Jij was zeker die gast die er 2 miljard had besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[upd]Gratis taart bij de HEMA
Alle ecto's verzamelen, gratis suikerbommen als PWO.
Van kroc: health and fitness book colletion via torrents onder het kopje nutrition.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Jajong het volgende:
Fuck man ik ben zo'n noob wat betreft supps. Ga me echt even inlezen. Nog tips qua literatuur??
Ik was nieuwsgierig dus ik typte in de piratenboot in "nutrition", heb wat dingen gedownload en daar zat o.a. dit boek bij: The Science of Nutrition 2nd ed - J. Thomspon.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Van kroc: health and fitness book colletion via torrents onder het kopje nutrition.
Ik kan me wel voorstellen dat 1000 pagina's over voeding beginners kan afschrikken hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig dus ik typte in de piratenboot in "nutrition", heb wat dingen gedownload en daar zat o.a. dit boek bij: The Science of Nutrition 2nd ed - J. Thomspon.
Super interessant, 942 pagina's vol met info over voeding, je eigen voeding, dingen berekenen, hoe je lichaam bepaalde voedingsstoffen opneemt, etc. etc. echt veel info.
Als elke beginner dit nou doorleest dan hoeft die ze leven lang niks te vragen omdat die het al weet.
Een doorzetter niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat 1000 pagina's over voeding beginners kan afschrikken hoor
Maar ik zal de interessante/onbekende stukken er wel eens uitpikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-11-2011 02:46:02 ]If not now, then when.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat dus in dit boek: "Encyclopedia of Foods - A Guide To Healthy Nutrition"
529 pagina's en duidelijke uitleggen over: Macronutrients, Koolhydraten, Protein, Vitaminen en Mineralen, maaltijden voorbereiden, etiketten lezen en nog meer.
Nog wat pics van het boek:Thanks man, maar even... verkrijgen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe voelt dat? Vooral als je je langmaakt met je handen boven je hoofd zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
Spierpijn in de latjes is geweldig.
Iets irriteert als ik die gozer zijn filmpje zie.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Floor whipers bedoelde ik, window whipers is de advanced versie en die is heel zwaar thrust me.
Maar dit zijn goede work-outs:
Hij praat een beetje alsof hij een nieuw soort stofzuiger moet verkopen op tell sell.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Iets irriteert als ik die gozer zijn filmpje zie.
Ademen jullie allemaal uit zoals hij?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij praat een beetje alsof hij een nieuw soort stofzuiger moet verkopen op tell sell.
Dan heb je het idee dat er meer spanning op staat, alsof het een beetje belast is. Als het echt enorm zeer doet heb je het gewoon overbelast.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Vooral als je je langmaakt met je handen boven je hoofd zeker?
Goed punt, maar maak er geen heksejacht van..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Snakey het volgende:
Ik note trouwens elke verwijderde post vanaf nu. Bij genoeg notes is dat reden voor een ban. Dus als je posts mist dan weet je alvast dat je rechten ook tijdelijk kunnen verdwijnen als je doorgaat.
Nee man maar zou wel vet zijn als er in dit topic meer van die shit komt zoals Yuri_Boyka postte ipv al dat andere plaatjesdump gebagger.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed punt, maar maak er geen heksejacht van..
Tussen de grappen en grollen door zit er echt goede info tussen. Zoals die hele Gyno discussie, mooi stukje met bron vermeldingen.
De brug bij yoga heet dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik kan er geen plaatje van vinden behalve een halve gare beschrijving van
maar het is feitelijk dit:
[ afbeelding ]
alleen loop je dan met je handen tegen een muur naar beneden zodat je in de positie bent als op het plaatje en weer omhoog tot je staat
Ja, mentaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Toevallig van de week iets gelezen over onderzoek waaruit bleek dat het trainen van je benen een positief effect heeft op trainen van je bovenlichaam.
http://www.eigenkracht.nl(...)B3r%20je%20biceps%3F

Ja sowieso, waarom zou je al die verzadigde extra vetten willenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef Jac0bus het volgende:
Ik merk bij het aankomen van vet dat het vooral in mijn buik gaat zitten, beetje jammer is dat. Misschien overgaan op halfvolle melk in plaats van volle?
Het zou dit topic dan ook sieren om het meer over voeding te gaan/mogen hebben. Ik heb in deze draad redelijk wat dingen over voeding gelezen die normaliter "he, daar is een ander topic voor"-commentaar zie. Of men moet in SPT gewoon een algemeen voedingstopic gaan hebben en niet per se voor BB/krachttraining.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee man maar zou wel vet zijn als er in dit topic meer van die shit komt zoals Yuri_Boyka postte ipv al dat andere plaatjesdump gebagger.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, boekje uitgeprint
Sorry hoor, maar een pagina terug ging het over GB's aan eBooks en een topic terug over een shitlading aan Zyzz mp3'squote:
Ja, weet ik natuurlijk. Straks als ik geen student meer ben zal ik het boek voor m'n boekenkast kopen.quote:
Matt Furey is een fat fuck!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kroc het volgende:
ik zat eens te lezen in Combat Conditioning - Functional Exercises for Fitness and Combat Sports van Matt Furey en toen kwam ik die oefening tegen als 1 van de grote 3 oefeningen voor combat conditioning dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 09:06:15 ]
Okay Captain Knowitall.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
Wat een kneus ben jij dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als dit serieus is, ja. Snap echt niet dat mensen die hier al lang rondlopen en al lang trainen niet de effecten van bepaalde dingen snappen, maarja wie ben ik, ook nog niet eens de moeite nemen om die info zelf op te zoeken.
pics van je shredded fysiek dat zonder zo'n overschat voedingschema bereikt isquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Thnx manquote:
Brinta bevat veel koolhydraten, dus veel energie. Het beste wat je kan eten als je sochtends opstaat is brinta!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.
Ja. Niet teveel luisteren naar de lutsertjes van de sportschool. 99% van de gasten die daar rondlopen hebben er totaal geen verstand van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
My point exactly.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.
Meestal zijn het dropouts met een korte cursus zoals AALO Docent Anatomie, klink heel wat maar stelt geen fuck voor.
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordtquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
Brinta & anabolicbench-pressquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja prima, ik neem wel eens Brinta met melk, maar nog liever Havermout met melk, omdat het dan niet zo'n dikke brei wordt
Een Brofist voor jou:quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Brinta & anabolicbench-press
And a Jimmy Struthers Roids shake.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.
[..]
Wat een kneus ben jij dan.![]()
Wou er bijna heen gaan met mijn ex, maar dat ging helaas niet door. Ga zeker wel kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Kroc het volgende:
voor de liefhebbers, het EK WK gewichtheffen is vandaag begonnen:
- 56 kg (bantam) Heren 5 November
- 62 kg (veder) Heren 6 November
- 69 kg (licht) Heren 8 November
- 77 kg (midden) Heren 10 November
- 85 kg (lichtzwaar) Heren 11 November
- 94 kg (middenzwaar) Heren 12 November
- 105 kg (zwaar) Heren 12 November
+ 105 kg (superzwaar) Heren 13 November
edit: op eurosport
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
hardcore trainen jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trololoquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...quote:
Iedereen weet dat je alléén essentiele aminozuren uit koolhydraten en vetten kan fabriceren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef Diabox het volgende:
Heb laatst die lesstof van fitness B 'n beetje doorgespit, staan idioot domme fouten in, zoals dat je de niet-essentiele aminozuren kan vervaardigen uit koolhydraten en vetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 liter chocomel ingeslagen voor in m'n locker.
Iemand een lijntje coke?
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens, het is ook overrated voor de doorsnee krachttrainer.
Waardoor gezond eten dus overbodig is? Ik kan me voorstellen dat iemand die een beetje spieren probeert te krijgen bijv. geen bak donuts per dag naar binnen moet werken. Enigszins een schema hebben wat goed voor je is kan dan geen kwaad. Juist omdat er geen nadelen zijn en enkel voordelen. Waarom: bewezen een sneller resultaat, je voelt je beter en je hebt minder vet en shit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...
Wat is er volgens jou mis met isotone drankjes dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, als ik rondkijk als ik aan het sporten ben, dan is de conclusie toch wel dat hij wel een beetje een punt heeft. Allemaal gasten met pseudo-interessant gebrabbel, maar vervolgens wel een sportdrankje...
Hoe kom jij aan zo'n rechterarm?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:50 schreef Kroc het volgende:
Was filmpjes aan het maken vanmiddag om techniek van sommige lifts later terug te kijken, wel grappig deed het voor het eerst
one arm snatch: http://oi41.tinypic.com/73cay0.jpg
met stompje rechterarm
vietnamquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo'n rechterarm?
Gast loop niet zo te ouwehoeren.quote:
die zit in die beeldopname perfect verstopt achter de rest van mijn lichaamquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gast loop niet zo te ouwehoeren.
?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Die barbell verhalen werden sterker en sterker...
En in het weekend keihard aan de kapsalon en bierquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
hardcore trainen jwz
goede ROM welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
En dan heb je 'gedefinieerde abs', maar nog steeds geen pecs (ja, klein beetje hangend velquote:
Ja en geen obliques.quote:Op zondag 6 november 2011 18:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En dan heb je 'gedefinieerde abs', maar nog steeds geen pecs (ja, klein beetje hangend vel) enz. Wat een faggotry.
Wat zijn het uberhaupt eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja en geen obliques.
En wat doe je als je in een keer hard gaat trainen...dan zitten die dingen in de weg lijkt me.
Geen idee...maar heb een keer een docu gezien over mannen die dat lieten doen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat zijn het uberhaupt eigenlijk?
quote:
Ja, maar hij doet hem wel tot z'n borst.quote:Op zondag 6 november 2011 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zou m zelf persoonlijk wel wat wijder pakken maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |