Je hebt zoals gewoonlijk weer eens nergens kaas van gegeten, ben je ooit wel eens buiten Groningen geweest?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had er niet heen hoeven gaan dus. En toen je er was, ging je lopen klagen over discriminatie van blanken. Alsof het jouw zaak was en alsof jij de maat der dingen bent.
Niemand zegt dat het goed is, maar dat een buitenstaander die gewoon weer weg kan beweert dat Apartheid beter was, is toch op z'n minst potsierlijk te noemen.
Ja hoor, ik heb veel delen van de wereld gezien en vaak in het buitenland gewerkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt zoals gewoonlijk weer eens nergens kaas van gegeten, ben je ooit wel eens buiten Groningen geweest?
Jij kankert ook altijd potsierlijk over Berlusconi, woon je daar? Nee, hou je muil er dan ook over.
Ja, maar je bent nu in Nederland dus hou je koest over de rest van de wereld, in jouw argumentatie mag je enkel zeiken over het rookverbod in Nederland of de hondenstront op je stoep.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb veel delen van de wereld gezien en vaak in het buitenland gewerkt.
Met Berlusconi hebben we rechtstreeks te maken, als die een puinhoop van zijn land maakt trekt hij heel Europa mee en moeten wij ook boeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Jij kankert ook altijd potsierlijk over Berlusconi, woon je daar? Nee, hou je muil er dan ook over.
Hoe lang ben jij nou helemaal in Z-A geweest? Je roept dat Apartheid zo slecht nog niet was maar je hebt het nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar je bent nu in Nederland dus hou je koest over de rest van de wereld, in jouw argumentatie mag je enkel zeiken over het rookverbod in Nederland of de hondenstront op je stoep.
Als hypocriet gedrag strafbaar zou zijn zat jij al in death row.
Misschien in tegenstelling tot jou spreek ik nog wel eens met mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij nou helemaal in Z-A geweest? Je roept dat Apartheid zo slecht nog niet was maar je hebt het nooit meegemaakt.
Ah ja, zijn, ik quote; "vrouwonvriendelijke gedrag" is inderdaad een gevaar voor Europa.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met Berlusconi hebben we rechtstreeks te maken, als die een puinhoop van zijn land maakt trekt hij heel Europa mee en moeten wij ook boeten.
Ah, weer een vooroordeel en geen antwoord. Ik ga even wat anders doenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien in tegenstelling tot jou spreek ik nog wel eens met mensen.
Ja doe dat, en kom de volgende keer een keer opdagen tijdens een politieke discussie waar het niet gaat over vrouwen of allochtonen, wellicht kan je dan een keer demonstreren ook over iets anders te kunnen janken.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, weer een vooroordeel en geen antwoord. Ik ga even wat anders doen
Hoe kon je raden dat ik dacht 'hij mag zoals gewoonlijk het laatste woord hebben'quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja doe dat, en kom de volgende keer een keer opdagen tijdens een politieke discussie waar het niet gaat over vrouwen of allochtonen, wellicht kan je dan een keer demonstreren ook over iets anders te kunnen janken.
Niet 'mag' maar 'zal'.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kon je raden dat ik dacht 'hij mag zoals gewoonlijk het laatste woord hebben'
Je hebt het wel zwaar, of niet? Gisteren nog Mauro uitlachen en negergrappen maken, maar nu bijna huilen omdat er wat stouts wordt gezegd over mensen met onze kleurquote:Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
"Als de blanken het niet bevalt moeten ze maar oprotten uit het land"
Toch wel een nieuw pareltje dat deze discussie heeft opgeleverd
Held.quote:
Opbokken roestbak.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het wel zwaar, of niet? Gisteren nog Mauro uitlachen en negergrappen maken, maar nu bijna huilen omdat er wat stouts wordt gezegd over mensen met onze kleur
Godsamme... die mag wat mij betreft de trofee van 2011 winnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
"Als de blanken het niet bevalt moeten ze maar oprotten uit het land"
Toch wel een nieuw pareltje dat deze discussie heeft opgeleverd
"Gegarandeerd uw resultaat 100% garantie"quote:Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, anders vind ik even het volgende pareltje in m'n brievenbus:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |