Het is PHP die 'career' probeert te spellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
Over het einde rept hij ook over een 'carrier', terwijl ik me afvraag of hij ook echt zo'n vloot bedoelt.
Nee. Ik wil nu thee.quote:
Ik heb net een cappucino uit het automaat getrokken.quote:
TV uit, boek lezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is heeeeeeeeeel de avond weer RdG
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, Rijk de Gooyer is ook eindelijk opgebokt.
Usenet.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
En de CIA.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijk heeft toch bij de SD gezeten?
Ik ben niet zo'n filmliefhebber.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders je eigen tv-avond bijelkaar torrenten.
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
Eigenlijk wel. Ik heb al een mooi hoekje gereserveerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon voor jezelf kopen als Sinterklaaskadootje.
Ga je me nu stalken?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Vrouw hoort toch achter man te lopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
Over vinyl gesproken, ik zit te denken aan een Jukebox. Maar heb al een nee gehoord van mijn wederhelft.
Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, maar jij stalk wel. Ook een topic daar waard.
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sorry, je eeuwige zelfmedelijden is moeilijk te ontwijken als je af en toe door R&P wandelt.
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee.
De longstay.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Welk subforum kun je aanraden?
Wij lopen zij aan zij.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrouw hoort toch achter man te lopen?
Nee jij bent een lekkere toevoeging.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De longstay.
Dan zijn we je hier ook kwijt.
Ja?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee jij bent een lekkere toevoeging.
Zet ik het theewater aan.quote:
Ben je met je moeder getrouwd?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef betyar het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak ff een R&P topic aan.
Alles ligt overal aan.quote:
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclamequote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Is mijn gebruikersnaam 3-voud? Nee, ik ben dus niet met mijn moeder getrouwd.
Zo doen echte mannen het.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclame
He jongens, kijk eens wat een hoog gebouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |