De afloop afwachten als vluchteling in Australië denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat doe jij in de volgende Europese oorlog?
Ben je er zo eentje...quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De afloop afwachten als vluchteling in Australië denk ik.
Ik probeer nu tenminste al het mogelijke te doen om die oorlog te voorkomen. Dat kan ik van types zoals jij niet zeggen.quote:
Heeft Australië dan zo'n ruimhartig asielbeleid? Ik denk dat als miljoenen Europeanen voor de deur staan die de deuren keihard gesloten houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Terecht , je hoeft niet mee te doen als iedereen ineens beslist zich al beesten te gedragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, ik ben zowel pro- als anti-EU. Heb het genoegen om bezig te zijn met een project inzake de positieve kant van de EU (verbeteren van spoorwegveiligheid) dus ik ben niet zo'n doemdenker.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef De_Nuance het volgende:
Pro/anti EU is erg verdeeld over links en rechts
Je probeert jouw standaard vangnetje in stand te houden met enkel een grote mond. En dat probeer je te verbloemen door je heel humaan op te stellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeer nu tenminste al het mogelijke te doen om die oorlog te voorkomen. Dat kan ik van types zoals jij niet zeggen.
Sla jezelf nog meer op de borst anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een kerel zoals ik loopt niet weg van de problemen.
Nee, jij veroorzaakt ze juist, Henk.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je probeert jouw standaard vangnetje in stand te houden met enkel een grote mond. En dat probeer je te verbloemen door je heel humaan op te stellen.
Maar als de poep de ventilator raakt, maak je je uit de voeten.
Echte vent inderdaad.
Ik denk soms ook dat ie er een stijf plassertje van krijgt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
V_P, droom jij 's nachts over oorlog en andersoortige ellende?
Ik droom wel regelmatig dat ik met tanks door Den Haag naar het Binnenhof optrekt, vervolgens een toespraak op TV hou en dan gaat meestal de wekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
V_P, droom jij 's nachts over oorlog en andersoortige ellende?
Als blijkt dat het uiteindelijk slechter is met dan zonder dan hoeft het inderdaad niet in stand te blijven van mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het werkt niet dus we doen het niet?
Man, je bent in de 40. Kijk uit dat je niet door je rug gaat als je een geweer vast moet houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je probeert jouw standaard vangnetje in stand te houden met enkel een grote mond. En dat probeer je te verbloemen door je heel humaan op te stellen.
Maar als de poep de ventilator raakt, maak je je uit de voeten.
Echte vent inderdaad.
En dan word je wakker met een kleverige onderbroek?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik droom wel regelmatig dat ik met tanks door Den Haag naar het Binnenhof optrekt, vervolgens een toespraak op TV hou en dan gaat meestal de wekker.
Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan word je wakker met een kleverige onderbroek?
Als je dat serieus zou kunnen dromen lijkt me dat zo leukquote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik droom wel regelmatig dat ik met tanks door Den Haag naar het Binnenhof optrekt, vervolgens een toespraak op TV hou en dan gaat meestal de wekker.
Hm, dan wordt remlof gedumpt samen met ik weet niet hoeveel anderen op christmas island.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft Australië dan zo'n ruimhartig asielbeleid? Ik denk dat als miljoenen Europeanen voor de deur staan die de deuren keihard gesloten houden.
Kan ik beter van jou zeggen... iemand die als een vrouw begint te gillen van een pistooltje.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, je bent in de 40. Kijk uit dat je niet door je rug gaat als je een geweer vast moet houden.
Rammstein helpt daarbij:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat serieus zou kunnen dromen lijkt me dat zo leuk
Oogkleppen op met het idee dat enkel jij het juiste doet. Ik vergeef het je. Je bent toch van weinig betekenis in onze samenleving.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij veroorzaakt ze juist, Henk.
Zo'n opmerking is alleen leuk als je iemand ook daadwerkelijk kent, maar goed. Overigens ben ik ook niet degene met grote praat over zijn mannetje staan in een of ander schijtconflict. Dat ga ik niet op voorhand roepen, dat is iets voor kinderen, pubers en mensen die last hebben van een midlifecrisis.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ik beter van jou zeggen... iemand die als een vrouw begint te gillen van een pistooltje.
Moskou de hoer van......quote:
Als het zover is zal er voor jou als eerste een graf gegraven moeten worden. Je gaat het echt niet redden met een zelf aangemeten forum imago.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n opmerking is alleen leuk als je iemand ook daadwerkelijk kent, maar goed. Overigens ben ik ook niet degene met grote praat over zijn mannetje staan in een of ander schijtconflict. Dat ga ik niet op voorhand roepen, dat is iets voor kinderen, pubers en mensen die last hebben van een midlifecrisis.
Ik zou niet zo willen dromen, Robin.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat serieus zou kunnen dromen lijkt me dat zo leuk
Echt niet? Hoe zou jouw ideale droom er uit zien?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou niet zo willen dromen, Robin.
Helden sterven als eerst.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Je kunt onmogelijk voorspellen hoe mensen zich tijdens een oorlog gaan gedragen. Een stoere braller doet het misschien wel in zijn broek van angst, en een spichtig studentje kan een kei in wapens blijken.
Sowieso onzin want burgers pakken over het algemeen toch de wapens niet op, zeker in Westerse landen niet. De rare aanblikken van huisvrouwen en kinderen met AK's in de woestijn is niet van ons op toepassing. Buiten wat verzetsmensen gebeurt er toch niks.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Je kunt onmogelijk voorspellen hoe mensen zich tijdens een oorlog gaan gedragen. Een stoere braller doet het misschien wel in zijn broek van angst, en een spichtig studentje kan een kei in wapens blijken.
Ik moest hier aan denken:quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Libië zul je wel geen westers land vinden. Da's maar goed ook, anders zou je argument geen hout snijden. Daar pakten namelijk mensen uit alle lagen van de bevolking de wapens op.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso onzin want burgers pakken over het algemeen toch de wapens niet op, zeker in Westerse landen niet. De rare aanblikken van huisvrouwen en kinderen met AK's in de woestijn is niet van ons op toepassing. Buiten wat verzetsmensen gebeurt er toch niks.
Dat wil ik zo niet stellen, een deel van de Nederlanders pakt de wapens wel op, alleen gaat vervolgens met de vijand collaboreren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso onzin want burgers pakken over het algemeen toch de wapens niet op, zeker in Westerse landen niet. De rare aanblikken van huisvrouwen en kinderen met AK's in de woestijn is niet van ons op toepassing. Buiten wat verzetsmensen gebeurt er toch niks.
Even kijken.quote:
Dat heet beschaving.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dat is een goeie. Weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt niet? Hoe zou jouw ideale droom er uit zien?
Nee natuurlijk is het geen Westers land, kom op zeg, je kent de definitie van Westers toch wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Libië zul je wel geen westers land vinden. Da's maar goed ook, anders zou je argument geen hout snijden. Daar pakten namelijk mensen uit alle lagen van de bevolking de wapens op.
Een oscar winnen en in een film als LA Confidential spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt niet? Hoe zou jouw ideale droom er uit zien?
Ligt volkomen aan de vijand, de enige grootschalige oorlog die wij ooit gehad hebben was onder Nazi bewind en het is nou eenmaal geen groot geheim dat het Nazisme nou eenmaal veel aanhang kende binnen Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat wil ik zo niet stellen, een deel van de Nederlanders pakt de wapens wel op, alleen gaat vervolgens met de vijand collaboreren.
Precies.quote:
De koninklijke familie, ook uitkeringstrekkers, vluchtten het land uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt volkomen aan de vijand, de enige grootschalige oorlog die wij ooit gehad hebben was onder Nazi bewind en het is nou eenmaal geen groot geheim dat het Nazisme nou eenmaal veel aanhang kende binnen Nederland.
Ze waren inderdaad een stuk dapperder dan wij destijds. Laat onverlet dat je op de brallers van nu niet per definitie kunt rekenen als het echt nodig mocht worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het geen Westers land, kom op zeg, je kent de definitie van Westers toch wel?
Gefeliciteerd, deze historische quote is het waard om in mijn sig te zetten, hulde voor de_Nuance.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het enge aan v_P is dat hij het meent.
Dank voor dit compliment.quote:
Stupide is niet dapper.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad een stuk dapperder dan wij destijds. Laat onverlet dat je op de brallers van nu niet per definitie kunt rekenen als het echt nodig mocht worden.
Eindelijk geluktquote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, deze historische quote is het waard om in mijn sig te zetten, hulde voor de_Nuance.
Heb enkele stukken gelezen over het koningshuis gedurende oorlog, bleken de Oranje's een aparte eenheid van de marechaussee die er maandelijks op oefende hoe ze het koningshuis in geval van oorlog zo snel mogelijk het land uit kon brengen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De koninklijke familie, ook uitkeringstrekkers, vluchtten het land uit.
Herkenbaar trekje.
Het gaat om dapperheid. Er is geen enkele garantie dat degenen die nu brallen ook daadwerkelijk zullen durven vechten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stupide is niet dapper.
De enige reden dat die idioten niet massaal zijn afgeslacht is omdat de NAVO 26.000 vluchten heeft uitgevoerd boven dat land om iedere tank, artillerie en munitiebasis plat te gooien, evenals konvooien en vliegvelden.
Ik denk dat juist de grootste brallers de makkelijkste weg kiezen en gaan collaboreren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad een stuk dapperder dan wij destijds. Laat onverlet dat je op de brallers van nu niet per definitie kunt rekenen als het echt nodig mocht worden.
Ja, want brallers laten zich gemakkelijk imponeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de grootste brallers de makkelijkste weg kiezen en gaan collaboreren.
De makkelijkste weg is naar het buitenland vluchten, mijn beste defaitist.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de grootste brallers de makkelijkste weg kiezen en gaan collaboreren.
Ik heb dat dan ook nooit beweerd, heldquote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het zover is zal er voor jou als eerste een graf gegraven moeten worden. Je gaat het echt niet redden met een zelf aangemeten forum imago.
Waarom zouden ze als er geen machtige NAVO helpt met tienduizenden vluchten om al het zware geschut voor je uit de weg te ruimen. Je gaat toch ook niet met een paard en een buks een tankbataljon tegemoet of wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om dapperheid. Er is geen enkele garantie dat degenen die nu brallen ook daadwerkelijk zullen durven vechten.
Zowel Poolse als Sovjetische cavalerie-eenheden te paard hebben zich in WOII tegen de Duitse tankeenheden in de strijd gegooid, zeker heldhaftig, maar gedoemd om te mislukken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden ze als er geen machtige NAVO helpt met tienduizenden vluchten om al het zware geschut voor je uit de weg te ruimen. Je gaat toch ook niet met een paard en een buks een tankbataljon tegemoet of wel?
Hier heb je uiteraard gewoon gelijk.quote:Simple fact is gewoon dat burgers niet de slagkracht hebben van een leger en het dus nutteloos is je te verzetten door jezelf voor de linies te gooien.
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan de brallers hier die beweren dat zij wel stoer zullen doen en anderen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden ze als er geen machtige NAVO helpt met tienduizenden vluchten om al het zware geschut voor je uit de weg te ruimen. Je gaat toch ook niet met een paard en een buks een tankbataljon tegemoet of wel?
Simple fact is gewoon dat burgers niet de slagkracht hebben van een leger en het dus nutteloos is je te verzetten door jezelf voor de linies te gooien.
En ik voel mij moreel superieur , zo hebben we beide wat.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt het met deze uitspraak ook verdiend, mijn ego is echt gestreeld.
Ja maar dat was het leger, die hadden de plicht om zichzelf zo voor de wolven te gooien, hoe stupide het ook was. Een simpele burger heeft niet die plicht en kan dus verstand laten prevaleren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zowel Poolse als Sovjetische cavalerie-eenheden te paard hebben zich in WOII tegen de Duitse tankeenheden in de strijd gegooid, zeker heldhaftig, maar gedoemd om te mislukken.
Je hebt een beetje last van achtervolgingswaanzin, niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dat dan ook nooit beweerd, held
Maar jij bent dan ook gewoon een Turkse heerser.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En ik voel mij moreel superieur , zo hebben we beide wat.
Het ging ook niet zozeer om wapens oppakken, maar het land ontvluchten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simple fact is gewoon dat burgers niet de slagkracht hebben van een leger en het dus nutteloos is je te verzetten door jezelf voor de linies te gooien.
Laat ze lekker, Darwin knows best.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan de brallers hier die beweren dat zij wel stoer zullen doen en anderen niet.
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt een beetje last van achtervolgingswaanzin, niet?
Nee nee zo streel je mijn ego niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een Turkse heerser.
quote:
Ik schijt in je muil?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee nee zo streel je mijn ego niet.
Nopquote:
Ik zou je graag intellectueel willen noemen, maar dat ben je niet, dus kan ik dat niet naar voren brengen. Lastig, lastig, lastig.quote:
Nee hoor, samenwerken met de vijand is veel makkelijker.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De makkelijkste weg is naar het buitenland vluchten, mijn beste defaitist.
Neuh. Om de oren vliegen is langszij. Dus mis.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen
Ligt aan de situatie, welke vijand, welke schaal, welke voorbereidingstijd, welke overwinningskans. Maar een algehele mobilisatie zal ik niet uit de weg gaan denk ik, voor zover ik dat kan inschatten van te voren. Ben redelijk vaderlandsgezind dus een invasiemacht zal ik niet vriendelijk tegenover staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het ging ook niet zozeer om wapens oppakken, maar het land ontvluchten.
Ja die gaat dan buiten naakt rondrennen met z'n armen zwaaiend en een erectie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
Helaas kan ik maar 1 uitspraak in mijn sig verwerken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
Geluktquote:Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou je graag intellectueel willen noemen, maar dat ben je niet, dus kan ik dat niet naar voren brengen. Lastig, lastig, lastig.
Rare homoseksuele fantasieen heb jij zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die gaat dan buiten naakt rondrennen met z'n armen zwaaiend en een erectie.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gelukt
Het feit dat jij mij geen intellectueel vindt geeft 100% zekerheid dat ik het wel ben.
Bedankt
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rare homoseksuele fantasieen heb jij zeg.
Geobsedeerd door homo's m'n beste?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.
Okéquote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.
Zo geheim is hij niet meer he.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een geheime beton-loden schuilkelder, vol met blikvoer en water en natuurlijk mogen de gasmaksers, batterijen, knijpkat, radio niet ontbreken.
Enorm, vooral als ze zwart / wit zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Geobsedeerd door homo's m'n beste?
Brabantse wijsheidquote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een geheime beton-loden schuilkelder, vol met blikvoer en water en natuurlijk mogen de gasmaksers, batterijen, knijpkat, radio niet ontbreken.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Enorm, vooral als ze zwart / wit zijn.
Jij mag mee schuilen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo geheim is hij niet meer he.
Mooi, ik zal wat geld overmaken op uwer rekening zodat je ook wat whisky kan inslaan.quote:
Was niet sarcastischquote:
Drank, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, ik zal wat geld overmaken op uwer rekening zodat je ook wat whisky kan inslaan.
Just in case voor als ik kom.
Geeft niet, ik help je wel de essentiële dingen te herinneren.quote:
Het is een mooie dood, zolang het maar niet op een IED rijden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Sterven voor je land is overigens voor klapmongolen.
Wat is de criteria?quote:
Ik heb liever langzaam brandend kunnen we wat langer stoken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik help je wel de essentiële dingen te herinneren.
Als ik dan toch plotsklaps sterf is het ook een snelle efficiënte crematie, mijn promillage zorgt wel voor een snelle fik.
Och dan gooi je wat impregneermiddel in m'n mik als ik dood ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb liever langzaam brandend kunnen we wat langer stoken.
Weten dat criteria meervoud is, is waarschijnlijk wel een van de criteria.quote:
Weten hoe je met een wapen omgaat, omdat dat je onafhankelijkheid van de politiek illustreert.quote:
Net zo zinloos als je notesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Met zulk krom taalgebruik val je al af.
Alleen is dat ding niet gevechtsklaar, dus je hebt er niet zoveel aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
Ik heb een atoomschuilkelder op 100 meter van mijn huis: Het geheim van Klarendal (pdf)
Je bent nu al een fout voor het milieu...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dan gooi je wat impregneermiddel in m'n mik als ik dood ben.
Een fout der natuur is geen fout voor het milieu perse.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent nu al een fout voor het milieu...
Ein-de-lijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef De_Nuance het volgende:
Hm misschien toch handig zo een schuilkelder
Netanyahu probeert meerderheid te krijgen voor aanval Iran http://t.co/k820aPpD
Dat eerste wilde ik je besparen. Maar nu je er zelf over begint...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een fout der natuur is geen fout voor het milieu perse.
Wees blij dat ik een nuchtere homo ben, je kan ze erger treffen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat eerste wilde ik je besparen. Maar nu je er zelf over begint...
Wat de criteria zijn?quote:
Inderdaad. Dit overtreft de Elfstedentocht.quote:
Dan val ik af. Geef er geen zak om.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat de criteria zijn?
Foutloos Nederlands schrijven, zou erik zeggen.
Daarom. Zo laag ben ik ook niet dat uit te buiten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees blij dat ik een nuchtere homo ben, je kan ze erger treffen.
Zelfspot is belangrijk.
Aanpassen of verbanning uit Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan val ik af. Geef er geen zak om.
Men begreipt me tog wew.
Ik geef geen zak om zielig genuanceerd links.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan val ik af. Geef er geen zak om.
Men begreipt me tog wew.
Mijn Israel discussies zijn legendarisch op dit forum, weet je zeker dat je een pareltje over wenst te slaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
Ook nog een Israël discussie met VS is denk ik teveel van het goede vandaag , ik pas
Als hij een linkse homo was had je het echt wel vaker tegen hem gebruikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarom. Zo laag ben ik ook niet dat uit te buiten.
Let jij maar op je postrechten in die discussiesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Israel discussies zijn legendarisch op dit forum, weet je zeker dat je een pareltje over wenst te slaan?
Nee. Dat vind ik juist een vereiste.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geef geen zak om zielig genuanceerd links.
Val ik nu ook af?
Ach die gekke Friezen gaan na 1 dag vriezen al "It geat on" schreeuwen, niets speciaals.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef De_Nuance het volgende:
Niets overtreft de Elfstedentocht. Ik wacht er al jaren op.
Winter
Ja dat weet ik heel zeker , gebaseerd op ervaringen uit het verledenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Israel discussies zijn legendarisch op dit forum, weet je zeker dat je een pareltje over wenst te slaan?
Niks mis met een beetje pro-Israel posten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Let jij maar op je postrechten in die discussies
Ach de enige die het onderspit moest delven was ik zelf, na remlof's interventie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat weet ik heel zeker , gebaseerd op ervaringen uit het verleden
Gelukkig. Dus de mauro's moeten niet jankenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Dat vind ik juist een vereiste.
Ik vond het nog stukken hilarischer toen je Apartheid een geschenk uit de hemel noemde.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke verkapte sneer, bedanktquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geef geen zak om zielig genuanceerd links.
Val ik nu ook af?
Hier in Nederland zou het niet werken, maar voor Zuid-Afrika was het een uitkomst.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond het nog stukken hilarischer toen je Apartheid een geschenk uit de hemel noemde.
Sterker: het recht hebben ze niet eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig. Dus de mauro's moeten niet janken
Hij kan wel beter spellen dan jij.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterker: het recht hebben ze niet eens.
Vond het ook hilarisch toen Mauro over het CDA studeren voorstel zei "zal er over nadenken".quote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterker: het recht hebben ze niet eens.
Zijn advocaat bedoel je. Hoort zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij kan wel beter spellen dan jij.
Apartheid is net zo'n uitkomst als de holocaust.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier in Nederland zou het niet werken, maar voor Zuid-Afrika was het een uitkomst.
Hij is getraind hoe je als allochtoon alles naar je hand kan zetten. Een bepaalde stroming mogen we daar dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vond het ook hilarisch toen Mauro over het CDA studeren voorstel zei "zal er over nadenken".
Wat de neuk?! Hij is niet eens Nederlander, maar heeft wel het lef om een gegeven paard in de bek te kijken en een houding aan te nemen van "ik zie wel, vind het niet goed genoeg".
Ongewenst?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Apartheid is net zo'n uitkomst als de holocaust.
Het is een uitkomst , maar ongewenst.
Ik ga met terugwerkende kracht de regering in Australie ook maar weer eens mailen over mijn studievisum, vond het eigenlijk toch niet goed genoeg dat ik daar een tijd mocht verblijven om te studeren, hoe durven ze me niet meteen een paspoort te geven.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij is getraind hoe je als allochtoon alles naar je hand kan zetten. Een bepaalde stroming mogen we daar dankbaar voor zijn.
Kan me deze opmerking nog wel heugenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongewenst?
Ik kan er niks aan doen dat op zo'n schaal in zo'n land het onmogelijk is fatsoenlijk samen te leven.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Half gaan huilen als iemand wat over de Holocaust zegt, maar de apartheid was een geschenk uit de hemel.
Raar volk, die homo's.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongewenst?
Ik kan er niks aan doen dat op zo'n schaal in zo'n land het onmogelijk is fatsoenlijk samen te leven.
Nee, het instituut Apartheid is inderdaad niet juist, de gevolgen voor het land waren echter positiever dan hoe het er nu aan toe gaat. Het is als blanke nu bijna onmogelijk een baan te vinden met al dat omgekeerde racisme, maar daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt wel elke dag een andere mening over apartheid.
Nee, geen winter aub.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef De_Nuance het volgende:
Niets overtreft de Elfstedentocht. Ik wacht er al jaren op.
Winter
Iedereen die Nederlands als eerste taal spreekt en hier al langer dan vijf jaar is beschouw ik Nederlander.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vond het ook hilarisch toen Mauro over het CDA studeren voorstel zei "zal er over nadenken".
Wat de neuk?! Hij is niet eens Nederlander, maar heeft wel het lef om een gegeven paard in de bek te kijken en een houding aan te nemen van "ik zie wel, vind het niet goed genoeg".
Mooi ik stel voor dat we het hierbij houden dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het instituut Apartheid is inderdaad niet juist,
Ah, dus iemand die hier 4 jaar is moet opkankeren? Lekker triviale grens weer.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen die Nederlands als eerste taal spreekt en hier al langer dan vijf jaar is beschouw ik Nederlander.
3-voud valt af danquote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen die Nederlands als eerste taal spreekt en hier al langer dan vijf jaar is beschouw ik Nederlander.
Waarom, je kan toch best stellen dat Apartheid een middel was en geen doel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi ik stel voor dat we het hierbij houden dan.
Ga aub door. Dat is lachen!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi ik stel voor dat we het hierbij houden dan.
Ben jij ooit systematisch bespuugd omdat je blank bent hm?quote:
Kan niet. Alleen blanken zijn racistisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij ooit bespuugd omdat je blank bent hm?
Maar onder de Apartheid was iedereen in Zuid-Afrika ook gewoon beter af dan tijdens de pleurisbende die het nu is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond het nog stukken hilarischer toen je Apartheid een geschenk uit de hemel noemde.
Ja, hij komt weerquote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij ooit systematisch bespuugd omdat je blank bent hm?
Ja ik bedoel maar. Ik ben zelfs bijna ontslagen omdat ik voorstelde tijdens een vergadering dat we discriminatoire bedrijfsregels moesten laten varen omdat iedereen een gelijke behandeling verdient, dus ook de blanken. Als straf moest ik verplicht de sloppenwijken in om te kijken hoe zwarten leven.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kan niet. Alleen blanken zijn racistisch.
Zwaktebod, doe je altijd: zielige anekdote als je niet sterk staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij ooit systematisch bespuugd omdat je blank bent hm?
Hm nouja, niet iedereen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar onder de Apartheid was iedereen in Zuid-Afrika ook gewoon beter af dan tijdens de pleurisbende die het nu is.
Omdat het ook zo is, jij zit wel veilig met je reet op je stoel in Groningen maar verder weet je niks behalve wat er op Wikipedia staat. Dus flikker even op met je moralistische gezever.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zwaktebod, doe je altijd: zielige anekdote als je niet sterk staat.
Fijn voor je. Nederland is niet onder de indruk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je al wat treinen gereserveerd om iedereen die na 5 jaar nog steeds geen Nederlands spreekt uit te zetten?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja klopt, en van de zwarte politie hoef je ook al niks te verwachten want die doen toch niks voor je, vandaar dat je klauwen vol met geld kwijt bent aan private beveiliging.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben niet zo bekend met de situatie in Z-A, maar is de huidige situatie niet een de facto apartheid? Als blanke moet je al snel in zo'n compound gaan wonen voor je eigen veiligheid.
Negers werden ook jarenlang als stront behandeld in Z-A. Daarmee praat ik het overigens niet goed wat jou schijnbaar is overkomen, maar het werkt natuurlijk net zo makkelijk de andere kant op.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het ook zo is, jij zit wel veilig met je reet op je stoel in Groningen maar verder weet je niks behalve wat er op Wikipedia staat. Dus flikker even op met je moralistische gezever.
Zou hij het door hebben?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je al wat treinen gereserveerd om iedereen die na 5 jaar nog steeds geen Nederlands spreekt uit te zetten?
Alsof mensen niet vanuit eigen oogpunt redeneren, het zal voor een Mauro kutter zijn onder Apartheid dan voor mij. Ik doe tenminste niet zo hypocriet dat ik tracht een middenweg te vinden. Voor mij en bekenden in Afrika zou het prettiger zijn eens een keer over straat te kunnen lopen zonder bedreigingen, of 's avonds je huis uit te kunnen zonder dat je verplicht met de auto moet omdat je anders neergestoken ergens in een steeg eindigt, of een taxi kan nemen zonder te worden ontvoerd, of eens een nacht kan slapen zonder wakker te worden van ingeslagen autoruiten, of een trein kan nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Negers werden ook jarenlang als stront behandeld in Z-A. Daarmee praat ik het overigens niet goed wat jou schijnbaar is overkomen, maar het werkt natuurlijk net zo makkelijk de andere kant op.
Omdat Mauro het nogal rete-goed heeft, of komt hem hier iets tekort?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ik snap niet waarom blanken in Zuid-Afrika wel zielig moeten zijn terwijl we cynisch zijn en schijt hebben aan de rest van de wereld.
Dit zei je over Mauro bijv:
I
Don't
Give
A
Fuck
Ik heb ook nooit beweerd dat Z-A een paradijs op aarde is, integendeel. Maar dat maakt Apartheid nog geen geschenk uit de hemel, zoals jij eerder beweerde.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof mensen niet vanuit eigen oogpunt redeneren, het zal voor een Mauro kutter zijn onder Apartheid dan voor mij. Ik doe tenminste niet zo hypocriet dat ik tracht een middenweg te vinden. Voor mij en bekenden in Afrika zou het prettiger zijn eens een keer over straat te kunnen lopen zonder bedreigingen, of 's avonds je huis uit te kunnen zonder dat je verplicht met de auto moet omdat je anders neergestoken ergens in een steeg eindigt, of een taxi kan nemen zonder te worden ontvoerd, of eens een nacht kan slapen zonder wakker te worden van ingeslagen autoruiten, of een trein kan nemen.
De simpelste dingen kan je daar niet als blanke, maar he wie ben ik, het is maar een zielige anekdote omdat ik zwak sta.
Ik denk dat de ouders van menig kind daar anders over denkt, lekker met je kinderen op straat spelen, beetje voetballen, boodschappen te voet kunnen doen, lekker met de trein naar opa en oma.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat Z-A een paradijs op aarde is, integendeel. Maar dat maakt Apartheid nog geen geschenk uit de hemel, zoals jij eerder beweerde.
Wat hebben die allochtonen het dan goed hier. Je zou bijna denken dat ze massaal naar hier komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouders van menig kind daar anders over denkt, lekker met je kinderen op straat spelen, beetje voetballen, boodschappen te voet kunnen doen, lekker met de trein naar opa en oma.
Maar nee, ze groeien op in een kamp met 10.000 volt op de muren.
Geen negers op de stoep of in de bus. Heer-lijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouders van menig kind daar anders over denkt, lekker met je kinderen op straat spelen, beetje voetballen, boodschappen te voet kunnen doen, lekker met de trein naar opa en oma.
Maar nee, ze groeien op in een kamp met 10.000 volt op de muren.
Ja, er gebeuren daar gemiddeld(!) 5.5 moorden per dag in de stad alleen al.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen negers op de stoep of in de bus. Heer-lijk.
Trouwens, kampen?
Weet je, het maakt me allemaal weinig meer uit. Zuid-Afrika zoekt het maar lekker zelf uit met hun regering, ze doen maar wat ze leuk vinden. Het enige dat ik geleerd heb is dat de Europese racisten nog veel te leren hebben van de Afrikaanse racisten.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat hebben die allochtonen het dan goed hier. Je zou bijna denken dat ze massaal naar hier komen.
Ja, klote enzo. Nooit ontkend ook, maar dat maakt Apartheid nog geen feest.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, er gebeuren daar gemiddeld(!) 5.5 moorden per dag in de stad alleen al.
Gezellig toch, vooral het persoonlijk zien van 2 was leuk.
Veiligheid is relatief, je weet niet hoe veilig ik op mijn stoel zit. En wie zaait zal oogsten: zoals jij je vaak over hele bevolkingsgroepen uitlaat, moet wel eens fout gaan. Dat is je eigen keuze.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het ook zo is, jij zit wel veilig met je reet op je stoel in Groningen maar verder weet je niks behalve wat er op Wikipedia staat. Dus flikker even op met je moralistische gezever.
Het tweede is niet mogelijk zonder het eerste, je kan mensen niet dwingen ergens te wonen in een land waar vrij reizen mogelijk is hè? Maar eerlijk gezegd weet ik geen oplossing, zowel Apartheid als het huidige systeem is gewoon onmenselijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:18 schreef Cerbie het volgende:
VS, bedoel je met teruggaan naar de apartheid:
- teruggaan naar de situatie zoals voor 1990 of;
- terug naar een situatie waar blanken en zwarten in hun eigen gebieden wonen, maar dan het land verdeeld naar ratio van de bevolking (dus niet 15% voor de meerderheid van de bevolking)?
Het is niet voor niets dat die flippende hippies zo lekker schreeuwen vanuit hun comfortabele positie. Geen wereldkennis en de daarbij behorende perspectief. Maar zichzelf wel heel humaan vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je, het maakt me allemaal weinig meer uit. Zuid-Afrika zoekt het maar lekker zelf uit met hun regering, ze doen maar wat ze leuk vinden. Het enige dat ik geleerd heb is dat de Europese racisten nog veel te leren hebben van de Afrikaanse racisten.
Wat heeft mijn keuze om in Afrika te gaan werken uit te staan met mensen over een kam scheren?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Veiligheid is relatief, je weet niet hoe veilig ik op mijn stoel zit. En wie zaait zal oogsten: zoals jij je vaak over hele bevolkingsgroepen uitlaat, moet wel eens fout gaan. Dat is je eigen keuze.
Ja ach, ze vinden Mauro een studievisum geven al rieken naar racisme, gaarne neem ik ze mee waar de echte racisten zich bevinden, eens kijken of ze de gemiddelde Nederlander dan nog zo fascistisch vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat die flippende hippies zo lekker schreeuwen vanuit hun comfortabele positie. Geen wereldkennis en de daarbij behorende perspectief. Maar zichzelf wel heel humaan vinden.
Inderdaad, dat was een keuze. En vervolgens laat je je laatdunkend uit over de zwarten daar en klaag je dat de blanken achter zoveel volt moeten leven. Het proces heeft tijd nodig want wat de zwarten is aangedaan wordt niet zomaar vergeten. En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft mijn keuze om in Afrika te gaan werken uit te staan met mensen over een kam scheren?
Dat zijn gewoon Z-A staatsburgers toch? Misschien moeten al die weggepeste homo's ook maar gewoon het land verlaten als ze er niet mee kunnen leven.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was een keuze. En vervolgens laat je je laatdunkend uit over de zwarten daar en klaag je dat de blanken achter zoveel volt moeten leven. Het proces heeft tijd nodig want wat de zwarten is aangedaan wordt niet zomaar vergeten. En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.
Als Henk iemand vermoordt betekent niet dat we diefstal van Kees geen misdrijf moeten noemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, ze vinden Mauro een studievisum geven al rieken naar racisme, gaarne neem ik ze mee waar de echte racisten zich bevinden, eens kijken of ze de gemiddelde Nederlander dan nog zo fascistisch vinden.
Werkelijk... zo'n grote plaat voor de voorgevel zie je zelden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was een keuze. En vervolgens laat je je laatdunkend uit over de zwarten daar en klaag je dat de blanken achter zoveel volt moeten leven. Het proces heeft tijd nodig want wat de zwarten is aangedaan wordt niet zomaar vergeten. En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.
Joh, wat een oplossing van je zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.
Ik had het niet over uitzetten, maar wie ik persoonlijk als Nederlander zie.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je al wat treinen gereserveerd om iedereen die na 5 jaar nog steeds geen Nederlands spreekt uit te zetten?
En als je ze niet als Nederlander ziet, ze niet ingeburgerd zijn en geen economische bijdrage leveren?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet over uitzetten, maar wie ik persoonlijk als Nederlander zie.
Van mij mag iedereen blijven die ingeburgerd is of een economische bijdrage levert.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als Henk iemand vermoordt betekent niet dat we diefstal van Kees geen misdrijf moeten noemen.
Het kan altijd erger.
Dan kom je nog steeds treinen en vliegtuigen te kort voor die er niet aan voldoen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet over uitzetten, maar wie ik persoonlijk als Nederlander zie.
Van mij mag iedereen blijven die ingeburgerd is of een economische bijdrage levert.
Werd jij gedwongen erheen te gaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joh, wat een oplossing van je zeg.
'ja maar daar is het nog erger' is geen argument om iets fouts fout te noemen.quote:
Ik heb een vrije dag, maar ik moet eigenlijk studerenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:26 schreef remlof het volgende:
Zijn jullie allemaal werkeloos trouwens, dat jullie hier de hele dag zitten te beppen?
Worden de illegalen gedwongen hierheen te gaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Werd jij gedwongen erheen te gaan?
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag, maar ik moet eigenlijk studeren
Same here, in 3 uur iets van 15 pagina's gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag, maar ik moet eigenlijk studeren
Waar doel je op?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'ja maar daar is het nog erger' is geen argument om iets fouts fout te noemen.
Dat bedoel ik niet, wacht ik leg het later uit anders word ik platgereden door een tramquote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar doel je op?
Ik heb volgens mij in genoeg andere discussies al aangegeven dat het gedrag van Henk en Ingrid ook niet door de beugel kan.
Je had er niet heen hoeven gaan dus. En toen je er was, ging je lopen klagen over discriminatie van blanken. Alsof het jouw zaak was en alsof jij de maat der dingen bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden de illegalen gedwongen hierheen te gaan?
Je hebt zoals gewoonlijk weer eens nergens kaas van gegeten, ben je ooit wel eens buiten Groningen geweest?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had er niet heen hoeven gaan dus. En toen je er was, ging je lopen klagen over discriminatie van blanken. Alsof het jouw zaak was en alsof jij de maat der dingen bent.
Niemand zegt dat het goed is, maar dat een buitenstaander die gewoon weer weg kan beweert dat Apartheid beter was, is toch op z'n minst potsierlijk te noemen.
Ja hoor, ik heb veel delen van de wereld gezien en vaak in het buitenland gewerkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt zoals gewoonlijk weer eens nergens kaas van gegeten, ben je ooit wel eens buiten Groningen geweest?
Jij kankert ook altijd potsierlijk over Berlusconi, woon je daar? Nee, hou je muil er dan ook over.
Ja, maar je bent nu in Nederland dus hou je koest over de rest van de wereld, in jouw argumentatie mag je enkel zeiken over het rookverbod in Nederland of de hondenstront op je stoep.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb veel delen van de wereld gezien en vaak in het buitenland gewerkt.
Met Berlusconi hebben we rechtstreeks te maken, als die een puinhoop van zijn land maakt trekt hij heel Europa mee en moeten wij ook boeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Jij kankert ook altijd potsierlijk over Berlusconi, woon je daar? Nee, hou je muil er dan ook over.
Hoe lang ben jij nou helemaal in Z-A geweest? Je roept dat Apartheid zo slecht nog niet was maar je hebt het nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar je bent nu in Nederland dus hou je koest over de rest van de wereld, in jouw argumentatie mag je enkel zeiken over het rookverbod in Nederland of de hondenstront op je stoep.
Als hypocriet gedrag strafbaar zou zijn zat jij al in death row.
Misschien in tegenstelling tot jou spreek ik nog wel eens met mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij nou helemaal in Z-A geweest? Je roept dat Apartheid zo slecht nog niet was maar je hebt het nooit meegemaakt.
Ah ja, zijn, ik quote; "vrouwonvriendelijke gedrag" is inderdaad een gevaar voor Europa.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met Berlusconi hebben we rechtstreeks te maken, als die een puinhoop van zijn land maakt trekt hij heel Europa mee en moeten wij ook boeten.
Ah, weer een vooroordeel en geen antwoord. Ik ga even wat anders doenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien in tegenstelling tot jou spreek ik nog wel eens met mensen.
Ja doe dat, en kom de volgende keer een keer opdagen tijdens een politieke discussie waar het niet gaat over vrouwen of allochtonen, wellicht kan je dan een keer demonstreren ook over iets anders te kunnen janken.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, weer een vooroordeel en geen antwoord. Ik ga even wat anders doen
Hoe kon je raden dat ik dacht 'hij mag zoals gewoonlijk het laatste woord hebben'quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja doe dat, en kom de volgende keer een keer opdagen tijdens een politieke discussie waar het niet gaat over vrouwen of allochtonen, wellicht kan je dan een keer demonstreren ook over iets anders te kunnen janken.
Niet 'mag' maar 'zal'.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kon je raden dat ik dacht 'hij mag zoals gewoonlijk het laatste woord hebben'
Je hebt het wel zwaar, of niet? Gisteren nog Mauro uitlachen en negergrappen maken, maar nu bijna huilen omdat er wat stouts wordt gezegd over mensen met onze kleurquote:Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
"Als de blanken het niet bevalt moeten ze maar oprotten uit het land"
Toch wel een nieuw pareltje dat deze discussie heeft opgeleverd
Held.quote:
Opbokken roestbak.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het wel zwaar, of niet? Gisteren nog Mauro uitlachen en negergrappen maken, maar nu bijna huilen omdat er wat stouts wordt gezegd over mensen met onze kleur
Godsamme... die mag wat mij betreft de trofee van 2011 winnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
"Als de blanken het niet bevalt moeten ze maar oprotten uit het land"
Toch wel een nieuw pareltje dat deze discussie heeft opgeleverd
"Gegarandeerd uw resultaat 100% garantie"quote:Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, anders vind ik even het volgende pareltje in m'n brievenbus:
[ afbeelding ]
Het is PHP die 'career' probeert te spellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
Over het einde rept hij ook over een 'carrier', terwijl ik me afvraag of hij ook echt zo'n vloot bedoelt.
Nee. Ik wil nu thee.quote:
Ik heb net een cappucino uit het automaat getrokken.quote:
TV uit, boek lezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is heeeeeeeeeel de avond weer RdG
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, Rijk de Gooyer is ook eindelijk opgebokt.
Usenet.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
En de CIA.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?
Ik ben niet zo'n filmliefhebber.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
Eigenlijk wel. Ik heb al een mooi hoekje gereserveerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.
Ga je me nu stalken?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Vrouw hoort toch achter man te lopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, maar jij stalk wel. Ook een topic daar waard.
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee.
De longstay.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?
Wij lopen zij aan zij.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw hoort toch achter man te lopen?
Nee jij bent een lekkere toevoeging.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De longstay.
Dan zijn we je hier ook kwijt.
Ja?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee jij bent een lekkere toevoeging.
Zet ik het theewater aan.quote:
Ben je met je moeder getrouwd?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Alles ligt overal aan.quote:
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclamequote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Is mijn gebruikersnaam 3-voud? Nee, ik ben dus niet met mijn moeder getrouwd.
Zo doen echte mannen het.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclame
He jongens, kijk eens wat een hoog gebouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |