Het is niet voor niets dat die flippende hippies zo lekker schreeuwen vanuit hun comfortabele positie. Geen wereldkennis en de daarbij behorende perspectief. Maar zichzelf wel heel humaan vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je, het maakt me allemaal weinig meer uit. Zuid-Afrika zoekt het maar lekker zelf uit met hun regering, ze doen maar wat ze leuk vinden. Het enige dat ik geleerd heb is dat de Europese racisten nog veel te leren hebben van de Afrikaanse racisten.
Wat heeft mijn keuze om in Afrika te gaan werken uit te staan met mensen over een kam scheren?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Veiligheid is relatief, je weet niet hoe veilig ik op mijn stoel zit. En wie zaait zal oogsten: zoals jij je vaak over hele bevolkingsgroepen uitlaat, moet wel eens fout gaan. Dat is je eigen keuze.
Ja ach, ze vinden Mauro een studievisum geven al rieken naar racisme, gaarne neem ik ze mee waar de echte racisten zich bevinden, eens kijken of ze de gemiddelde Nederlander dan nog zo fascistisch vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat die flippende hippies zo lekker schreeuwen vanuit hun comfortabele positie. Geen wereldkennis en de daarbij behorende perspectief. Maar zichzelf wel heel humaan vinden.
Inderdaad, dat was een keuze. En vervolgens laat je je laatdunkend uit over de zwarten daar en klaag je dat de blanken achter zoveel volt moeten leven. Het proces heeft tijd nodig want wat de zwarten is aangedaan wordt niet zomaar vergeten. En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft mijn keuze om in Afrika te gaan werken uit te staan met mensen over een kam scheren?
Dat zijn gewoon Z-A staatsburgers toch? Misschien moeten al die weggepeste homo's ook maar gewoon het land verlaten als ze er niet mee kunnen leven.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was een keuze. En vervolgens laat je je laatdunkend uit over de zwarten daar en klaag je dat de blanken achter zoveel volt moeten leven. Het proces heeft tijd nodig want wat de zwarten is aangedaan wordt niet zomaar vergeten. En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.
Als Henk iemand vermoordt betekent niet dat we diefstal van Kees geen misdrijf moeten noemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, ze vinden Mauro een studievisum geven al rieken naar racisme, gaarne neem ik ze mee waar de echte racisten zich bevinden, eens kijken of ze de gemiddelde Nederlander dan nog zo fascistisch vinden.
Werkelijk... zo'n grote plaat voor de voorgevel zie je zelden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was een keuze. En vervolgens laat je je laatdunkend uit over de zwarten daar en klaag je dat de blanken achter zoveel volt moeten leven. Het proces heeft tijd nodig want wat de zwarten is aangedaan wordt niet zomaar vergeten. En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.
Joh, wat een oplossing van je zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En de blanken hebben gewoon de keus het land te verlaten als ze daar niet mee kunnen leven.
Ik had het niet over uitzetten, maar wie ik persoonlijk als Nederlander zie.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je al wat treinen gereserveerd om iedereen die na 5 jaar nog steeds geen Nederlands spreekt uit te zetten?
En als je ze niet als Nederlander ziet, ze niet ingeburgerd zijn en geen economische bijdrage leveren?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet over uitzetten, maar wie ik persoonlijk als Nederlander zie.
Van mij mag iedereen blijven die ingeburgerd is of een economische bijdrage levert.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als Henk iemand vermoordt betekent niet dat we diefstal van Kees geen misdrijf moeten noemen.
Het kan altijd erger.
Dan kom je nog steeds treinen en vliegtuigen te kort voor die er niet aan voldoen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet over uitzetten, maar wie ik persoonlijk als Nederlander zie.
Van mij mag iedereen blijven die ingeburgerd is of een economische bijdrage levert.
Werd jij gedwongen erheen te gaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joh, wat een oplossing van je zeg.
'ja maar daar is het nog erger' is geen argument om iets fouts fout te noemen.quote:
Ik heb een vrije dag, maar ik moet eigenlijk studerenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:26 schreef remlof het volgende:
Zijn jullie allemaal werkeloos trouwens, dat jullie hier de hele dag zitten te beppen?
Worden de illegalen gedwongen hierheen te gaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Werd jij gedwongen erheen te gaan?
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag, maar ik moet eigenlijk studeren
Same here, in 3 uur iets van 15 pagina's gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag, maar ik moet eigenlijk studeren
Waar doel je op?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'ja maar daar is het nog erger' is geen argument om iets fouts fout te noemen.
Dat bedoel ik niet, wacht ik leg het later uit anders word ik platgereden door een tramquote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar doel je op?
Ik heb volgens mij in genoeg andere discussies al aangegeven dat het gedrag van Henk en Ingrid ook niet door de beugel kan.
Je had er niet heen hoeven gaan dus. En toen je er was, ging je lopen klagen over discriminatie van blanken. Alsof het jouw zaak was en alsof jij de maat der dingen bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden de illegalen gedwongen hierheen te gaan?
Je hebt zoals gewoonlijk weer eens nergens kaas van gegeten, ben je ooit wel eens buiten Groningen geweest?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had er niet heen hoeven gaan dus. En toen je er was, ging je lopen klagen over discriminatie van blanken. Alsof het jouw zaak was en alsof jij de maat der dingen bent.
Niemand zegt dat het goed is, maar dat een buitenstaander die gewoon weer weg kan beweert dat Apartheid beter was, is toch op z'n minst potsierlijk te noemen.
Ja hoor, ik heb veel delen van de wereld gezien en vaak in het buitenland gewerkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt zoals gewoonlijk weer eens nergens kaas van gegeten, ben je ooit wel eens buiten Groningen geweest?
Jij kankert ook altijd potsierlijk over Berlusconi, woon je daar? Nee, hou je muil er dan ook over.
Ja, maar je bent nu in Nederland dus hou je koest over de rest van de wereld, in jouw argumentatie mag je enkel zeiken over het rookverbod in Nederland of de hondenstront op je stoep.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb veel delen van de wereld gezien en vaak in het buitenland gewerkt.
Met Berlusconi hebben we rechtstreeks te maken, als die een puinhoop van zijn land maakt trekt hij heel Europa mee en moeten wij ook boeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Jij kankert ook altijd potsierlijk over Berlusconi, woon je daar? Nee, hou je muil er dan ook over.
Hoe lang ben jij nou helemaal in Z-A geweest? Je roept dat Apartheid zo slecht nog niet was maar je hebt het nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar je bent nu in Nederland dus hou je koest over de rest van de wereld, in jouw argumentatie mag je enkel zeiken over het rookverbod in Nederland of de hondenstront op je stoep.
Als hypocriet gedrag strafbaar zou zijn zat jij al in death row.
Misschien in tegenstelling tot jou spreek ik nog wel eens met mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij nou helemaal in Z-A geweest? Je roept dat Apartheid zo slecht nog niet was maar je hebt het nooit meegemaakt.
Ah ja, zijn, ik quote; "vrouwonvriendelijke gedrag" is inderdaad een gevaar voor Europa.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met Berlusconi hebben we rechtstreeks te maken, als die een puinhoop van zijn land maakt trekt hij heel Europa mee en moeten wij ook boeten.
Ah, weer een vooroordeel en geen antwoord. Ik ga even wat anders doenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien in tegenstelling tot jou spreek ik nog wel eens met mensen.
Ja doe dat, en kom de volgende keer een keer opdagen tijdens een politieke discussie waar het niet gaat over vrouwen of allochtonen, wellicht kan je dan een keer demonstreren ook over iets anders te kunnen janken.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, weer een vooroordeel en geen antwoord. Ik ga even wat anders doen
Hoe kon je raden dat ik dacht 'hij mag zoals gewoonlijk het laatste woord hebben'quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja doe dat, en kom de volgende keer een keer opdagen tijdens een politieke discussie waar het niet gaat over vrouwen of allochtonen, wellicht kan je dan een keer demonstreren ook over iets anders te kunnen janken.
Niet 'mag' maar 'zal'.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kon je raden dat ik dacht 'hij mag zoals gewoonlijk het laatste woord hebben'
Je hebt het wel zwaar, of niet? Gisteren nog Mauro uitlachen en negergrappen maken, maar nu bijna huilen omdat er wat stouts wordt gezegd over mensen met onze kleurquote:Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
"Als de blanken het niet bevalt moeten ze maar oprotten uit het land"
Toch wel een nieuw pareltje dat deze discussie heeft opgeleverd
Held.quote:
Opbokken roestbak.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het wel zwaar, of niet? Gisteren nog Mauro uitlachen en negergrappen maken, maar nu bijna huilen omdat er wat stouts wordt gezegd over mensen met onze kleur
Godsamme... die mag wat mij betreft de trofee van 2011 winnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Cerbie het volgende:
"Als de blanken het niet bevalt moeten ze maar oprotten uit het land"
Toch wel een nieuw pareltje dat deze discussie heeft opgeleverd
"Gegarandeerd uw resultaat 100% garantie"quote:Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, anders vind ik even het volgende pareltje in m'n brievenbus:
[ afbeelding ]
Het is PHP die 'career' probeert te spellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
Over het einde rept hij ook over een 'carrier', terwijl ik me afvraag of hij ook echt zo'n vloot bedoelt.
Nee. Ik wil nu thee.quote:
Ik heb net een cappucino uit het automaat getrokken.quote:
TV uit, boek lezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is heeeeeeeeeel de avond weer RdG
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, Rijk de Gooyer is ook eindelijk opgebokt.
Usenet.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
En de CIA.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?
Ik ben niet zo'n filmliefhebber.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
Eigenlijk wel. Ik heb al een mooi hoekje gereserveerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.
Ga je me nu stalken?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Vrouw hoort toch achter man te lopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, maar jij stalk wel. Ook een topic daar waard.
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee.
De longstay.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?
Wij lopen zij aan zij.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw hoort toch achter man te lopen?
Nee jij bent een lekkere toevoeging.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De longstay.
Dan zijn we je hier ook kwijt.
Ja?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee jij bent een lekkere toevoeging.
Zet ik het theewater aan.quote:
Ben je met je moeder getrouwd?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Alles ligt overal aan.quote:
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclamequote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Is mijn gebruikersnaam 3-voud? Nee, ik ben dus niet met mijn moeder getrouwd.
Zo doen echte mannen het.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclame
He jongens, kijk eens wat een hoog gebouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |