klein weekje rust.
Gisteren heb ik vrij weinig en vooral op onregelmatige tijdstippen gegeten, vanmorgen woog ik 500 gram minder. Is zoiets normaal?
Heeft er geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verandering van je dieet,normaal.
Je moet naar de trend / gemiddeldes kijken, als je je elke dag wil wegen (waar op zich niks mis mee is). Alleen het dagelijks in paniek raken van waterfluctuaties, dat is niet handig. Om die onhandigheid te voorkomen wordt men vaak aangeraden niet elke dag te wegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja als je 61 kg weegt wil je dat je gewicht stijgt in plaats van daalt
Als jouw lichaam gewend is op tijdstip a zoveel binnen te krijgen...en het gebeurd niet. Lijkt mij van wel .Maar ik ga maar niet in discussie met jou.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken.
Je lichaam 'verbrandt' niet op de een op de andere moment 500 gram aan vet.
Ik zou dan juist horendol worden omdat het zo langzaam lijkt te gaan. Gewoon 1x in de maand kijken, dan maak je jezelf niet gek.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja als je 61 kg weegt wil je dat je gewicht stijgt in plaats van daalt
Nee, want 500 gram vet is om en nabij de 4500 kcal. Dat heeft DeMessias niet verbrand gisteren en je lichaam is ueberhaupt niet in staat om in één dag puur 4500 kcal vet uit z'n reserves te halen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als jouw lichaam gewend is op tijdstip a zoveel binnen te krijgen...en het gebeurd niet. Lijkt mij van wel .Maar ik ga maar niet in discussie met jou.
wallwalking?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Kroc het volgende:
net wallwalking voor het eerst geprobeerd, ging niet echt lekker maar vooral omdat ik het niet vol zelfvertrouwen aanpakte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving vanquote:
Kritiek incasseren gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want 500 gram vet is om en nabij de 4500 kcal. Dat heeft DeMessias niet verbrandt gisteren en je lichaam is ueberhaupt niet in staat om in één dag puur 4500 kcal vet uit z'n reserves te halen.
En goed dat je er niet mee in discussie gaat, want beargumenteren kun je het niet.
Dat doe ik wel eens..wist niet dat het ook echt een oefening was.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving van
maar het is feitelijk dit:
[ afbeelding ]
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |