Ik kan me nog herinneren dat dit een rustig maar serieus topic was met potentie, dat is helaas verandert.quote:
Kunnen alleen FA's posts verwijderen? Want laatst had ik een TR geplaatst maar er veranderde niet veel.quote:
Bulk of Cut je?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
Wat voor supps moet ik nemen na een cardio workout?
Mods kunnen dat ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kunnen alleen FA's posts verwijderen? Want laatst had ik een TR geplaatst maar er veranderde niet veel.
Ik eet gewoon 500 kcal boven onderhoud, noem het niet echt bulken. Maar heeft whey wel nut dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bulk of Cut je?
Bulk = ESA
Cut = BCAA
Verder whey.
Als dit serieus is, ja. Snap echt niet dat mensen die hier al lang rondlopen en al lang trainen niet de effecten van bepaalde dingen snappen, maarja wie ben ik, ook nog niet eens de moeite nemen om die info zelf op te zoeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik eet gewoon 500 kcal boven onderhoud, noem het niet echt bulken. Maar heeft whey wel nut dan?
Huh, heb je dat al gedaan dan, want ik zie nog geen notes die net geplaatst zijn in me lijstje.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Snakey het volgende:
Ik note trouwens elke verwijderde post vanaf nu. Bij genoeg notes is dat reden voor een ban. Dus als je posts mist dan weet je alvast dat je rechten ook tijdelijk kunnen verdwijnen als je doorgaat.
Ow lawd.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Gratis taart bij de HEMA
Alle ecto's verzamelen, gratis suikerbommen als PWO.
Laatste keer dat ik keek was het 13 ..nu 17.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, heb je dat al gedaan dan, want ik zie nog geen notes die net geplaatst zijn in me lijstje.
Oh, ik zie niks en check achter me naam. Heb Pimp abo dus ik kan elke note zien.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was het 13 ..nu 17.
Jij was zeker die gast die er 2 miljard had besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[upd]Gratis taart bij de HEMA
Alle ecto's verzamelen, gratis suikerbommen als PWO.
Van kroc: health and fitness book colletion via torrents onder het kopje nutrition.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Jajong het volgende:
Fuck man ik ben zo'n noob wat betreft supps. Ga me echt even inlezen. Nog tips qua literatuur??
Ik was nieuwsgierig dus ik typte in de piratenboot in "nutrition", heb wat dingen gedownload en daar zat o.a. dit boek bij: The Science of Nutrition 2nd ed - J. Thomspon.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Van kroc: health and fitness book colletion via torrents onder het kopje nutrition.
Ik kan me wel voorstellen dat 1000 pagina's over voeding beginners kan afschrikken hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig dus ik typte in de piratenboot in "nutrition", heb wat dingen gedownload en daar zat o.a. dit boek bij: The Science of Nutrition 2nd ed - J. Thomspon.
Super interessant, 942 pagina's vol met info over voeding, je eigen voeding, dingen berekenen, hoe je lichaam bepaalde voedingsstoffen opneemt, etc. etc. echt veel info.
Als elke beginner dit nou doorleest dan hoeft die ze leven lang niks te vragen omdat die het al weet.
Een doorzetter niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat 1000 pagina's over voeding beginners kan afschrikken hoor
Maar ik zal de interessante/onbekende stukken er wel eens uitpikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-11-2011 02:46:02 ]If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |